Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trouwens, ik ken niet veel 70m yachten waar een helipad op visueel elegante wijze wordt geïncorporeerd. Dan spreken we over boten van 100m en meer, eigenlijk.
En ach, op zo'n boot past geen heli. De boot is bijna even snel als die heli. En de lijn wordt erdoor verstoord.
Ik zou er niks van moeten weten. Je land je LearJet op een strip in de buurt, daarna rijd je zelf met de Veyron tot aan de marina, je laadt je Veyron in de boot en met de ganse boot aan 50 knopen richting feestje, een mondaine kuststad zo'n 200 km verderop.
Aaaah, het decadente leven.
Al die bouwwerken verstoren de lijn.
Da's decadent ja en nog geen klein beetje. Om er ziek van te worden.
The Silvestris 22' Sports Cabriolet is a unique, high-end, all aluminium speedboat. The design features a unique deck hatch mechanism. Once opened, the hatches offer 6 comfortable seating positions, trimmed with the most exclusive leather which was specially developed for Silvestris. Once closed, the hatches lock the interior and thus keep it safe from weather influences and theft.
The 22' Sports Cabriolet guarantees long lasting boating pleasure due to its powerful hull design and its ultra-modern, high-performance engines. For detailed technical information, please download the technical specification document.
Patented hull construction
The light weight speed boat features an innovative, patented hull construction. The hull is rivetted and bonded to a tubular aluminium space frame. This makes the 22' Sports Cabriolet the strongest and most durable speed boat of its kind.
Een project van een van de ontwerpers/oprichters van Spyker.
Nu dit topic wat levendiger is, even onze boot posten.
Let wel dit is een boot in co-eigendom, dus mijn vader samen met een bevriend koppel, je bent er immers toch niet elk weekend, dus waarom ook niet..
We hebben onze Hallberg-Rassy 53 ingeruild voor deze "Tupperware" boot, een Jeanneau Sun Oddysey 54, gedoopt, zoals altijd de Mi'Lady.
Hij heeft de winter doorgebracht in Barcelona, voornamelijk omdat 'ie daar niet uit het water hoeft, wat heel wat kosten met zich meebrengt.
Nu dit topic wat levendiger is, even onze boot posten.
Let wel dit is een boot in co-eigendom, dus mijn vader samen met een bevriend koppel, je bent er immers toch niet elk weekend, dus waarom ook niet..
We hebben onze Hallberg-Rassy 53 ingeruild voor deze "Tupperware" boot, een Jeanneau Sun Oddysey 54, gedoopt, zoals altijd de Mi'Lady.
Hij heeft de winter doorgebracht in Barcelona, voornamelijk omdat 'ie daar niet uit het water hoeft, wat heel wat kosten met zich meebrengt.
Zeer knappe boot Porker! Vind hem echt prachtig die 54DS.
Hoeveel knopen loopt ie gemiddeld (stel halve wind 4/5 beaufort)?
Maken jullie soms reclame in "elite-magazine"? Daar maakt iemand reclame om zo'n 54DS te verhuren voor feestjes e.d. (vanuit Oostende dacht ik)
Zeer knappe boot Porker! Vind hem echt prachtig die 54DS.
Hoeveel knopen loopt ie gemiddeld (stel halve wind 4/5 beaufort)?
Maken jullie soms reclame in "elite-magazine"? Daar maakt iemand reclame om zo'n 54DS te verhuren voor feestjes e.d. (vanuit Oostende dacht ik)
Veel succes ermee!
Met de HR 53 gingen we gemiddeld zo'n 5 Ã 6 knopen, met deze ben ik nog niet meegeweest, maar ik gok dat het in de buurt zal liggen, iets sneller misschien, het is wel een sportiever schip, zo'n 6 Ã 7 knopen gok ik...
Geen reclame in elite-magazine bij mijn weten, het is bij ons ook altijd in de MZ te doen, dus geen Oostende
Daar zou ik u graag meer over vertellen maar ik heb de Jeanneau nog niet meegemaakt, dus daarover meer in de Zomer.
Ik denk dat je het een beetje zo kan zien, de H-R is een Rolls, knap en rijk afgewerkt maar log, de Jeanneau een BMW, eenvoudiger afgewerkt, lichtvoetiger...
De Hallberg-Rassy kan je nog bekijken op de oude site: www.milady.be
het is bij ons ook altijd in de MZ te doen, dus geen Oostende
Ik zag het net staan op jullie site
Volgende zomer ga ik ook naar de ginder, namelijk Marseille. Daar zullen we zeilen met een nagelnieuwe Lagoon 500! Kben benieuwd
Ik zag het net staan op jullie site
Volgende zomer ga ik ook naar de ginder, namelijk Marseille. Daar zullen we zeilen met een nagelnieuwe Lagoon 500! Kben benieuwd
Is dat geen Katamaran? Zou ik ook graag eens doen ergens in m'n leven, het lijkt me zo'n vreemde sensatie niet schuin te gaan hangen als de wind in de zeilen blaast
Is dat geen Katamaran? Zou ik ook graag eens doen ergens in m'n leven, het lijkt me zo'n vreemde sensatie niet schuin te gaan hangen als de wind in de zeilen blaast
Jep, indeed. Je beleeft het zeilen op een andere manier, maar hij moet niet onderdoen voor een mono-hull hoor! Scherp aan de wind zal ie wat trager zijn, maar halve wind en voor de wind bijna niet bij te houden
Jep, indeed. Je beleeft het zeilen op een andere manier, maar hij moet niet onderdoen voor een mono-hull hoor! Scherp aan de wind zal ie wat trager zijn, maar halve wind en voor de wind bijna niet bij te houden
misschien iets trager scherp aan de wind, maar de meeste cat's kunnen wel een heel pakje scherper dan een monohull, dus dat wordt gecompenseerd
daardoor is het ook minder vermoeiend om een lang stuk aan de wind te varen, zeker als er wat eilandjes zijn waardoor de wind constant draait en gaat liggen, bij een monohull moet je dan super geconcentreerd sturen
Heeft er iemand toegang tot high-res foto's van die Wally-boten? Ik wil er eentje als achtergrond maar de high-res sectie is voorbehouden voor journalisten...
Comment