Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat zeilschip vond ik pure klasse! Wat was de naam ook al weer? Tiara ofzo iets?
Yep, Tiara. Met een mast van amper 64m hoog
God ja, zo'n jachtje, ik zou het eerlijk gezegd niet moeten hebben. Voltanken kost € 100.000 en ik denk dat het toch fameus saai moet zijn aan boord van zo'n jacht, niet? Stel je voor dat je daar 2 weken op vast zit. Ok, er is cinema, zwembad, een bubbelbad,...maar als het prachtig weer is heb je toch geen zin naar films te kijken? En na een uur of twee ben je dat zwembad toch ook beu?
Vrienden uitnodigen eh. Er waren wel 'maar' 33 slaapkamers
Ja, ik kan me best inbeelden dat zo 2 of 3 weken aan boord zitten van zo'n yacht wat verveling teweeg brengt na een paar dagen. Zelfs al heb je zoals eerder vermeld een home cinema om U tegen te zeggen, jacuzzi, zwembad etc etc.
Wat dan al wat leuker lijkt is om bv 3 weken weg te gaan en om de 5 dagen ofzo ergens aanmeren om daar het land wat te verkennen. Wat in de ze duiken en plonzen. Als je duikmateriaal hebt, wat diepzeeduiken.
En uiteraard, zoals lunatic zei, vrienden uitnodigen he. Die zullen zeker die uitnodiging graag zien komen. En zo zal de tijd veel vlugger voorbij gaan.
Er was zelfs en yacht bij in de documentaire van koppen die een heliport aan boord had. Ik heb persoonlijk collega's die vliegen voor een helicopter bedrijf, dus daar zit het ook al snor . Enkel de yacht nu nog
Die kerel trouwens die eigenaar was van dat zeilyacht Tiara, vond ik maar een raar manneke.
me da geld kan ik mij een mooi huis zetten en twee auto's kopen
maar moest je die al hebben
Mensen die zoiets kopen moeten er ofwel niet op letten (financieel dan) of zijn gewoon mensen die zo hard door boten ed geintresseerd zijn dat ze geen huis en mooie auto willen hebben
Dan hebben we mekaar al wel eens gezien zonder het eigenlijk te beseffen.
Daar is er regelmatig veel schoons te zien, die weekend cruises vind ik gewoonweg het einde.
Dan hebben we mekaar al wel eens gezien zonder het eigenlijk te beseffen.
Daar is er regelmatig veel schoons te zien, die weekend cruises vind ik gewoonweg het einde.
Wel, ik kom daar regelmatig een containertje afzetten, dus enkel en alleen als jij ergens op een bureau werkt waar er niemand binnen kan of mag, zal je me wel al eens hebben zien langskomen.
Ben altijd onderweg met UBC containers.
Dus onbewust hebben we mekaar al eens gezien, of heb jij me al eens zien voorbij fietsen.
Wel, ik kom daar regelmatig een containertje afzetten, dus enkel en alleen als jij ergens op een bureau werkt waar er niemand binnen kan of mag, zal je me wel al eens hebben zien langskomen.
Ben altijd onderweg met UBC containers.
Dus onbewust hebben we mekaar al eens gezien, of heb jij me al eens zien voorbij fietsen.
Aha, ik zit idd op den bureau, met uitzicht op de gate en den terminal.
Je kan meestal m'n auto zien staan rechts op de parking naast de gate. Als je die ziet, hij staat meestal voor het raam waar ik op uitkijk...
Aha, ik zit idd op den bureau, met uitzicht op de gate en den terminal.
Je kan meestal m'n auto zien staan rechts op de parking naast de gate. Als je die ziet, hij staat meestal voor het raam waar ik op uitkijk...
Daar ga ik zeker eens op letten, verwacht nu geen RS4 te zien he.
Tis altijd met de Volvo te doen, als ik naar daar kom.
Cobelfret is een van de beste terminals en de vriendelijkste gate in Zeebrugge.
Naar het schijnt zo Dartline daar weggaan. dit volledig off topic natuurlijk.
Zeebrugge op zichzelf is de beste haven om te komen.
Snelle service, vriendelijke mensen, daar kunnen ze in A'pen nog eens iets van leren.
Daar ga ik zeker eens op letten, verwacht nu geen RS4 te zien he.
Tis altijd met de Volvo te doen, als ik naar daar kom.
Cobelfret is een van de beste terminals en de vriendelijkste gate in Zeebrugge.
Naar het schijnt zo Dartline daar weggaan. dit volledig off topic natuurlijk.
Zeebrugge op zichzelf is de beste haven om te komen.
Snelle service, vriendelijke mensen, daar kunnen ze in A'pen nog eens iets van leren.
En die mannen van den bureau dan, goh, ze spreken er ook van in a'pen, hahaha
En die mannen van den bureau dan, goh, ze spreken er ook van in a'pen, hahaha
Gisteren een container gaan afzetten in wielingendok, exact 2 minuten en 50 seconden binnengeweest.
Deze week container gaan afzetten bij hessen noordnatie, A'pen, 3 uur en 50 minuten heeft dat daar geduurd.
Heel triestig als je zo je boterham moet verdienen.
Maarja ze zijn bij de wereldtop en permitteren hun alles.
gelukkig heb ik een playstation in mijn camion en kan ik er op los gamen.
Gisteren een container gaan afzetten in wielingendok, exact 2 minuten en 50 seconden binnengeweest.
Deze week container gaan afzetten bij hessen noordnatie, A'pen, 3 uur en 50 minuten heeft dat daar geduurd.
Heel triestig als je zo je boterham moet verdienen.
Maarja ze zijn bij de wereldtop en permitteren hun alles.
gelukkig heb ik een playstation in mijn camion en kan ik er op los gamen.
Comment