Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rofl da's een huis had het de 1e keer niet gezien :')

ik dacht dat het gewoon een coole elektriciteitskast was
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ik zie nu pas die verlichtingspaal staan dus daar loopt een straat... dacht eerst dat het een foto van jullie oprit was vanop straat getrokken.

De rechteroverburen hebben een ferm huis
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
          is dat wit huis van jullie?

vet
          Nee, ons huis staat niet op de foto.
          Wij wonen links vanwaar de foto gemaakt is.
          Die haag is ons stuk.

Comment

• Nu denk ik dat ik toch beter een suv gekocht had... men bodem schraapt continue en de auto is echt niet zo erg verlaagd. En voor een dieet is nu echt wat laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

schitterende foto.
              Kom je op werven?

Comment

• ge gaat toch geen SUV overwegen voor wa sneeuw zeker
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  schitterende foto.
                  Kom je op werven?
                  Nee, das een lat van mijn vader van vroeger.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk Berichten
                        Te voet is ni verder he En moest ge hier doorkomen te voet, breng dan uw sneeuwschup ma mee
                        Schoonpa komt me straks wel met de SUV halen
                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                          Schoonpa komt me straks wel met de SUV halen
                          Laat me weten hoe lang het heeft geduurd voor ge moest beginnen duwen
                          1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                          2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                          2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                          -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                            Daar ben ik deze morgen om 5u30 met de fiets langs gekomen, da viel lelijk tegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                              Daar ben ik deze morgen om 5u30 met de fiets langs gekomen, da viel lelijk tegen!
                              In onze straat wordt nooit gestrooid, vooral dat kruispunt aan de oudebaan en in de sparrenlaan is het echt spiegelglad.

Comment

• Men pentax ook eens bovengehaald, wat sfeerbeelden:

[IMG][/IMG]

Oja zoek de :

sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Scherpenheuvel is geen probleem, wel op voorhand een kaars branden
                                  Was inderdaad geen probleem, ben er perfect geraakt en ook zonder problemen weer thuis.

In Scherpenheuvel zelf was het echter bijna niet te doen, daar lag bijna alles dicht.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                    Nog Vosselaar people hier?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Was inderdaad geen probleem, ben er perfect geraakt en ook zonder problemen weer thuis.

In Scherpenheuvel zelf was het echter bijna niet te doen, daar lag bijna alles dicht.
                                      Ze strooien in Scherpenheuvel-Zichem al sinds maandag niet meer, het zout is op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Ze strooien in Scherpenheuvel-Zichem al sinds maandag niet meer, het zout is op.
                                        Zoals op zoveel plaatsen.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• In de ardennen..

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Working...
                                          X