Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rondjeeeuh draaien.

Comment

• De E411 richting Luxemburg, ergens tussen Courrière en Achêne zondagnacht:

Comment

• moest ik op dat moment een dikke SUV hebben met 4WD en winterbanden/All-Terrainbanden zou ik al lang langs links zijn aan het voorbijrijden

(afhanklijk van hoe lang ze daar al staan natuurlijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
          De E411 richting Luxemburg, ergens tussen Courrière en Achêne zondagnacht:
          en hoe verliep het verder?

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Daarstraks wat gaan rijden.
            Veel wegen die nog altijd wit zijn.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daar maar een 10 minuten stilgestaan maar uiteindelijk 6 uur onderweg geweest van Gent naar Luxemburg.
              Wegdek ging van letterlijk door 15cm verse sneeuw ploegen naar een laag ijs tot "dit lijkt ok maar boven de 80 schiet ESP iets te veel in gang". RWD + automaat is geen ideale combinatie in zo'n weer, zelfs mét winterbanden.
              Om kort te antwoorden: slecht!

Maar oh zo mooi! Taferelen die ik anders alleen maar zou associëren met skivakantie etc.

Heb trouwens nog nooit in mijn leven zoveel auto's met sneeuwkettingen gezien in België :o
              Last edited by ; 21/12/2010, 22:13. Reden: typo's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                Wegdek ging van letterlijk door 15cm verse sneeuw ploegen naar een laag ijs tot "dit lijkt ok maar boven de 80 schiet ESP iets te veel in gang". RWD + automaat is geen ideale combinatie in zo'n weer, zelfs mét winterbanden.
                Bij sneeuw en ijs zet ik de ESP liever af. De wielen slippen dan wel door als ge wa gas geeft, maar dat geeft juist iets meer controle zonder dat er constant aan uw remmen gefoefeld wordt.

Comment

• Database error.
                  The database has encountered a problem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blacky Bekijk Berichten
                    Bij sneeuw en ijs zet ik de ESP liever af. De wielen slippen dan wel door als ge wa gas geeft, maar dat geeft juist iets meer controle zonder dat er constant aan uw remmen gefoefeld wordt.
                    Ik heb dat ook al zitten denken.
                    Maar langs de andere kant: ik krijg liever eerst even een "waarschuwing" dan ineens compleet achterstevoren te staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      wat een zalige Z4 :o

foto van vandaag

...zalig gewoon

Comment

• Het einde is nabij voor Limburg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                          ja beetje zo

Comment

Fuck ik wil naar de ardennen :o

Comment

Ni alleen Limburg

Comment

• Meteox liegt, het sneeuwt hier (als in: Z-Limburg) niet op dit moment.

Gelukkig ligt er nog een mooi laagje van deze nacht
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Deze morgen een door de natuur gerestylede Citroen C4 aangetroffen

Bijgevoegde Bestanden
                                  1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                  2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                  2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                  -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                    Deze morgen een door de natuur gerestylede Citroen C4 aangetroffen

skoen... iel skoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                      Deze morgen een door de natuur gerestylede Citroen C4 aangetroffen

Hé, da's precies die van Sébastien Loeb.

Comment

• Carport?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                          Carport?
                                          boeren buiten

Comment

Working...
                                          X