Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De omstandigheden deze middag. Je kan bijna nog de baan zien
Een 206 raakte hier zelf niet eens de caudenberg op De vent mocht dus beginnen duwen terwijl de vrouw mocht proberen de helling op te rijden (en hier is het nog niet eens zo steil, nog wat verder gaat het pas echt naar boven). De vrouw haar gezicht toen ze mij passeerde en ik naar haar keek was ook priceless
Het was dan toch gelukt. De voorwielen wel helemaal off camber in het begin en de achterbanden gewoon glijdend over de sneeuw, maar ze gingen toch vooruit. De vent had ze blijkbaar ook niet meer nodig en liet ze gewoon maar achter en hij kon er maar achter lopen
Het was dan toch gelukt. De voorwielen wel helemaal off camber in het begin en de achterbanden gewoon glijdend over de sneeuw, maar ze gingen toch vooruit. De vent had ze blijkbaar ook niet meer nodig en liet ze gewoon maar achter en hij kon er maar achter lopen
Dan nog, op die plaats parkeer jij je toch niet bij dit weer? Ook als het goed weer is vind ik dat niet kunnen.
Ma bon, ik wil gewoon weten of die daar nu mocht staan of niet
Anders kan ze naar hare lakstift dik fluiten.
Al stond die auto in het midden van de straat, jij mag er niet tegenrijden...
Comment