Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren ook anderhalf uurtje doelloos zitten rondrijden op zoek naar baantjes met een dikke hoop sneeuw.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Snowkar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          Snowkar

Linksrijder

Comment

• echt eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
              Gisteren ook anderhalf uurtje doelloos zitten rondrijden op zoek naar baantjes met een dikke hoop sneeuw.
              Veel fun is er toch niet aan imo, met de basis 147 op echt gladde wegen en met verkeer... Voor mij zijn het de enige omstandigheden waarin wat elektronica wel welkom zou zijn

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                  Veel fun is er toch niet aan imo, met de basis 147 op echt gladde wegen en met verkeer... Voor mij zijn het de enige omstandigheden waarin wat elektronica wel welkom zou zijn
                  Ik heb niet echt het gevoel gehad van "als ik nu *vul 3-letterwoord in* had, dan zou dat wel gelukt zijn". Moet wel toegeven dat ik heel weinig last had van ander verkeer omdat ik echt de kleine achterbaantjes nam en ruilverkavelingen.

En de 147 heeft z'n bodemvrijheid mee he, mini-jeep. Die laatste foto is getrokken op een onverharde weg met serieus wat putten die uiteindelijk doodloopt, dat was het enige moment waarop ik dacht "Waarom zijt ge hier ingereden idioot!"
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Ik heb niet echt het gevoel gehad van "als ik nu *vul 3-letterwoord in* had, dan zou dat wel gelukt zijn". Moet wel toegeven dat ik heel weinig last had van ander verkeer omdat ik echt de kleine achterbaantjes nam en ruilverkavelingen.
                    Ja, ik had het niet op de aandrijving, ik heb gewoon quasi geen tractie. Zal wel aan de banden liggen dan

Comment

• Na het spelen in de sneeuw

Comment

• Wauw!!

En prachtig, die gunmetal velgen..

Comment

• Prachtig! Echt prachtig die CSL!
                          AutoMinded.be

Comment

• Wel niet al te veel sneeuw meer maar toch: custom made slee voor achter den otto
                            2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                            1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                            1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• ... -2°C op de boordcomputer van een 2,3 ton wegende mastodont, licht ondergesneeuwd linkerrijvak met duidelijk weinig bandensporen van voorgangers, waarschuwingsbordjes aan beide kanten van de snelweg... en dan 130 op de teller. What the hell were you thinking, even on snow tires ?
                              Zolang 't rechtdoor gaat, lukt dat ja. Maar eens je uitwijken moet, of gewoon maar hard remmen moet, dan is de kans toch wel niet zo klein dat 't zwaar fout afloopt. Ik wil u in een slip- of noodrempartij die 2,3 ton wel 's veilig tot stilstand zien brengen.
                              Last edited by sibi; 11/01/2010, 01:34.
                              Life's too short. Not to. Live it.
                              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                ... -2°C op de boordcomputer van een 2,3 ton wegende mastodont, licht ondergesneeuwd linkerrijvak met duidelijk weinig bandensporen van voorgangers, waarschuwingsbordjes aan beide kanten van de snelweg... en dan 130 op de teller. What the hell were you thinking, even on snow tires ?
                                Zolang 't rechtdoor gaat, lukt dat ja. Maar eens je uitwijken moet, of gewoon maar hard remmen moet, dan is de kans toch wel niet zo klein dat 't zwaar fout afloopt. Ik wil u in een slip- of noodrempartij die 2,3 ton wel 's veilig tot stilstand zien brengen.
                                sommige mensen denken nu eenmaal dat een ruige "jeep" meer kan dan een gewoone auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Snowkar

Stoer, verry stoer

Comment

• @izzy : Ben jij nu echt niet slimmer ?? Tegen 130 per uur over het ondergesneeuwde linkervak is waanzin ! Dat ge uw eigen wilt verongelukken, dat moet je zelf weten ; maar ik hoop dat je dan géén onschuldigen meesleurt...

Comment

• Wat een gedoe

Comment

• Tis lik een Q7

Neen, ik vind het ook wel niet bepaald verantwoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                                          Stoer, verry stoer
                                          Als het kan, waarom niet? Ik heb zaterdag ook 130km/h gereden op de autostrade, echt geen zin om tegen 80km/h achter een sliert vrachtwagens te gaan hangen hoor.
                                          Mensen die vinden dat dat niet kan mogen gerust rechts blijven rijden
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X