Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren ook anderhalf uurtje doelloos zitten rondrijden op zoek naar baantjes met een dikke hoop sneeuw.
Veel fun is er toch niet aan imo, met de basis 147 op echt gladde wegen en met verkeer... Voor mij zijn het de enige omstandigheden waarin wat elektronica wel welkom zou zijn
Veel fun is er toch niet aan imo, met de basis 147 op echt gladde wegen en met verkeer... Voor mij zijn het de enige omstandigheden waarin wat elektronica wel welkom zou zijn
Ik heb niet echt het gevoel gehad van "als ik nu *vul 3-letterwoord in* had, dan zou dat wel gelukt zijn". Moet wel toegeven dat ik heel weinig last had van ander verkeer omdat ik echt de kleine achterbaantjes nam en ruilverkavelingen.
En de 147 heeft z'n bodemvrijheid mee he, mini-jeep. Die laatste foto is getrokken op een onverharde weg met serieus wat putten die uiteindelijk doodloopt, dat was het enige moment waarop ik dacht "Waarom zijt ge hier ingereden idioot!"
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik heb niet echt het gevoel gehad van "als ik nu *vul 3-letterwoord in* had, dan zou dat wel gelukt zijn". Moet wel toegeven dat ik heel weinig last had van ander verkeer omdat ik echt de kleine achterbaantjes nam en ruilverkavelingen.
Ja, ik had het niet op de aandrijving, ik heb gewoon quasi geen tractie. Zal wel aan de banden liggen dan
... -2°C op de boordcomputer van een 2,3 ton wegende mastodont, licht ondergesneeuwd linkerrijvak met duidelijk weinig bandensporen van voorgangers, waarschuwingsbordjes aan beide kanten van de snelweg... en dan 130 op de teller. What the hell were you thinking, even on snow tires ?
Zolang 't rechtdoor gaat, lukt dat ja. Maar eens je uitwijken moet, of gewoon maar hard remmen moet, dan is de kans toch wel niet zo klein dat 't zwaar fout afloopt. Ik wil u in een slip- of noodrempartij die 2,3 ton wel 's veilig tot stilstand zien brengen.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
... -2°C op de boordcomputer van een 2,3 ton wegende mastodont, licht ondergesneeuwd linkerrijvak met duidelijk weinig bandensporen van voorgangers, waarschuwingsbordjes aan beide kanten van de snelweg... en dan 130 op de teller. What the hell were you thinking, even on snow tires ?
Zolang 't rechtdoor gaat, lukt dat ja. Maar eens je uitwijken moet, of gewoon maar hard remmen moet, dan is de kans toch wel niet zo klein dat 't zwaar fout afloopt. Ik wil u in een slip- of noodrempartij die 2,3 ton wel 's veilig tot stilstand zien brengen.
sommige mensen denken nu eenmaal dat een ruige "jeep" meer kan dan een gewoone auto
@izzy : Ben jij nu echt niet slimmer ?? Tegen 130 per uur over het ondergesneeuwde linkervak is waanzin ! Dat ge uw eigen wilt verongelukken, dat moet je zelf weten ; maar ik hoop dat je dan géén onschuldigen meesleurt...
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseekerBekijk Berichten
Stoer, verry stoer
Als het kan, waarom niet? Ik heb zaterdag ook 130km/h gereden op de autostrade, echt geen zin om tegen 80km/h achter een sliert vrachtwagens te gaan hangen hoor.
Mensen die vinden dat dat niet kan mogen gerust rechts blijven rijden
Comment