Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als een beetje autoliefhebber, die weldegelijk bezig is met rijden, is het niet zo moeilijk om beter te rijden dan de gemiddelde Belg.
Ik ben het er mee eens dat als je in iets interesse hebt, dat je het vaker ook beter gaat kunnen. Op zich gaan autoliefhebbers meestal wel beter kunnen rijden, maar doordat men dan vaak zichzelf overschat en de limieten gaat opzoeken wordt dat nogal dikwijls eens teniet gedaan.
Niet dat ik zo'n heilig boontje ben op de baan hoor, maar een beetje relativeringszin kan geen kwaad
Tgoh, dat denk je gewoon maar. Het is niet omdat je een autoliefhebber bent, dat je automatisch beter rijdt.
Kijk naar Spillies
Misschien inderdaad wel niet helemaal, ja.
Maar wel indien een beetje gebruik van 'gezond verstand', in mijn ogen toch...
Ik rijd thuis ook met de wagen van m'n ouders, enkel en alleen omdat m'n vader weet dat ik niet de
intentie heb buiten m'n grenzen te gaan en m'n verstand gebruik...
Bijna iedereen denk van zichzelf dat hij bovengemiddeld kan rijden.
De realiteit is vaak heel wat anders.
Ik denk dat niet van mezelf, maar krijg wel vaak complimentjes van andere mensen
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Maar wel indien een beetje gebruik van 'gezond verstand', in mijn ogen toch...
Ik rijd thuis ook met de wagen van m'n ouders, enkel en alleen omdat m'n vader weet dat ik niet de
intentie heb buiten m'n grenzen te gaan en m'n verstand gebruik...
Uiteraard, maar niet alle gasten hebben dat verstand.
Zou dit sneeuwruimen soms gebeurd zijn tussen Brugge en Kortrijk? Een collega vertelde mij vandaag over een "zot" in een Q7 die hem onlangs was voorbijgevlogen om 150 km/u op een half ondergesneeuwde linkerstrook...
Zou dit sneeuwruimen soms gebeurd zijn tussen Brugge en Kortrijk? Een collega vertelde mij vandaag over een "zot" in een Q7 die hem onlangs was voorbijgevlogen om 150 km/u op een half ondergesneeuwde linkerstrook...
Het moge duidelijk zijn dat Izzy zich dan duidelijk heeft laten terugzakken tot amper 130km/u uit veiligheidsoverwegingen om zijn GSM uit z'n zak te halen en met 1 hand aan het stuur een foto te nemen.
Wat zit iedereen dan toch te zeiken over onverantwoordelijkheid?
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment