Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
    Vind ik ook...
    Tgoh, dat denk je gewoon maar. Het is niet omdat je een autoliefhebber bent, dat je automatisch beter rijdt.

Kijk naar Spillies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Als een beetje autoliefhebber, die weldegelijk bezig is met rijden, is het niet zo moeilijk om beter te rijden dan de gemiddelde Belg.
      Ik ben het er mee eens dat als je in iets interesse hebt, dat je het vaker ook beter gaat kunnen. Op zich gaan autoliefhebbers meestal wel beter kunnen rijden, maar doordat men dan vaak zichzelf overschat en de limieten gaat opzoeken wordt dat nogal dikwijls eens teniet gedaan.

Niet dat ik zo'n heilig boontje ben op de baan hoor, maar een beetje relativeringszin kan geen kwaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
        Tgoh, dat denk je gewoon maar. Het is niet omdat je een autoliefhebber bent, dat je automatisch beter rijdt.

Kijk naar Spillies
        Misschien inderdaad wel niet helemaal, ja.

Maar wel indien een beetje gebruik van 'gezond verstand', in mijn ogen toch...

Ik rijd thuis ook met de wagen van m'n ouders, enkel en alleen omdat m'n vader weet dat ik niet de
        intentie heb buiten m'n grenzen te gaan en m'n verstand gebruik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
          Bijna iedereen denk van zichzelf dat hij bovengemiddeld kan rijden.

De realiteit is vaak heel wat anders.
          Ik denk dat niet van mezelf, maar krijg wel vaak complimentjes van andere mensen
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
            Misschien inderdaad wel niet helemaal, ja.

Maar wel indien een beetje gebruik van 'gezond verstand', in mijn ogen toch...

Ik rijd thuis ook met de wagen van m'n ouders, enkel en alleen omdat m'n vader weet dat ik niet de
            intentie heb buiten m'n grenzen te gaan en m'n verstand gebruik...
            Uiteraard, maar niet alle gasten hebben dat verstand.

Comment

• Zeker in het geval van 18 jarige Lendeledenaars die met de S6 van de mamma rondrijden

Comment

Zeker in het geval van 18 jarige Lendeledenaars die met de S6 van de mamma rondrijden
                Heeft hij al 'n ongeval gehad?

Comment

• Zover ik weet (nog) niet nee.

Comment

• Rijdt Spillies dan zo gevaarlijk?

Comment

• Wie heeft het hier over Spillies?

Comment

• rijden

Comment

Zeker in het geval van 18 jarige Lendeledenaars die met de S6 van de mamma rondrijden
                          Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                          Wie heeft het hier over Spillies?
                          Er zijn niet veel 18 jarige lendeledenaars met een S6 op de oprit

Comment

• Shit

Comment

• Der Audi S4 hält die Ehre hoch

Comment

• [QUOTE=Izzy;3822059]Snowkar

QUOTE]

Zou dit sneeuwruimen soms gebeurd zijn tussen Brugge en Kortrijk? Een collega vertelde mij vandaag over een "zot" in een Q7 die hem onlangs was voorbijgevlogen om 150 km/u op een half ondergesneeuwde linkerstrook...
                                Last edited by ; 13/01/2010, 19:13.

Comment

• [quote=acqua;3829192]
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Snowkar

QUOTE]

Zou dit sneeuwruimen soms gebeurd zijn tussen Brugge en Kortrijk? Een collega vertelde mij vandaag over een "zot" in een Q7 die hem onlangs was voorbijgevlogen om 150 km/u op een half ondergesneeuwde linkerstrook...
                                  Het moge duidelijk zijn dat Izzy zich dan duidelijk heeft laten terugzakken tot amper 130km/u uit veiligheidsoverwegingen om zijn GSM uit z'n zak te halen en met 1 hand aan het stuur een foto te nemen.
                                  Wat zit iedereen dan toch te zeiken over onverantwoordelijkheid?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Volgens mij staat die wagen stil, de wielen slippen beetje door

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                                      Volgens mij staat die wagen stil, de wielen slippen beetje door
                                      Zie maar dat Spillies dit niet leest!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

Kijk naar Spillies
                                        Hallo, leuk om u weer te zien!

Hoe is het trouwens nog met uw rijbewijs?

Aangezien jij al mooi een auto scheef in de gracht geplaceerd hebt moet jij natuurlijk wel een toppiloot zijn!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                        X