Wel schrale muziek .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
*** Het grote "snow pics"-topic ***
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenfak zo ne volvo is verbazend stabiel op ijs!
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel schrale muziek .
Gsm pakt 't geluid gewoon niet te goed op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWel schrale muziek .Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenyuuuuuuuOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHey, Biggie is een klassieker! Geen van die moderne wannabe faghop
Gsm pakt 't geluid gewoon niet te goed op.Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenhaha is da muziek van de foute side ofwa
Dit is pas rap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenbij mij juist op dezelfde plaats gezet. werkt goe
Soms leg ik hem eerst wel even opmijn dashboard om signaal te vinden maar voor de rest perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenEn de eerste stukken weg terug na Brustem, trillen gelijk zot mijn karIk dacht dat ik die 2 velgen vanachter kapot had gereden en bij momenten dacht ik zelfs dat ik platte band had
Maar dat kon allemaal niet, want zo erg had ik het ni uitgehangen
Blijkt dat gewoon sneeuw te zijn die in de velgen zit gevroren
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenHey, Biggie is een klassieker! Geen van die moderne wannabe faghop
Gsm pakt 't geluid gewoon niet te goed op.
in alle filmpjes van simoni is het
BIG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
in alle filmpjes van simoni is het
BIG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenNee gewoon een player.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichtenfok man, juist goodyear ultragrips geïnstalleerd op m'n bus.
Ultra Grip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHeb je er foto's van in sneeuw?
straks?
Wanneer kom je terug in de CC?
Comment
-
Comment
Comment