Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net terug, toch wel drie kwartier gedaan over een ritje van tien kilometer. Eén auto in de sloot zien zitten, verder zelf voorzichtig gereden en niet te zot gedaan.
Wat me wel opviel was dat sommigen toch nog onverantwoord snel blijven rijden op redelijk drukke wegen. Dommeriken
Haha, in Leuven lag alles stil, ze stonden zelf al van aan de grote markt aan te schuiven om aan de Tiensepoort op de Ring te rijden, go figure.
Het is echt een schande in Leuven.
Niks gestrooid, niks aan het ruimen...
Zelfs de ring is volledig besneeuwd.
Mn vriendin is om 19u15 in Tienen vertrokken, om 19u45 heeft ze de afrit in Haasrode genomen om via de expresweg en dan Tiensesteenweg naar Heverlee te komen.
Ze staat momenteel ter hoogte van de Brabanthal...
Het is echt een schande in Leuven.
Niks gestrooid, niks aan het ruimen...
Zelfs de ring is volledig besneeuwd.
Mn vriendin is om 19u15 in Tienen vertrokken, om 19u45 heeft ze de afrit in Haasrode genomen om via de expresweg en dan Tiensesteenweg naar Heverlee te komen.
Ze staat momenteel ter hoogte van de Brabanthal...
Iemand van het forum die daarnet op de parking van de Makro was? Ik was met een witte Mercedes 190.
Toch wel een 10-tal andere jonge gasten die meegedaan hebben op dat anderhalf uurtje.
Het was zalig
Uiteindelijk is er wel iemand van Group4 gekomen, die onmiddellijk dreigde om te politie te bellen Dus als je daar gaat, blijf niet te lang.
Ik was het terrein net goed gewend, wist de ijsplekken liggen etc. en het begon te lukken om heel de tijd te driften en dan kwam hij :
-"Ik ben u al een kwartier op camera aan het volgen; zijde gij nu echt zot?!?"
-Ik zeg: "Excuseer ik was mij er niet van bewust dat dit een probleem zou zijn maar ik zal onmiddellijk vertrekken omdat u mij dat vraagt".
-"Het is hier privé en ge moet vertrekken maar los daarvan; zijde gij nu echt ZOT?!, ge moet echt wel ZOT zijn om zoiets te doen, gij zot!" en hij maakt ook constant gebaren dat ik zot was.
Ik was onmiddellijk vertrokken normaalgezien maar hij heeft nog een heel drama gemaakt en de nummerplaten genoteerd om aan de politie door te spelen etc., ook die van de anderen daar (die ik niet kende, hij beweerde van wel ). Jammer, ik begrijp het niet goed. Was perfect verantwoord maar de handeling op zich stond hem gewoon niet aan blijkbaar.
Iemand van het forum die daarnet op de parking van de Makro was? Ik was met een witte Mercedes 190.
Toch wel een 10-tal andere jonge gasten die meegedaan hebben op dat anderhalf uurtje.
Het was zalig
Uiteindelijk is er wel iemand van Group4 gekomen, die onmiddellijk dreigde om te politie te bellen Dus als je daar gaat, blijf niet te lang.
Ik was het terrein net goed gewend, wist de ijsplekken liggen etc. en het begon te lukken om heel de tijd te driften en dan kwam hij :
-Ik zeg: "Excuseer ik was mij er niet van bewust dat dit een probleem zou zijn maar ik zal onmiddellijk vertrekken omdat u mij dat vraagt".
-"Het is hier privé en ge moet vertrekken maar los daarvan; zijde gij nu echt ZOT?!, ge moet echt wel ZOT zijn om zoiets te doen, gij zot!" en hij maakt ook constant gebaren dat ik zot was.
Ik was onmiddellijk vertrokken normaalgezien maar hij heeft nog een heel drama gemaakt en de nummerplaten genoteerd om aan de politie door te spelen etc., ook die van de anderen daar (die ik niet kende, hij beweerde van wel ). Jammer, ik begrijp het niet goed. Was perfect verantwoord maar de handeling op zich stond hem gewoon niet aan blijkbaar.
Die wou gewoon zelf op z'n gemakske driften
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
had die knakker achter je in de kofferbak opgesloten....dan een paar rondjes driften/slippen over het sneeuw....
die knakker was zeker altijd braaf op school, plaste elke avond in zn bed, kotste de auto vol als pappa en mamma naar de supermarkt reden. drukte etterpukkels uit op de meest raarste plekken die je maar kunt bedenken. en geeft zichzelf 20 zweepslagen op zijn rug als hij iets fouts heeft gedaan...
ik had die gast maar lekker laten kletsen. en als ie de politie belde? so what?!?............
smoesje: '' maar menneer agent, ik wil wel weg gaan, maar het is zo glad dat mijn auto steeds weer de verkeerde kant op ging....
Het was zalig
Comment