Mededeling

Collapse
No announcement yet.

*** Het grote "snow pics"-topic ***

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow, aardig pak daar, Neel !

Comment

• Hier in leuven blijft 'm nu ook aardig liggen

Comment

• Leuke foto's Neel!

Hier ook een poging gedaan, wel gsm kwaliteit natuurlijk

Hij stond mooi bedekt op de parking:

In de straat van ons toekomstig huis:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 4motion, geen sneeuw. Frustrerend.

Comment

• 4 motion mét sneeuw lijkt me ook best frustrerend.

Comment

• Nog steeds geen sneeuw hier...

Comment

• dubbel
                Last edited by stradge; 17/12/2009, 15:54.

Comment

• Hoe zalig
                  Hier in Sint-Katelijne-Waver is het wel echt heel glad ofwel ligt het aan m'n bijna versleten eco-banden
                  Niet veel gestrooid en remmen is vrij bangelijk, maar wat een lol
                  @parking De Nayer, ik ben er uiteindelijk achteruit moeten uitrijden (dit was voor de les, erna was er nog een pak bijgekomen)

Comment

• ik heb de wagen maar al uit de parking gezet...just in case hier is het toch al gestopt met sneeuwen...

filebarometer gaf al +400km file aan
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Dat gaan we hier ook nog wel eens meemaken waarschijnlijk...

"Energy-efficient traffic lights can't melt snow"
                        The latest news and headlines from Yahoo News. Get breaking news stories and in-depth coverage with videos and photos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                          ik heb de wagen maar al uit de parking gezet...just in case hier is het toch al gestopt met sneeuwen...

filebarometer gaf al +400km file aan
                          Verstandig, als ik niet achteruit had kunnen rijden stond ik daar waarschijnlijk nu nog te schuppen ofzo
                          Ondertussen al 490km op de filebarometer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                            Nog steeds geen sneeuw hier...
                            Idem hier in Heusden-Zolder, in heel Vlaanderen ligt blijkbaar een dik pak ma ze zijn ons vergeten

//edit: het begint hier net te sneeuwen, helaas wel maar een klein beetje

//dubbeledit: weer gestopt ik zie op buienradar dat het altijd kantje boordje is hier. Het gaat meer naar het noorden toe en rakelings langs onze gemeente.
                            Last edited by Sub-Zero; 17/12/2009, 17:13.
                            Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Mooi is het misschien wel van achter het raam en niet dat van mijn wagen. Is en blijft toch maar doffe witte ellende. Om 14 u 15 in Mechelen vertrokken en om 16 u 45 in Ternat of anders geschreven 2 uur 30 min. voor 42 Km's weet niet wat ik daar zo prettig aan zou moeten vinden. Om nog te zwijgen over alle zout op mijne nieuwe C5 hij ziet er niet meer uit.

Comment

• Comment

• sneeuw fototje van nederland (locatie: zuid-holland/Spijkenisse)

jammer dat de witte deken aangetast is door sneeuwballen gooiende kinderen.,..
                                  maar och. laat ze lekker plezier hebben vind ik

Comment

• Hier in Velm (Sint-Truiden) is het tegen 15 uur lichtjes begonnen maar bleef niks liggen.
                                    Tussen 16 en 17 uur is het meer beginnen vallen en blijft het ook liggen, maar het zijn geen dikke vlokken. Er ligt dus niet zo veel, maar er valt nog wel bij.

Morgen en overmorgen geen sneeuw, maar zondag en maandag geven ze blijkbaar sneeuw voor over het hele land (volgens het kmi)
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• FAK

Daarnet over het traject Roosdaal - Jette van 13u45 tot 16u45 gereden.. Ik heb verschillende uren gewoon stilgestaan op de Assesteenweg van waar ik de E40 probeerde te bereiken. Ik kwam dan ook meer dan 2u te laat aan op het werk.

Toen ik daar stilstond was er wel een strooiwagen in tengeovergestele richting die het zout als kiezeltjes tegen m'n deur katapulteerde, maarja..

De paar kilometers dat ik wel kon rijden waren wel één en al plezier

Comment

• Vanmorgen rond 6u30 een sneeuwpop gemaakt in't midden van de ring rond Brugge, zalige afsluiter van een nachtje stappen

Comment

• Vette pics Neel!!!

Zalig Merci!

Comment

Working...
                                          X