Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote 'Post eens een foto van je auto-sleutelhanger'-topic!
Collapse
X
-
Ik heb eigenlijk geen sleutel hanger. Gewoon een "sleutel met een kaske"
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Beertje dat ik van mijn vriendin heb gekregen, al redelijk lang geleden, hij was bruin en is nu grijs
En deze bos hangt er meestal/altijd aan vast, de sleutels die ik meest nodig heb. De rest hangt aan een lanyard en ligt altijd in de auto.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Bij mij hangt er een BOB aan (belangrijk statement vind ik), mijn huissleutel, sleutel van't werk, sleutel van mijn kantoor en mijn bandjes van Werchter. Ik vind het voor iemand van mijn leeftijd een beetje idioot staan om er jaar in jaar uit mee rond te lopen (+ als je pas in bad geweest bent maak je jezelf er nat mee) maar langs de andere kant smijt ik ze liever niet weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendie voor je reservesleutel is mooierIk wil em krasvrij houden (zowel sleutel al de omgeving rond het contact)
De lederen kan dat allemaal beter verwerken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk BerichtenAangezien ik meer met deze wagen rij dan de eigenaar, deze foto...
En hoe komt het dat jij meer met die wagen rijdt dan de eigenaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenEn over welke Porsche hebben we het dan?
En hoe komt het dat jij meer met die wagen rijdt dan de eigenaar?
Met alle respect, maar ik vind het een miserabel sleuteltje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenEn hoe komt het dat jij meer met die wagen rijdt dan de eigenaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten997 Turbo.
Met alle respect, maar ik vind het een miserabel sleuteltje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Nu de sleutel nog
Comment
Comment