stoeffer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote 'Post eens een foto van je auto-sleutelhanger'-topic!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexIk heb dezelfde, maar dan van de 40th anniversary
Ik gebruik 'm wel niet, 't zou zonde zijn? Als je em ooit verkoopt laat maar iets weten
Heb de mijne naar Abu Dhabi gestuurd voor €250
En hij zocht nog een 2de
Comment
-
Geen zelfgemaakte foto, maar zo krijg je toch een idee...
Een tijdje terug gekregen toen we mijn vriendin haar Polo gingen bestellen.
Ik vond mijn vorige wel leuker, was zo'n ronde sleutelhanger waar er zo'n 'lus' in ijzerdraad aanwas. Die was eveneens van Volkswagen, van toen ik mijn Golf IV nog had.
Maar omdat deze er Touareg heeft opstaan gebruik ik deze.
Ik vind nu niet meteen een fototje van die vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeSerieus in't zak gezet zou ik zeggen
Mja, dergelijke sleutelhangers kosten gewoon zoveel bij de dealers. Anderzijds, accessoires van ietwat prestigieuze merken zijn zo dikwijls duur. Je moet dan zelf maar weten of je zo veel wilt betalen voor dergelijke spullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakMja, dergelijke sleutelhangers kosten gewoon zoveel bij de dealers. Anderzijds, accessoires van ietwat prestigieuze merken zijn zo dikwijls duur. Je moet dan zelf maar weten of je zo veel wilt betalen voor dergelijke spullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeDat krijg je toch gewoon bij een nieuwe auto
Het zou idd wel mogen, maar als je achteraf zo'n ding wil, gaan ze het je niet meer gratis geven. Logisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHet zou idd wel mogen, maar als je achteraf zo'n ding wil, gaan ze het je niet meer gratis geven. Logisch.
Het is uiteraard wel logisch dat ze niet iedereen een sleutelhanger die ze voor €25 kunnen verkopen gratis gaan meegeven, maar voor klanten...why not.
Dat is deel van de service
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeWij hebben toch al meerdere keren dingen naderhand gratis meegekregen hoor, zowel bij een Mercedes als Citroën garage
Het is uiteraard wel logisch dat ze niet iedereen een sleutelhanger die ze voor €25 kunnen verkopen gratis gaan meegeven, maar voor klanten...why not.
Dat is deel van de service
Dan kunnen ze je vanalles gratis meegeven. Ik had zo eens de afdekkap voor de bouten van mijn velg beschadigd met de hogedrukreiniger (gevolg: afbladerende metallic-lak). Een nieuw kapje gaan halen bij de dealer. Ze vroegen toch ongeveer 15 euro voor zo'n plastieken ding. Op auto's worden grote kortingen gegeven, maar op andere zaken wordt al te dikwijls doorgerekend. Nog zoiets: een klein onderhoud bij mijn dealer kost 95 euro ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakNog zoiets: een klein onderhoud bij mijn dealer kost 95 euro ...
Tzijn vooral de werkuren die het doen natuurlijk
Maar dat heeft al niets meer met sleutelhangers te maken
Anyway, mijn ma heeft er eentje van Xsara, mijn pa eentje van Mercedes, zo'n chrome rond ding met nog wat ringen aan en zoDing is wel krasgevoelig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeNogal wiedes dat ze je een klein onderhoud niet gratis meegeven
Tzijn vooral de werkuren die het doen natuurlijk
Maar dat heeft al niets meer met sleutelhangers te maken
Anyway, mijn ma heeft er eentje van Xsara, mijn pa eentje van Mercedes, zo'n chrome rond ding met nog wat ringen aan en zoDing is wel krasgevoelig
Ik wou gewoon zeggen dat zo'n klein onderhoud nogal duur is. Louter en alleen omdat je onderhoudsboekje dan in orde zou zijn. Ik ken een uitstekende plaats waar men een identiek werkje voor een veel lager bedrag klaart.
BTW, die dure sleutelhangers (ik bedoel die dingen van 150 euro en meer), zouden die uit zilver gemaakt zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSAh heb jij die 40th ook? Als je em ooit verkoopt laat maar iets weten
Heb de mijne naar Abu Dhabi gestuurd voor €250
En hij zocht nog een 2de
maar voorlopig blijft 'ie in m'n kast staan, 'k vind hem veel te knap1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment