Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb net een diesel gekocht dus wel beetje balen. Maar ik doe zelf niet zoveel kilometers, ik beklaag vooral degenen die elke dag ver pendelen naar het werk met hun dieselwagen.
Zoals iemand al eerder heeft gezegd op dit forum: ga in het buitenland tanken als je kan! Ik woon aan de grens met Nederland en kom er regelmatig, dus mij zullen ze aan het tankstation in België niet veel meer zien.
Een andere oplossing bestaat erin om een zuinigere rijstijl aan te leren, zodat je minder diesel gaat verbruiken. Minder tanken aan de pomp betekent ook minder inkomsten voor de regering:
heel europa kampt met hetzelfde probleem
andere regeringen gaan allemaal exact hetzelfde doen
we zijn jaren een goekoper land geweest in diesel, en een transitland, het kan niet zijn dat onze ministers zo dom zijn om die buitenlandse deviezen overboord te smijten
als ik mis ben, ook goed, woon zelf ook maar een kilometertje van de grens
Heb net een diesel gekocht dus wel beetje balen. l
geen nood...
ook de dag dat de diesel even duur is als de benzine behoudt je nog altijd het voordeel van een lager verbruik, en dit betekent dat je je wagen later gemakkelijker zal verkoper : op de tweedehandsmarkt zijn de kandidaat-kopers erg gevoelig aan de gebruikskosten van een wagen
en ja, het zal blijkbaar nog jaren duren tot het zover is, want de transportsektor zal zich niet laten scheren.
geen nood...
ook de dag dat de diesel even duur is als de benzine behoudt je nog altijd het voordeel van een lager verbruik, en dit betekent dat je je wagen later gemakkelijker zal verkoper : op de tweedehandsmarkt zijn de kandidaat-kopers erg gevoelig aan de gebruikskosten van een wagen
en ja, het zal blijkbaar nog jaren duren tot het zover is, want de transportsektor zal zich niet laten scheren.
De transportsector moet niet mekkeren want ze gaan het toch gewoon doorrekenen naar hun klanten die het op hun beurt weer zullen doorrekenen naar ons, de consument...
het maakt de keuze voor een nieuwe wagen wel een pak makkelijker als je zoals mij een 25 000 km per jaar moet doen.
de taxen zijn hetzelfde, de benzine iets duurder, maar de benzinewagen in aankoop een stuk lager, dan zou je toch best echt twee keer nadenken alvorens een diesel te kopen (wat iedereen praktisch automatisch doet de laatste jaren)
geen nood...
Niet altijd waar, en zeker niet in het geval van WouterDA, die beweert niet veel km's te doen.
Hij gaat ook bij één van de goedkoopste van 't land
Maar wat je zegt klopt toch niet helemaal hoor, als je een beetje rondkijkt kan je nog makkelijk onder de 0,4 €/l tanken in Limburg
Het is idd zo dat je in Limburg meer scherpere prijzen gaat vinden, maar ik woon net in Limburg(op de grens met Vl-Brab.) maar ik moet hiervoor omrijden, waardoor mijne winst toch verloren gaat.
Comment