Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de vlaming loopt nu al kreupel van de hogere taksen en dergelijke tegenover de walen. de verkiezingen zijn nog net voorbij en hopla ze doen er nog een schepje bovenop.
Dat is toch ideaal voer voor de liberalen om oppositie te voeren Ze zijn bijzonder stil alvast dit weekend. Ben benieuwd naar wat ze volgende week gaan verkondigen dat ze niet mee mogen regeren op Vlaams niveau.
Van Europa moest er tegen 2011 bij de diesel sowieso 4 of 5 cent extra bijkomen om het tanktoerisme tegen te gaan. Benzine zou niet duurder moeten worden van de EU.
Tja, en dan nog een sp.a in de toekomstige regering erbij, een sp.a die niets liever wilt dan het dieselfavoritisme in ons Belgenland aan banden leggen... . De prijzen gaan imo sowieso vrij vlug terug aan 't niveau van een jaar geleden zitten. Zal de opflakkerende economie er niet voor zorgen, dan zal het gewest dat dus blijkbaar wél doen.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Van Europa moest er tegen 2011 bij de diesel sowieso 4 of 5 cent extra bijkomen om het tanktoerisme tegen te gaan. Benzine zou niet duurder moeten worden van de EU.
Tja, en dan nog een sp.a in de toekomstige regering erbij, een sp.a die niets liever wilt dan het dieselfavoritisme in ons Belgenland aan banden leggen... . De prijzen gaan imo sowieso vrij vlug terug aan 't niveau van een jaar geleden zitten. Zal de opflakkerende economie er niet voor zorgen, dan zal het gewest dat dus blijkbaar wél doen.
Met de dieselprijzen doen ze wat ze willen, ik rij met eene naft
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Morgen nog 's gaan tanken dan... 'k heb hier in de buurt een nieuw goedkoopst tankstation gevonden. Morgen zal de 95 daar normaal aan € 1,222 de liter staan, da's twee cent goedkoper dan bij de Shell Express en 'k moet er ook niet voor omrijden: ideaalheid.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Morgen nog 's gaan tanken dan... 'k heb hier in de buurt een nieuw goedkoopst tankstation gevonden. Morgen zal de 95 daar normaal aan € 1,222 de liter staan, da's twee cent goedkoper dan bij de Shell Express en 'k moet er ook niet voor omrijden: ideaalheid.
Lukoil en Octa+, aan de nieuwe Lidl in Heusden-Zolder, achter die rotonde komende van Zonhoven/Halveweg daar. De eerste Texaco daar heeft zijn prijzen ook drastisch verlaagd (de tweede niet). Eerst zat die aan bijna de maximumprijzen te verkopen, en nu is 'ie maar 1 cent duurder dan die Lukoil en Octa+.
Ik kom er om de 2-3 dagen voorbij, en ik zag de drukte aan die stations... ff naar de prijzen gekeken, en ik wist waarom.
Lukoil en Octa+, aan de nieuwe Lidl in Heusden-Zolder, achter die rotonde komende van Zonhoven/Halveweg daar. De eerste Texaco daar heeft zijn prijzen ook drastisch verlaagd (de tweede niet). Eerst zat die aan bijna de maximumprijzen te verkopen, en nu is 'ie maar 1 cent duurder dan die Lukoil en Octa+.
Ik kom er om de 2-3 dagen voorbij, en ik zag de drukte aan die stations... ff naar de prijzen gekeken, en ik wist waarom.
Ik tank nu altijd daar, 14 cent goedkoper als de officiciële prijs.
Sinds wanneer betaalt een Vlaming meer belastingen dan een Waal?
Sinds Vlaanderen meer personenbelasting betaalt dan Wallonië.
Maar "een" vlaming betaalt niet meer dan "een" waal. Vlaanderen betaalt gewoon meer tout court omdat er minder vervangingsinkomens uitgekeerd worden in Vlaanderen (die dus niet belast worden).
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Sinds Vlaanderen meer personenbelasting betaalt dan Wallonië.
Maar "een" vlaming betaalt niet meer dan "een" waal. Vlaanderen betaalt gewoon meer tout court omdat er minder vervangingsinkomens uitgekeerd worden in Vlaanderen (die dus niet belast worden).
Jaja, want de Walen zijn toch allemaal zo welvarend en kiezen hier echt voor!
Jaja, want de Walen zijn toch allemaal zo welvarend en kiezen hier echt voor!
Dat wil ik niet zeggen, het is een beetje onduidelijk in mijn post.
Komt erop neer dat Vlamingen meer bijdragen aan belastingen omdat vlamingen percentgewijs meer verdienen en minder werklozen kennen. Maar ik wil evengoed zeggen dat een vlaming dezelfde belastingen betaalt als een Waal.
En dat is de verklaring voor de misvatting dat mensen denken dat "een waal" minder belastingen betaalt dan "een vlaming".
De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie deelt mee dat door toepassing van de programma-overeenkomst betreffende de verkoopprijzen van de aardolieproducten vanaf woensdag 8 juli voor volgende producten de hiernavolgende maximumprijzen - btw inbegrepen - van kracht worden:
SUPERBENZINE 95 RON EUR/L1,3360 (-0,0390)
SUPERBENZINE 98 RON EUR/L1,3580 (-0,0380)
Deze prijsdalingen zijn het gevolg van de daling van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment