Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Darks Bekijk Berichten
    1998

Persoonlijk vind ik € 1,00 / liter een acceptabele prijs. Betaalbaar maar ook niet verknoeibaar. Maar ja, de naft is in België jammer genoeg nog steeds te duur en ik verwacht de prijs weer in een stijgende lijn de komende jaren.
    Wat is te duur....als het effectief zo schaars is als het voorgesteld wordt (ik weet het niet zeker, ik weet alleen wat ik lees en hoor), vind ik het verre van te duur.

Daarom: ook al rijden auto's in de toekomst op water en urine --> olie blijft een ongelofelijk kostbare grondstof met een enorme hoeveelheid energie, en blijft onmisbaar voor de globale industrie die - zo lijkt het toch - in afwachting is van de tweede grondstoffenboom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Ik zei dat enkel omdat ik me jou in herinnering had als een soort doemdenker die hier elke dag kwam verkondigen dat zowat de wereld vergaat, om dan vervolgens een half jaar uit de topics te verdwijnen en met geen woord over olie te reppen...om dan weer terug te komen en in dezelfde trant verder te gaan.

Maar ik lees verre van al je posts, dus (zoals ik eerder al aanhaalde) best mogelijk dat ik in deze niet onfeilbaar ben
      Misschien is het dan wel interessant je eerst wat beter te informeren over personen waar je je mening wenst over uit te brengen?
      Last edited by ; 12/05/2009, 21:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        Misschien is het dan wel interessant je eerst wat beter te informeren over zaken waar je je mening wenst over uit te brengen?

Dat dacht ik dus van jou ook toen jij meende dat 40 a 45 dollar dé prijs was voor een vat ruwe olie.

Pot, ketel, zwart.

Heeft weinig zin, zo discussiëren, ik wens je alleszins (!) veel plezier de komende maanden, want in welke mate dan ook, stijgen zullen we doen.
        Ik ga nog wat pagina's lang op velgen geilen

Cheers!

Comment

Dat dacht ik dus van jou ook toen jij meende dat 40 a 45 dollar dé prijs was voor een vat ruwe olie.

Pot, ketel, zwart.

Heeft weinig zin, zo discussiëren, ik wens je alleszins (!) veel plezier de komende maanden, want in welke mate dan ook, stijgen zullen we doen.
          Ik ga nog wat pagina's lang op velgen geilen

Cheers!
          En op die manier zijn we weer bij jouw openingspost

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Ha, onze azijnpisser is terug
          We zullen het nooit eens worden vrees ik. Ik lig daar niet wakker van, iedereen mag z'n mening hebben, daarvoor is dit ook een forum.
          Last edited by ; 12/05/2009, 21:41.

Comment

• Gasten, nooit gedacht dat ik dit zou posten maar...

Ik ben het beu om afbeeldingen van potten popcorn up te loaden..

Comment

• DIESEL wordt morgen goedkoper (20/05/2009)

Dit zijn de nieuwe prijzen:

DIESEL: € 0,995/L (- € 0,015/L)
              EUROSUPER 95: € 1,330/L
              EUROSUPER 98: € 1,359/L
              LPG: € 0,410/L
              Bron: www.brandstofprijzen.be
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• hollanders...
                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Ale, den diesel af, en de naft gaat donderdag waarschijnlijk op gaan
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Benzine wordt morgen duurder (21/05/2009)

Dit zijn de nieuwe prijzen:

DIESEL: € 0,995/L
                    EUROSUPER 95: € 1,368/L (+ € 0,038/L)
                    EUROSUPER 98: € 1,397/L (+ € 0,038/L)
                    LPG: € 0,410/L
                    Bron: www.brandstofprijzen.be
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Fuck off belgische staat!
                      Nora!

Comment

• 't Is hier stil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                          't Is hier stil.
                          Zal (IMO) niet lang meer duren

Comment

Zal (IMO) niet lang meer duren
                            verklaar u nader!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                              verklaar u nader!
                              Lees wat tussen de lijnen hé

Ondanks dat de euro vrij sterk staat verwacht ik weer stijgende prijzen aan de pomp, naar mijn gevoel vanaf ergens in september.

Maar da's maar mijn mening, vandaar de IMO.

Comment

Lees wat tussen de lijnen hé

Ondanks dat de euro vrij sterk staat verwacht ik weer stijgende prijzen aan de pomp, naar mijn gevoel vanaf ergens in september.

Maar da's maar mijn mening, vandaar de IMO.

Die kans zit er inderdaad vrij dik in...
                                Ik hoop dat we september gaan halen, want nu zijn de prijzen in mijn ogen GOED betaalbaar...
                                Tis uiteindelijk een kostbaar goedje!

Comment

• Olie staat op z'n hoogste punt in paar maanden.

Comment

• als de olie weer 'onbetaalbaar' staat begint pas echt de crisis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Olie staat op z'n hoogste punt in paar maanden.

Uhu, en t.o.v. van vorig jaar op minder dan 50%

Dus your point being?

Comment

Dus your point being?
                                        Inderdaad begin januari stond em gewoon belachelijk laag is normaal dat die dan gaat stijgen.
                                        Zo zal het ook op de aandeelmarkt zijn op lange termijn...

Comment

Dus your point being?
                                          Gewoon ik had het daarnet gelezen......... er is een stijgende tendens

Comment

Working...
                                          X