Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    al die lange teksten.......

hoe zit het hier met de prijzen? diesel gezakt of gestegen, want ik moet ver gaan tanken.
    Momenteel geen prijveranderingen meer.
    Je kan trouwens altijd op www.brandstofprijzen.be gaan kijken.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Momenteel geen prijveranderingen meer.
      Je kan trouwens altijd op www.brandstofprijzen.be gaan kijken.
      0.888 voor den diesel hier. zou hij nog wat zakken binnenkort? ik kan immers nog een paar dagen verder.
      wimoptiek.be op

Comment

al die lange teksten.......

hoe zit het hier met de prijzen? diesel gezakt of gestegen, want ik moet ver gaan tanken.
        Tja...cliché's en oneliners lezen gemakkelijker en je moet er ook niet veel moeite voor doen.

Wil je iets meer achtergrondinfo, krijg je langere teksten en moet je wat meer moeite doen.

Soms kun je aan iemand zijn onderschrift zien tot welke categorie hij behoort

Comment

0.888 voor den diesel hier. zou hij nog wat zakken binnenkort? ik kan immers nog een paar dagen verder.
          Ik zou het niet weten, maar morgen zakt de mazout, dus wie weet.
          Als ge nog kunt wachten zou ik die siet wat in het oog houden, dan ziet ge als de prijs gaat stijgen (hier op het forum meestal ook trouwens)

Je kan je ook registreren op die site, op die manier word je altijd vie mail op de hoogte gebracht van de prijsaanpassingen.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
            Tja...cliché's en oneliners lezen gemakkelijker en je moet er ook niet veel moeite voor doen.

Wil je iets meer achtergrondinfo, krijg je langere teksten en moet je wat meer moeite doen.

WAAUW, wat een mensenkennis. als je geen internet-psychiater geworden bent, heb jij serieus uw roeping gemist.

aangezien je graag met nieuwe alinea's werkt wil je grote posts teweegbrengen
            dat duid op een klein pietje

het duiveltje aan het einde duid op een jaloerse blik op iemand's onderschrift wegens hoogstaande originaliteit.

voor zover men cursus internetpsychology, deel 2 moet je me nog doorsturen.
            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Ik zou het niet weten, maar morgen zakt de mazout, dus wie weet.
              Als ge nog kunt wachten zou ik die siet wat in het oog houden, dan ziet ge als de prijs gaat stijgen (hier op het forum meestal ook trouwens)

Je kan je ook registreren op die site, op die manier word je altijd vie mail op de hoogte gebracht van de prijsaanpassingen.
              mercikes
              wimoptiek.be op

Comment

WAAUW, wat een mensenkennis. als je geen internet-psychiater geworden bent, heb jij serieus uw roeping gemist.

aangezien je graag met nieuwe alinea's werkt wil je grote posts teweegbrengen
                dat duidT op een klein pietje

het duiveltje aan het einde duidT op een jaloerse blik op iemand's onderschrift wegens hoogstaande originaliteit.

voor zover men cursus internetpsychology, deel 2 moet je me nog doorsturen.
                Laat ons beginnen met u een spellingcursus door te sturen.

Comment

Laat ons beginnen met u een spellingcursus door te sturen.
                  doe maar ik heb nog kladpapier nodig.
                  wie is ons trouwens? last van een gespleten persoonlijkheid.
                  wimoptiek.be op

Comment

we kunnen jou dan misschien een een basiscursus begrijpend lezen en grammatica bezorgen? ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dEN_BERE Bekijk Berichten
                      we kunnen jou dan misschien een een basiscursus begrijpend lezen en grammatica bezorgen? ;-)
                      psst verwijder een "een" van uit je zin, of jij krijgt een cursus zinsbouw opgestuurd van hem.
                      wimoptiek.be op

Comment

• @magnum : gij zijt echt wel ne zuren precies. De mensen hun rekening maken over de afbetaling van hun wagen e.d.

Shit man... Ik hoop voor u dat de naft en den diesel voor ons gelijk blijven en voor u aan 2000 euro de liter komt te staan, zodat ge uw auto kunt verkopen en kunt gaan bleiten!

*disclaimer : bovenstaande reactie is niet mijn mening, maar wel een kopie van wat magnum eerst schrijft.
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik was van plan om steeds een klein beetje te tanken om zo voldoende te kunnen profiteren van een eventuele daling maar dat wordt teniet gedaan door steeds naar de pomp te rijden als de tank leeg is. Een prijsdaling lijkt vooralsnog uit te blijven Nog steeds 0,878 hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Ik was van plan om steeds een klein beetje te tanken om zo voldoende te kunnen profiteren van een eventuele daling maar dat wordt teniet gedaan door steeds naar de pomp te rijden als de tank leeg is. Een prijsdaling lijkt vooralsnog uit te blijven Nog steeds 0,878 hier.
                            Shell express in Ninove blijft echt bij de goedkoopste uit het land, denk ik.

Diesel aan 0,832
                            95 aan 1,04x

Hun V-power varianten zijn wel altijd maximumprijs.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Diesel aan 0,832
                              95 aan 1,04x

Ja V-power is bij alle shell stations altijd maximumprijs denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Diesel aan 0,832
                                95 aan 1,04x

Ik heb vrijdagavond getankt aan 0.826 (maes op de R11 aan vliegveld antwerpen)

Comment

• Voor mij mogen die lange posts zeker blijven. Ik heb hier al veel bijgeleerd over hoe alles in elkaar zit en voor wie het te moeilijk vindt kan er altijd over lezen.
                                  wisali gij hebt ook wel lange tenen precies, zo direct beginnen schelden da’s voor niets nodig

Comment

• Schelden? Waar? Nu ook geen leugens verkondigen hé Konrad1 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Schelden? Waar? Nu ook geen leugens verkondigen hé Konrad1 !
                                      dit lijkt me hier alleszins geen al te vriendlijke post, kweetnie wat gij daarvan vindt
                                      maar goed ik bemoei me er niet mee

back on topic plz ladies

Comment

• Dan nog zie ik nergens gescheld

Moest hij nu iemand bospoeper genoemd hebben ..

Comment

• Haha, den bospoeper!!
                                          We zitten met nen bospoeper!!!!

En verder... hilarisch, die mensen die mekaar hier de pieren uit de neus zitten te muggenziften.

(waar is da bééleke van die kom met popcorn nu weer..?)

Comment

Working...
                                          X