Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TOMCAT Bekijk Berichten
    Gisteren eveneens getankt aan 0.857 (welgekende Esso station te Brugge). Was wel weer aanschuiven
    welk station dan? en waarom welgekend?
    i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
      welk station dan? en waarom welgekend?
      Koning Albertlaan 56
      8200 Brugge

Welgekend voor de lage prijzen én is daar altijd aanschuiven.

Comment

• Op dinsdag 9 december wordt Super 95 & Super 98+ goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men vanaf dinsdag maximum 1,156 €/l (een DALING van 0,054 €/l)
        * Voor Super 98+ betaalt men vanaf dinsdag maximum 1,178 €/l (een DALING van 0,056 €/l)
        * Voor Diesel betaalt men maximum 1,017 €/l (onveranderd)
        * Voor LPG betaalt men maximum 0,415 €/l (onveranderd)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men maximum 0,5137 €/l (onveranderd)
        * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,5384 €/l (onveranderd)
        * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,4264 €/l (onveranderd)
        * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,4836 €/l (onveranderd)
        Bron: www.brandstofprijzen.be
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
          Koning Albertlaan 56
          8200 Brugge

Welgekend voor de lage prijzen én is daar altijd aanschuiven.
          Inderdaad
          Daar ga ik hem altijd volgooien als ik naar Engeland ga en meestal als ik terugkom ga ik terug langs daar. Het is immers slechts 3 kilometer van de op- en afrit van de autosnelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten

Miljaarde , vant weekend heb ik beide auto's volgetankt. Uitgaande van de maximumprijzen had ik €5,2 kunnen besparen door pas dinsdag te tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Ik zal nog geen lpg kopen, hoor. Je moet geen schrik hebben dat door mij(voor zover ik persoonlijk er iets aan kan doen) de prijs de hoogte in gaat
              doe het. benzine rijden is gewoon vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                doe het. benzine rijden is gewoon vet
                Nu nog niet. Ik kan nog geen auto, die ik zou willen, betalen

Comment

• damn, straks de 98 onder de euro

nog daling voorzien?

Comment

• Ik wou dat ik student was en ook blij kon zijn met lagere benzineprijzen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Ik wou dat ik student was en ook blij kon zijn met lagere benzineprijzen
                      Ergens zegt iets me dat de opmerking "rij dan een paar dagen met de RS2" niet het juiste antwoord is

En de opmerking "Avantus is ook geen student" doet ook niet terzake waarschijnlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ergens zegt iets me dat de opmerking "rij dan een paar dagen met de RS2" niet het juiste antwoord is

En de opmerking "Avantus is ook geen student" doet ook niet terzake waarschijnlijk
                        Ik ben ook geen student, maar dat zal ook wel niks ter zake doen zeker?

Maar eerlijk gezegd, ik denk dat veel mensen blij zijn met de lage benzine en diesel prijzen!
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ik ben ook geen student, maar dat zal ook wel niks ter zake doen zeker?

Maar eerlijk gezegd, ik denk dat veel mensen blij zijn met de lage benzine en diesel prijzen!
                          Ik denk dat dat meevalt, aangezien 75% van het volume getankt wordt door mensen die het zelf niet moeten betalen

Comment

• Nu alleen nog de prijzen van benzine en diesel switchen en het is feest!
                            Het is een schande dat die heidense vuile roetbakken nog steeds goedkoper zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                              Nu alleen nog de prijzen van benzine en diesel switchen en het is feest!
                              Het is een schande dat die heidense vuile roetbakken nog steeds goedkoper zijn

Eet mijn roet.

Binnenkort IP een beetje vervroegen zodat ik nog wat meer roet uitstoot. jammie.

Comment

Gewoon...seeing the bigger picture...ik kassseer liever elk jaar 200K winst en betaal 1,75 per liter, dan dat ik breakeven draai en 80 cent per liter betaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Gewoon...seeing the bigger picture...ik kassseer liever elk jaar 200K winst en betaal 1,75 per liter, dan dat ik breakeven draai en 80 cent per liter betaal
                                  Met zo een winst is het logisch dat je RS6 rijdt.

Die zelfstandigen he, wss is de echte winst nog eens -tig keer hoger, maar dan in het zwart!
                                  En dan nog te zwijgen over die absurd hoge verloningen!

Comment

• Vandaag € 1,006 voor een litertje 95 aan de Shell Express in Hasselt, schijtegoedkoop eigenlijk. 60 liter voor € 61... niet zo lang geleden zou dat € 85 gekost hebben.
                                    Waar gaat dit stoppen ? Is toch al vier jaar geleden dat ik 't zo goedkoop heb weten staan.

't Is eigenlijk 't moment om de accijnzen op diesel en benzine gelijk te schakelen.
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Eet mijn roet.

Binnenkort IP een beetje vervroegen zodat ik nog wat meer roet uitstoot. jammie.
                                      wat betaalde jij per liter de laatste keer dat je gaan 'tanken' bent bij de boer?

Comment

Met zo een winst is het logisch dat je RS6 rijdt.

Die zelfstandigen he, wss is de echte winst nog eens -tig keer hoger, maar dan in het zwart!
                                        En dan nog te zwijgen over die absurd hoge verloningen!

Geloof me...dat is zéér hypothetisch, I wish

Ik heb gelukkig een gezonde financiële basis, maar een zelfstandige die op kredieten werkt...ik ken er toch redelijk wat die de boeken moeten toedoen.

Een half jaar geleden was iedereen d'r nog op aan het zeiken, en nu hoor ik niemand die de gemiddelde KMO'er uit de shit komt helpen... zo zien we maar weer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          wat betaalde jij per liter de laatste keer dat je gaan 'tanken' bent bij de boer?

Hetzelfde als de eerste keer: 80 cent/liter + 6% btw.

Gouden zaken toen de diesel nog 1,30-1,40 stond.

Comment

Working...
                                          X