Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwa ebde wel uitgestoke?gas geve op de duitse wegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenVan Lukoil (vroegere Jet) moet jij dan ook niets weten? Dit zit 'm puur tussen de oren volgens mij maarja...
Comment
-
90l lpg voor 26€
Ik ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat, maar ondertussen profiteren we ervan hè2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten90l lpg voor 26€
Ik ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat, maar ondertussen profiteren we ervan hè
Nu ja, de naft is ook wel vrij goedkoop ivm een tijdje terug!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenMijn woorden waren nog niet koud of... Het gaat hard tegenwoordig! Ben benieuwd waar het dieptepunt zit en wanneer de definitieve ommekeer komt. Dit is ongezien voor iemand van mijn leeftijd.
Geniet en profiteer alleszins van de dalende inflatie als gewone man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzachter vuur in de hel ?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwa ebde wel uitgestoke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten90l lpg voor 26€
Ik ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat, maar ondertussen profiteren we ervan hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHoeveel kilometers doe je daarmee?
En starten doet ie ook op benzine he dus... Denk dat ik puur op gas ongeveer een dikke 750km doe.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenneeeneee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenWat stel je ons dan voor, ongewone bomma?
Comment
Comment