Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    De naft is toch niet duur he (in vergelijking met wat het geweest is toch).
    4 keren moeten tanken? Zoveel kilomters moeten doen
    van een tijd terug weet ik het niet. k had toen nen diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      wa ebde wel uitgestoke?
      van ravels naar essen, dan koln, dan hamburg en dan terug nar ravels; achter het stuur van ne M5 gas geve op de duitse wegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
        Van Lukoil (vroegere Jet) moet jij dan ook niets weten? Dit zit 'm puur tussen de oren volgens mij maarja...
        Lukoil zou geen probleem zijn, maar die witte producten van pompen zouden de brandstoffen van iets minder kwaliteit zijn. Vettiger diesel van die witte merken waar de dieselpomp vlugger stuk gaat is dan weer wel iets dat tussen mijn oren is blijven hangen.

Comment

• Vandaag mijn Total pomp eens gelaten voor wat ze is (àltijd maximumprijs) en bij Octa+ gaan tanken aan ongeveer 0,95. Tot nu toe merk ik nog geen verschil in rijprestaties (tov Excellium Diesel) en m'n verbruik is zelfs gezakt.

Comment

• Mijn woorden waren nog niet koud of... Het gaat hard tegenwoordig! Ben benieuwd waar het dieptepunt zit en wanneer de definitieve ommekeer komt. Dit is ongezien voor iemand van mijn leeftijd.

Geniet en profiteer alleszins van de dalende inflatie als gewone man!

Comment

• Vandaag getankt aan 0.857

Comment

• 90l lpg voor 26€

Ik ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat, maar ondertussen profiteren we ervan hè
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  90l lpg voor 26€

Ik ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat, maar ondertussen profiteren we ervan hè
                  Ik wou dat ik eenen auto op lpg had
                  Nu ja, de naft is ook wel vrij goedkoop ivm een tijdje terug!
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                    Mijn woorden waren nog niet koud of... Het gaat hard tegenwoordig! Ben benieuwd waar het dieptepunt zit en wanneer de definitieve ommekeer komt. Dit is ongezien voor iemand van mijn leeftijd.

Geniet en profiteer alleszins van de dalende inflatie als gewone man!
                    Wat stel je ons dan voor, ongewone bomma?

Comment

Ik ben ook wel benieuwd waar dit naar toe gaat
                      zachter vuur in de hel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        zachter vuur in de hel ?
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Gisteren eveneens getankt aan 0.857 (welgekende Esso station te Brugge). Was wel weer aanschuiven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            wa ebde wel uitgestoke?
                            Is dat besmettelijk?

Comment

90l lpg voor 26€

Hoeveel kilometers doe je daarmee?

Comment

• een clk 200'98 deed daarmee bijna 1000 km's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                  Hoeveel kilometers doe je daarmee?
                                  Ik had een 850km op de teller maar heb ook wat op benzine gereden toen ie leeg was (30km ofzo).

En starten doet ie ook op benzine he dus... Denk dat ik puur op gas ongeveer een dikke 750km doe.
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ideaalheid eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                      Ideaalheid eigenlijk.
                                      neeeneee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        neeeneee
                                        Ik zal nog geen lpg kopen, hoor. Je moet geen schrik hebben dat door mij(voor zover ik persoonlijk er iets aan kan doen) de prijs de hoogte in gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                          Wat stel je ons dan voor, ongewone bomma?
                                          Een fijne kerst en veel veilige kilometers!

Comment

Working...
                                          X