Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren aan een tankstation gezien:

98 aan 1,28x

dacht ff dat ik miskeken had. Wa zalige prijs!
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik ben gaan tanken bij de Shell aan 1,24 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        lpg aan 52 cent getankt. kan beter zeker?
        Is da saxo dan al gemaakt??
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Daarstraks volgetankt in Geel aan de Shell express voor €1,106/liter

Comment

• Shell in turnhout hanteerd altijd de max prijs

Comment

• Gisteren getankt aan 1,53

100 octaan wel en in Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Is da saxo dan al gemaakt??
                wij hebben nog een gasdoos, freelander 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  gisteren aan een tankstation gezien:

98 aan 1,28x

dacht ff dat ik miskeken had. Wa zalige prijs!
                  Waar?

Vandaag in Staden 1,300 gezien 98ron
                  Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                    Shell in turnhout hanteerd altijd de max prijs
                    esso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      123d.
                      als je er eentje te koop weet, mr 540 heeft een opvolger nodig

Comment

• Vanmorgen in de krant gelezen dat de brandstofprijzen deze week waarschijnlijk nog meer gaan zakken.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Nog een keer of 2 en den diesel staat aan 1 Euro...happy times

Mss een onnozele vraag maar hoe lang zijn diesel en naft eigenlijk 'houdbaar' in een treffelijke tank?

Comment

• Das geen onozele vraag maar benzine blijft maar een paar maanden goed en de diesel ...ewel de winterdiesel komt eraan dus moet je niet te veel stockeren als je ze binnen een maand niet gebruikt anders val je steevast in panne in hartje winter met gestolde diesel

Comment

• he, ik heb vandaag getankt aan 1.41 voor V-shell waar tanken jullie aan 1.2x? damn kvoel me genaaid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                he, ik heb vandaag getankt aan 1.41 voor V-shell waar tanken jullie aan 1.2x? damn kvoel me genaaid
                                Dat is dan toch voor weinig geld geweest

Comment

• Gisteren wat LPG ingeslaan aan 0,468
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Op woensdag 15 oktober wordt Diesel & Stookolie & LPG goedkoper!

* Voor Super 95 betaalt men maximum 1,396 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,410 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Diesel betaalt men vanaf woensdag maximum 1,194 €/l (een DALING van 0,049 €/l)
                                    * Voor LPG betaalt men vanaf woensdag maximum 0,554 €/l (een DALING van 0,042 €/l)

* Voor Stookolie (>2000 liter) betaalt men vanaf woensdag maximum 0,6923 €/l (een DALING van 0,0613 €/l)
                                    * Voor Stookolie (<2000 liter) betaalt men maximum 0,7171 €/l (een DALING van 0,0613 €/l)
                                    * Voor Propaan (>2000 liter) betaalt men maximum 0,5553 €/l (onveranderd)
                                    * Voor Propaan (<2000 liter) betaalt men maximum 0,6125 €/l (onveranderd)
                                    Bron: www.brandstofprijzen.be
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ik lees zojuist, dat België vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook een vliegtaks gaat heffen.
                                      Join the club! België begint op NL te lijken, met al die taksen

Comment

• niet zo erg alleen moeten ze hier wel de BIV afschaffen, wat een schande dat dat hier nog bestaat zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                          Gisteren wat LPG ingeslaan aan 0,468
                                          waar tank jij weer?
                                          Vandaag nog 0,499 gezien op de baan van hasselt naar houthalen (Total)

Comment

Working...
                                          X