Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op donderdag 10 juli wordt Diesel goedkoper.
    * Voor Super 95 betaalt men maximum 1,610 €/l (onveranderd)
    * Voor Super 98+ betaalt men maximum 1,656 €/l (onveranderd)
    * Voor Diesel betaalt men vanaf donderdag maximum 1,407 €/l (een DALING van 0,051 €/l)
    * Voor LPG betaalt men maximum 0,647 €/l (onveranderd)
    Bron: www.brandstofprijzen.be
    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ook net mail gekregen.
      Je zou bijna gaan geloven dat de prijzen toch niet meer zo sterk gaan blijven stijgen als wat men had aangekondigd.
      Eergisteren zei ik nog iets anders zeker?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Weet iemand wat supremium ? Bobo misschien ? --- tankstation Kapellen

Comment

• das den antol van vroeger

die kerel (of de vorige ) tpompte vroeger snachts zijn normale benzine over in de tank van de super
          waardoor op een keer mariaburg onder de naft stond

Comment

• zal excillium zijn zeker

ik heb het er niet voor over en geloof er ook niet in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              das den antol van vroeger

die kerel (of de vorige ) tpompte vroeger snachts zijn normale benzine over in de tank van de super
              waardoor op een keer mariaburg onder de naft stond
              dus supremium is een mengeling van Super 98+ en 95 .
              Ideaal voor twijfelaars zoals Tomski.

Comment

zal excillium zijn zeker

ik heb het er niet voor over en geloof er ook niet in
                Het is goedkoper dan de rest dus kan het moeilijk excillium benzine zijn é ...

Comment

• diesel he

Comment

diesel he
                    Maar een vage naam voor een dieselsoort

Sup en premium doen me altijd aan benzine denken .

Comment

• die verkoopt ook petrol
                      tis mss dat

Comment

die verkoopt ook petrol
                        tis mss dat
                        neen, want die staat 1.222 aan de pomp
                        zal wel excilium zijn

Comment

die verkoopt ook petrol
                          tis mss dat
                          Ik zal er toch nooit tanken,Esso naast Scancar Volvo is bijna 2 cent cheaper .

Comment

• ikke op de noordelaan bij den express, of anders aan de colruyt op de groenendaallaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCVD Bekijk Berichten
                              Het is nog slechts een kwestie van tijd vooraleer diesel duurder wordt dan benzine
                              Ale den diesel gaat nog maar eens af, en weeral meer dan dat hem de laatste keer is op gegaan!
                              En de naft blijft maar op zijne zelfde hoge prijs staan.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ikke op de noordelaan bij den express, of anders aan de colruyt op de groenendaallaan
                                Ik tank ook wel is af en toe op de noorderlaan Esso maar dat was de laatste tijd niet meer mogelijk met m'n BMW omdat je daar enkel nog maar Diesel kan tanken.
                                JET op de groenendaallaan is ook wel goedkoop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Ik tank ook wel is af en toe op de noorderlaan Esso maar dat was de laatste tijd niet meer mogelijk met m'n BMW omdat je daar enkel nog maar Diesel kan tanken.
                                  vanwege milieutoestanden

Comment

vanwege milieutoestanden
                                    Oh wist ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Ale den diesel gaat nog maar eens af, en weeral meer dan dat hem de laatste keer is op gegaan!
                                      En de naft blijft maar op zijne zelfde hoge prijs staan.
                                      Ik dacht al je dat je weg was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Ik dacht al je dat je weg was.
                                        ???
                                        Ik heb toch gelijk he?
                                        Ze zeggen dat den diesel duurder moet worden dan de naft, maar het verschil tussen de twee is de laatste tijd alleen maar groter geworden in het voordeel van de diesel!
                                        Op deze manier word diesel nooit duurder dan naft zunne.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Die nieuwsbrief is toch handig e Ik zou normaal deze namiddag zijn gaan tanken, maar gezien hij morgen afslaat, ga ik hem morgen volgooien

Comment

Working...
                                          X