Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag nog es volgegooid aan 1.191 bij Shell Express. 14 cent onder de officiële prijs is de moeite maar nog veel te duur ...

Comment

• Fak. Als dit zo doorgaat kan ik het vergeten met een lekker Miata'tje te beginnen

Comment

• Juist de dieseltank weer eens vol gedaan. 1,275€ voor een literke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
          Fak. Als dit zo doorgaat kan ik het vergeten met een lekker Miata'tje te beginnen
          De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Ge krijgt er hier 5000€ korting op. Daar kunt ge toch al wat benzine voor kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            http://www.kapaza.be/Autos/Mazda/741..._8_mithra.html

Ge krijgt er hier 5000€ korting op. Daar kunt ge toch al wat benzine voor kopen.
            Da's idd een mooie deal die wagen, maar ik zou eerder gaan voor een Mk2, een nieuw model is een beetje te duur.

Comment

• morgenvroeg ben ik 1.54 x 50 = 77€ kwijt alle ik heb er bakken fun mee gehad op zolder en ik heb nooit iets tegen tanken gehad dus ik denk er nooit bij na, eingelijk ga ik graag tanken zelfs Die geur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                morgenvroeg ben ik 1.54 x 50 = 77€ kwijt alle ik heb er bakken fun mee gehad op zolder en ik heb nooit iets tegen tanken gehad dus ik denk er nooit bij na, eingelijk ga ik graag tanken zelfs Die geur
                echt he.. benzine ruikt heerlijk

diesel stinkt echt

Comment

• mss toch geen auto meer kopen, het kost me 160 pleuro per maand aan diesel. Kan ik al talrijke busritjes mee bekostigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                    mss toch geen auto meer kopen, het kost me 160 pleuro per maand aan diesel. Kan ik al talrijke busritjes mee bekostigen
                    Bus? Wat is dat voor iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Bus? Wat is dat voor iets?
                      Zo een groot log ding dat veel te veel verbruikt (en uitstoot) ivm een gewone wagen, en waar meestal geen kat op zit
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        waar meestal geen kat op zit
                        Alleen tijdens de spits veel te veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          echt he.. benzine ruikt heerlijk

diesel stinkt echt
                          Nog een liefhebber en dat op vroegtijdige leeftijd hehe *thumbs up*

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Zo een groot log ding dat veel te veel verbruikt (en uitstoot) ivm een gewone wagen, en waar meestal geen kat op zit
                          Zo'n ding dat altijd zijn voorrang wil pakken in de kom ( ja sorry dat haat ik dus he, je weet toch ook niet wanneer het licht op oranje gaat springen, juist hetzelfde met die gasten die plinken dan al en dan zie je nog volk instappen ) en met zijn lichten flikkerd enz.

Comment

• Als ik zie wat ik elke maand extra kwijt ben ivm vroeger (toen ik dus nog geen auto had) is het wel schrikken. Maar om terug elke dag op zo'n overvolle bus te zitten (+ 3x zo lange reistijd)... no thanks.

Maar "gelukkig" draagt m'n werkgever elke maand een € 15-tal bij aan kilometervergoeding (niet echt in verhouding met de prijzen, maar ja)

Comment

• Olieprijs richting wereldwijde oliecrisis?

De beurs van New York is donderdag met lichte winst gesloten, geremd door de nieuwe recordprijzen voor olie. De Dow Jones won 0,41 procent, de Nasdaq 0,52 procent.

De Dow Jones Industrial Average (DJIA) won 52,76 punten en eindigde op 12.867,11 punten. De Nasdaq-index ging 12,75 punten hoger en klokte af op 2.451,24 punten. De breder samengestelde Standard and Poor's 500 ging 5,12 punten hoger, of 0,37 procent en eindigde op 1.397,68 punten.

Richting 150 dollar?
                              In Londen heeft de prijs voor een vat olie van de Noordzeesoort Brent -de referentie voor onze contreien- vandaag een nieuwe recordhoogte bereikt. Een vat Brent-olie was vandaag 123,17 dollar waard. Het is de eerste keer dat de prijs boven de 123 dollar uitkomt. Op de New York Mercantile Exchange ging de prijs van ruwe olie in de loop van de dag tot 124,40 dollar, eveneens een record. (belga/svm)
                              Last edited by ; 09/05/2008, 09:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

diesel stinkt echt

²²²²²²²²²²²²

eergisteren nog eens volgetankt aan 1.15 eur/liter.

Comment

• En ja hoor... de advies prijs voor een liter Euro95 is in NL voor het eerst de 1,60 gepasseerd.
                                  1,605 voor een litertje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friso89 Bekijk Berichten
                                    En ja hoor... de advies prijs voor een liter Euro95 is in NL voor het eerst de 1,60 gepasseerd.
                                    1,605 voor een litertje
                                    Tof

Adviesprijs? Is dat dan de prijs die aangeraden wordt te handhaven aan de pomp toch?
                                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Om Stefanus even de woorden uit de mond te halen geef ik alvast even mee dat olie de 125 USD grens heeft gekraakt

A prediction by analysts at Goldman Sachs seeing oil rising as high as $150 to $200 a barrel within two years also has boosted prices.
                                      Analysts, however, struggled to explain the continued rise of oil futures after a larger-than-expected buildup of crude oil stocks reported Wednesday in the United States.
                                      Some pointed to a small decline in distillate stocks, which include diesel and heating oil and normally drive prices during the Northern Hemisphere winter; others said speculation and computer-generated buying was keeping oil prices high.
                                      "Crude oil is currently held up in a tug-of-war between the Goldman reality and the physical reality," said Olivier Jakob of Switzerland's Petromatrix in a research note, adding that the investment bank's prediction made for "a great story to support pension funds piling more into commodities.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Om Stefanus even de woorden uit de mond te halen geef ik alvast even mee dat olie de 125 USD grens heeft gekraakt
                                        Wel in het rood posten hé, dat valt beter op!

Comment

• Ik doe 't enkel ter informatie, aangezien ik op LPG rij maak't me in principe niet uit wat er te betalen is voor diesel of naft

Comment

Working...
                                          X