Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is niet al goud wat blinkt

Maar het zal wel weer wat harder blinken eens de inflatie de pan uit swingt. Kijk eens naar de voedselprijzen / energiekosten: lang zal het niet duren.

Stagflatie anyone?

Comment

• Ik ben benieuwd...wetende dat alles wat hier verteld werd (zakkingen, verhoudingen dollar-euro, voorraden...) al een aantal keren eerder naar voren gebracht werd, maar ondertussen hebben we alleen maar stijgingen gekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        Ik ben benieuwd...wetende dat alles wat hier verteld werd (zakkingen, verhoudingen dollar-euro, voorraden...) al een aantal keren eerder naar voren gebracht werd, maar ondertussen hebben we alleen maar stijgingen gekend.
        Ik spreek alleen voor mezelf, en ik heb nergens ontkent dat het in the end alleen maar omhoog kan gaan. Maar als er een daling is, zal die fors zijn IMO.

Het is natuurlijk makkelijker om een stijging te voorspellen dan een daling he Stefanus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Maar als er een daling is, zal die fors zijn IMO.
          Dat zou best kunnen en ontken ik niet. Maar ze zal wel héél erg makkelijk te manipuleren zijn door de Opec. Als de daling te sterk is het een koud kunstje de productie terug te schroeven.

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Het is natuurlijk makkelijker om een stijging te voorspellen dan een daling he Stefanus
          Dat klopt. Ik voorspel daarom liever niets. Ik denk enkel terug aan Caesar2, die er heilig van overtuigd was dat de prijs in mekaar ging storten. Ondertussen zijn we 2 jaar verder en de prijs is verdubbeld.

Comment

Dat zou best kunnen en ontken ik niet. Maar ze zal wel héél erg makkelijk te manipuleren zijn door de Opec. Als de daling te sterk is het een koud kunstje de productie terug te schroeven.
            OK, laat ik het dan anders zeggen: een daling kan fors zijn, maar denk niet dat de vroegere pompprijzen terugkomen, en al zeker niet langdurig. Als je minder wil uitgeven moet je fietsen of LPG rijden.

Dat klopt. Ik voorspel daarom liever niets. Ik denk enkel terug aan Caesar2, die er heilig van overtuigd was dat de prijs in mekaar ging storten. Ondertussen zijn we 2 jaar verder en de prijs is verdubbeld.
            Niets voorspellen is natuurlijk NOG makkelijker. Maar dan moet je ook het respect opbrengen om niet op mensen te vitten die zich daar wel aan gewaagd hebben. Als je niets beweert kan je niet fout zitten.
            We discussiëren hier, het is immers een forum.

Ik had de prijs-evolutie persoonlijk ook niet zo sterk verwacht, en als je de speculatie buiten beschouwing laat had de prijs ook nooit zo snel dit niveau bereikt. De momentane fundamentals rechtvaardigen deze prijs NIET. De wereldeconomie (en dito olie overbruik) is NIET op 6 jaar tijd met 600% gestegen.

Comment

• Keep dreaming folks betalen gaan we tot we schijten en dalingen komen er nooit meer ze hebben geld geroken en iedereen blijft toch rijden en onze VETbetaalde ministers hebben allen een tankkaart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                Keep dreaming folks betalen gaan we tot we schijten en dalingen komen er nooit meer ze hebben geld geroken en iedereen blijft toch rijden en onze VETbetaalde ministers hebben allen een tankkaart

Waarom ga je dan zelf de politiek niet in? Altijd makkelijk om zo met het vingertje te wijzen

Dat er nooit meer dalingen komen vind ik een erg kortzichtige uitspraak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                  Keep dreaming folks betalen gaan we tot we schijten en dalingen komen er nooit meer ze hebben geld geroken en iedereen blijft toch rijden en onze VETbetaalde ministers hebben allen een tankkaart

Oké wie wil er met mij wedden voor een Ferrari dat de prijzen zich zullen normaliseren en niet naar 5 euro gaan? Als het dan werkelijk vijf euro is, doe je er een goeie zaak aan, want dan wil niemand nog een Ferrari

Comment

Waarom ga je dan zelf de politiek niet in? Altijd makkelijk om zo met het vingertje te wijzen

QFT !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                      QFT !!
                      IMNSHO, AFAIK IIRC ---> FUD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                        Oké wie wil er met mij wedden voor een Ferrari dat de prijzen zich zullen normaliseren en niet naar 5 euro gaan? Als het dan werkelijk vijf euro is, doe je er een goeie zaak aan, want dan wil niemand nog een Ferrari
                        ne ferrari wil ik altijd

Comment

• ik weet 1 ding dat ik 25% minder verdien op mijn transport door de duurdere olieprijzen de meeste denken dan alleen maar aan het verbruik,maar in de moter zit er ook olie, het plastiek,banden aan een wagen enz.. worden ook gemaakt van olie.alles wordt er gewoon duurder door om de grondstoffen nog aan een redelijke prijs te maken

Comment

• Waar zitten jullie nu aan in Belgie. In Nederland is het aan sommige pompstations al 1.59 voor Euro 95.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Waar zitten jullie nu aan in Belgie. In Nederland is het aan sommige pompstations al 1.59 voor Euro 95.
                              Op www.brandstofprijzen.be zie je de maximumprijzen.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik ben benieuwd...wetende dat alles wat hier verteld werd (zakkingen, verhoudingen dollar-euro, voorraden...) al een aantal keren eerder naar voren gebracht werd, maar ondertussen hebben we alleen maar stijgingen gekend.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                QFT !!

Comment

• hoezee!!!

kan ik een martinitje meer drinken op café

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                    hoezee!!!

kan ik een martinitje meer drinken op café
                                    Eigenlijk moet je zeggen: dat martinitje wat je niet meer kon drinken kun je nu terug wel drinken

Comment

Eigenlijk moet je zeggen: dat martinitje wat je niet meer kon drinken kun je nu terug wel drinken
                                      ik bezuinig niet in martini's, ik ga gewoon meer met de fiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                        ik bezuinig niet in martini's, ik ga gewoon meer met de fiets
                                        *populisten-mode on

Da's goed voor je gezondheid, je portemonnee én het milieu!

Comment

*populisten-mode on

Da's goed voor je gezondheid, je portemonnee én het milieu!
                                          laat dat maar al van die portemonnee...

meestal 3 euro voor 20cl... en dan zagen dat de naft duur is!

Comment

Working...
                                          X