Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenAmper 2 jaar geleden, toen diesel ergens halverwege de 90 cent moet gekost hebben schreef een Nederlands econoom dat de dieselprijs op vrij korte termij zou stijgen naar 1.25 per liter. Weinigen gingen mee in zijn verhaal en voorspelden de meest chaotische toekomst als diesel ooit zo duur zou worden.
Vandaag kost hij officieel 1.30?
Maar het is een feit dan €2 hoog gegrepen is en er dan opnieuw een psychologische grens van 1.5 moet overschreven worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenWelke vraag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenik dacht dat jij me geblokkeerd had. Géén karakter
Probeer het deze keer misschien eens niet te verknallen, 't is maar een voorstel.
Ik wil best discussiëren dat weet je. Maar soms kom je weer met zo'n idiote opmerking
Comment
-
Nog minder dan 1 cent tussen de 95 en de 98
Het begint erg te worden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Hoe meer ik de prijzen van de naft en den diesel zie stijgen hoe meer ik begin te denken aan LPG voor in de toekomst!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenVandaag diesel getankt aan:
€ 1,297 /l bij Total
en aan
€ 1,197 /l bij Esso Express
Scheelt toch 'n pak ...
Ik tank steeds aan 1,13 euro/liter. (diesel)
En de huidige tank kostte me 1,10 euro/liter.
Nog steeds veel te veel.
Comment
-
Dalen doet het blijkbaar niet veel meer.
DIESEL wordt morgen duurder (26/04/200
Dit zijn de nieuwe prijzen:
DIESEL: € 1,331/L (+ € 0,034/L)
EUROSUPER 95: € 1,531/L
EUROSUPER 98: € 1,540/L1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe olieprijs stond bij 120 USD/vat, wat wil je
Maar de dollar schijnt nu weer ietwat sterker te worden, waardoor normaalgesproken ook de olieprijs wat zou moeten inboeten.
Die effecten zijn we echter pas veel later aan de pomp.
Zwakke dollar was een zegen en zorgde al de tijd voor onze lage brandstofprijzen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenBij een sterkere dollar gaan we meer betalen aan de pomp, veel meer zelfs, wacht maar af.
Zwakke dollar was een zegen en zorgde al de tijd voor onze lage brandstofprijzen!
Het effect van de dalende olieprijs zal hoger zijn dan het effect van een sterkere dollar.
De dollar stond kortelings zelfs bij 1.59 : hebben wij daar iets van gemerkt aan de pomp?
Op internationaal trading niveau worden ook CAF's ingerekend he, zogenaamde Currency Adjustment Factors.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenPff, als dat blijft stijgen zal ik mss nog sneller in mijn regio gaan werken dan ik dacht.
10km/dag vs 76km/dag => zal een pak schelen op jaarbasis.
Nog wat meer eco-runs doen zekers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk had je geblokkeerd, inderdaad. Spillies ook, die heb ik er ook afgehaald.
Probeer het deze keer misschien eens niet te verknallen, 't is maar een voorstel.
Ik wil best discussiëren dat weet je. Maar soms kom je weer met zo'n idiote opmerking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenPff, als dat blijft stijgen zal ik mss nog sneller in mijn regio gaan werken dan ik dacht.
10km/dag vs 76km/dag => zal een pak schelen op jaarbasis.
Nog wat meer eco-runs doen zekers.
Oorspronkelijk geplaatst door Niche Bekijk BerichtenIk rij een 140 km per dag woon-werk. En alhoewel ik graag rij en de kms zonder filerijden zijn zou ik het ook niet erg vinden moest ik hetzelfde werk om de hoek kunnen doen.
Maar ik kan mij best inbeelden dat het voor vele mensen nu wel genoeg is geweest. Mijn vrouw rijdt dagelijks 100km (h&t) en heeft geluk dat dit redelijk mooi terugbetaald is door de werkgever. Vele chauffeurs hebben dit echter niet en dan wordt wekelijks een tankje vullen om enkel en alleen al op je werk te geraken een zware dobber.
Comment
Comment