Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prijs ruwe olie OPEC naar recordhoogte van 107,63 dollar
De prijs van ruwe olie van de OPEC heeft gisteren een nieuwe recordhoogte bereikt van 107,63 dollar per vat. Dat heeft het OPEC-secretariaat vandaag vanuit Wenen meegedeeld. (dpa/ka/hln)
Ik haal enkel aan dat er blijkbaar eigenaars zijn die met een SDI exact hetzelfde doen als bij een benzdiesel, zonder extra aanpassingen
Hangt er natuurlijk van af WAT ze precies doen.
Voor de rest is is het gewoon logica achter de gebruikte techniek, dat je je met een benzdiesel nu eenmaal meer kan 'permiteren' dan met een sdi/tdi rotatiepomp. Dat heeft niks te maken met VAG of Mercedes of gelijk wat, wel met de opbouw van de dieselpomp, de brandstofdrukken, verstuivers, etc.
Maar inderdaad, met een SDI kan je perfect doen wat je met een benzdiesel kan, afhankelijk van wat je met die benzdiesel doet.
Enn nu terug ontopic graag, ipv 'stefanus proberen te lynchen'?
WIL je dat graag ofzo?
Ik probeer een normale discussie (vind het zelfs eerder een gesprek dan een discussie ) te voeren. Of vind je de idee dat "één van die jonge gastjes van op't forum die met een mercedes rijdt van de papa en denkt dat 'ie veel weet over auto's" met jou een gesprek wil aangaan niet kunnen?
Ik heb best respect voor je ervaringen, standpunten en meningen (hell, ik zou je zelfs graag eens zien op een forumbijeenkomstje), niettegenstaande dat ik niet steeds je 'manier van overbrengen' appreciëer (grotendeels omdat je schijnbaar (?) denkt dat 'iedereen op't forum tegen jou is'?).
Vandaag nog 14 cent onder de officiële prijs getankt aan 1.157 €
Ik ook niet, en ook geen mailtje gekregen van bandstofprijzen.be
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment