das om het gat geslagen door de steeds zuiniger wordende diesel te stelpen zeker ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Brandstofprijzen (Benzine/Diesel/LPG/...)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenDe gewone mens wordt hierdoor genekt
deels ook niet
ons vader zijn mercedes diesel verbruikte van het jongste ik me herinner 10 liter, aan 18 frank aan de witte pomp in holland...toen 22 of zo in belgie
nu verbruikt hij met zijn skoda...toegegeven een kleinere wagen, iets meer als 5 liter diesel aan 45 bef
echt heel verschil vind ik dat eigelijk nog niet zo echt...over een tijdspanne van pakweg 25 jaar bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenWas jij trouwens niet van plan je gaskar te verkopen?
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen plus het minder 'gerust' voelen, voor mij dan toch
maar je haalt een installatie er snel uit hoorOorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten't gaat niet zozeer om exploderen of imploderen maar voor de 'tuning' die je aan je motor doet. Er komt altijd iets bij dat er fabriek-af niet opzat, tenzij je een chevrolet koopt.
Je moet er geluk mee hebben, wetende dat de laatste generatie LPG-installatie's heel betrouwbaar zijn geworden.
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenHet bereikt allemaal zijn toppen... op het nieuws ging het er ook over...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenTrue, dat gevoel heb ik ook. 't is weer iets extra dat kapot kan gaan, maar doorgaans is hier weinig klagen over denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendeels waar !
deels ook niet
ons vader zijn mercedes diesel verbruikte van het jongste ik me herinner 10 liter, aan 18 frank aan de witte pomp in holland...toen 22 of zo in belgie
nu verbruikt hij met zijn skoda...toegegeven een kleinere wagen, iets meer als 5 liter diesel aan 45 bef
echt heel verschil vind ik dat eigelijk nog niet zo echt...over een tijdspanne van pakweg 25 jaar bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenJaja, maar hoelang zijn we ondertussen al die plaat aan't afspelen? Einde in zicht? Nope...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendie golf was dan ook een revolutie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals je wil had je een tijd terug een a2 3-liter
niemand kocht het behalve debomma
het weegt gewoon nog steeds niet erg zwaar door
maar dat kan rap keren
Comment
-
Opec-olie bereikt nieuwe recordprijs
De prijs voor ruwe olie geproduceerd door de organisatie van olie-exporterende landen (Opec) heeft een recordhoogte van 87,61 dollar per vat bereikt. Dat heeft het oliekartel meegedeeld. Het record werd gisteren bereikt. Het vorige record (85,84 dollar) dateerde van maandag. Toen ging de Opec-olie voor het eerst boven de 85 dollar. Op 17 oktober was de grens van 80 dollar voor het eerst overschreden.
De prijs van de Opec-olie dient als leidraad voor het olieproductiebeleid van het kartel. De prijs is het gemiddelde van de twaalf belangrijkste oliesoorten van de organisatie. De prijs van de ruwe olie (light sweet crude voor levering in december) ging in New York ook opnieuw in stijgende lijn en ging weer hoger dan 94 dollar. Beter dan verwachte arbeidscijfers in de VS deden het vermoeden rijzen dat de vraag naar olie zou toenemen. Woensdag had de olie een record van meer dan 96 dollar bereikt. De prijs van het zwarte goud is sinds 11 oktober met zowat 12 dollar gestegen in New York. De meeste analisten verwachten dat de kaap van 100 dollar per vat nog voor het einde van het jaar gerond zal worden. (belga/dm)
Comment
-
De hoge brandstofprijzen gaan nog slechte gevolgen gaan hebben voor het milieu ook, want blijkbaar zit de verkoop van hout- en kolenkachels in de lift. En dat zal toch zeker voor een extra milieuvervuiling zorgen.
Dus als we iets inzitten met ons milieu, dan moeten we ervoor zorgen dat de brandstofprijzen snel weer gaan zakken!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk stook thuis ook met hout. En ik ga daar niet mee stoppen als de olieprijs daalt.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIk stook thuis ook met hout. En ik ga daar niet mee stoppen als de olieprijs daalt.
² lekker gezelligNora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenawel ja, op't werk geraken we niet van onze houten palletten af, voor mensen met interesse...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZijn die onbehandeld?
Begint daar niet mee,dit is gewoonweg brielhout.Nora!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZijn die onbehandeld?
een deel is met verf, maar die nemen ze weer mee.
een ander deel daar krijg ik verdomme splinters van en kan ik bijna zelf uit elkaar trekken.
en nog een ander deel is geperst spul.
T'is wel zo dat we een deel buitenzetten en soms ziet ge dr met een kar die palletten opladen voor hunne open haard (zeggen ze).
Kortweg: ik heb geen idee of die behandeld zijn, denk van niet...
Comment
Comment