Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Alcazar
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    maar een 350 ligt mss wat lastiger in de markt uiteindelijk
    Denk net het omgekeerde, zou liever een 3 liter euro 6 hebben dan een 2 liter euro 5.

    Die euro 5 gaan echt snel beginnen kelderen in waarde nu

    Leave a comment:


  • josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    daarmee is'em vlg mij toch duur...toen ik 6 jaar geleden ging zoeken was de eerste een taxi 250 cdi aan ik dacht 22k met 250000km

    maar als je partikulier koopt heb je ook geen garantie...ik zou zelf superblij zijn met 16 te vangen als ik vandaag zou verkopen, maar een 350 ligt mss wat lastiger in de markt uiteindelijk

    ik heb ook schrik gehad van de te verwachten onderhoudskosten, maar vandaag de dag na 6 jaar ben ik er wel relax over geworden, afkloppen

    schoon janten trouwens
    Op de 20 jaar dat ik een rijbewijs heb heb ik 2 keer 1 jaar een eigen wagen gehad en mijn Vito die ik padbkocht is met zijn aankoopprijs van 4000 euro de duurste die ik ooit kocht. Mijn vrouw heeft nog nooit een eigen wagen gehad.

    Wij zijn dus niet gewoon van rekening te houden met een wagen in ons budget

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    daarmee is'em vlg mij toch duur...toen ik 6 jaar geleden ging zoeken was de eerste een taxi 250 cdi aan ik dacht 22k met 250000km

    maar als je partikulier koopt heb je ook geen garantie...ik zou zelf superblij zijn met 16 te vangen als ik vandaag zou verkopen, maar een 350 ligt mss wat lastiger in de markt uiteindelijk

    ik heb ook schrik gehad van de te verwachten onderhoudskosten, maar vandaag de dag na 6 jaar ben ik er wel relax over geworden, afkloppen

    schoon janten trouwens

    Leave a comment:


  • order66
    replied
    OVERNAMEWAGEN, VERKOOP ZONDER GARANTIE

    Leave a comment:


  • Iridium
    replied
    Valt mee. Alleen in jaar 5 ging zowat alles kapot. Nu al weer 2 jaar niets opmerkelijk.

    Leave a comment:


  • josenjef
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
    bobo

    Geen idee of dit een "goede" prijs is maar wel veel slee voor je geld



    Ik zou graag willen, maar bang blijven van de onderhoudskosten ...

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    En ‘t rijdt zo fijn


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Leave a comment:


  • Rennfox
    replied
    bobo

    Geen idee of dit een "goede" prijs is maar wel veel slee voor je geld




    Leave a comment:


  • David67
    replied
    Die kleurencombinatie.

    Looking for a Mercedes-Benz 300 SL (1954 - 1963) for sale? On Classic Driver you will find 24 Mercedes-Benz 300 SL (1954 - 1963) cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Empi Sportster; ik dacht dat deze origineel toch net iets meer plaatwerk hadden ?

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    MB 300-CE 24 3.4 AMG cabrio
    zeldzaam oké, maar toch, die prijs: 135000 euro

    Last edited by ; 29/11/2020, 23:25.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    nee, mijn auto komt niet van bij hen

    Leave a comment:


  • Haddock
    replied
    Als je een V8 diesel wil zou ik eens kijken naar een VW Touareg. Zal in aankoop zeker niet duurder zijn dan een RR en veel minder een money pit. Heeft natuurlijk niet de 'standing' van een RR...
    Zelfde motor en bak zitten ook in de Q7 4.2 en de Cayenne S diesel.

    Leave a comment:


  • KdF
    replied
    Aan een oudere Range gaat altijd wel iets kapot en het kost meestal ook heel veel geld als je het bij een dealer laat doen.
    Als je nog in 2020 kunt inschrijven als LV zit je wel safe want bestaande inschrijvingen gaan ze wel ongemoeid laten.
    Een 4.4 V8 diesel euro5 in gewone inschrijving gaat geen arm en been maar een nier kosten vrees ik.

    Leave a comment:


  • Rueff
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
    https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

    Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?
    Komt bobo zijn slee ook niet van daar?

    2012 is het laatste modeljaar van de LR322 dus dat zijn in principe de meest betrouwbare
    Dit is een 4.4 V8 met de ZF8-automaat welke beter is dan de 3.6 V8 die wij vroeger hadden (2007-model)
    260k is 2 keer niets voor een V8 diesel

    Een Range is wel vrij onderhoudsintensief dus best eens navragen wat er al allemaal aan gebeurd is en niet enkel de dealerstempeltjes in het boekje want dat zegt niet veel.

    LV is wel een gok als je privé koopt want volgens mij nog altijd niet duidelijk of dit zal behouden blijven

    Leave a comment:


  • dante
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
    https://www.classic-sportscars.be/nl...vracht-euro5-1

    Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?
    Ook wel al 260000 km op de klok.

    Leave a comment:


  • bobo
    replied





    superverkoper

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Subaru justy, fully equipped expedition vehicle

    Leave a comment:


  • Alcazar
    replied


    Ja, akkoord, die dingen kosten een arm en een been in onderhoud (ALS je alles pico bello wil als nieuw tenminste) maar voor een Range V8 op LV s dat nu toch goedkoop te noemen?

    Leave a comment:


  • bobo
    replied
    was trouwen ook een auto die in be, in break cheaper was als berline, in die tijd was de btw 25% op auto's en 33% op alles boven 156pk...tenzij het een break was, die kregen nooit de extra luxetax van 8% omdat een break voor voyageurs, boeren en beenhouwers was

    achterpoortjes van alle tijden

    Leave a comment:

Working...
X