Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Doet me wat denken aan die periode begin jaren 2000, waarin vooral de Spanjaarden alles met polyester bewerkten. En nadien ook een hele hoop tuners de richting van Leepu opgingen.
Tjoening op zijn best. Willy en Mariëtte. Maar toch moet ik toegeven dat het werk op zichzelf wel goed afgewerkt is. Maar is voor mij iets spuuglelijk.
Ik heb hier al veel gedrochten zien voorbij komen, maar deze krijgt toch een ereplaats. Te bedenken dat iemand dit mooi vindt. O N B G R I J P E L I J K ! ! !
Bid for the chance to own a 3-Kilometer 1989 Honda XRV650 Africa Twin RD03 at auction with Bring a Trailer, the home of the best vintage and classic cars online. Lot #45,307.
Je moet eerst een bewijs van inschrijving leveren vooraleer je BTW kunt terugvorderen.
Vroeger verkochten buitenlandse verkopers zonder probleem exclusief BTW maar tegenwoordig bijna niet meer. Ze lopen het risico niet dat jij niet inschrijft maar buiten EU exporteert (hebben we te danken aan de praktijken van sommige Oost-Europese en Afrikaanse charels) en zij de BTW alsnog zelf mochten aftikken.
Recupereer je niet de BTW die de verkoper, ER Classics in dit geval, aanrekent ?
In ieder geval is het basisprincipe dat je geen 2 maal BTW betaalt.
Als in die 20K Nederlandse BTW zit, dan recupereer je die toch?
Of zie ik dat verkeerd en moet je naar de eerste aankoopfactuur terug bij een ‘nieuwe’ ?
Denk net het omgekeerde, zou liever een 3 liter euro 6 hebben dan een 2 liter euro 5.
Die euro 5 gaan echt snel beginnen kelderen in waarde nu
Tgoh, misschien bij een S wel omdat dat sowieso een dure wagen is om te hebben. Bij een E zou dat net wel eens omgekeerd kunnen zijn. De onderhoudskosten van een zescilinder zou daar de vraag toch kunnen afremmen. In mijn omgeving speelt het hele Euronorm verhaal bij weinig mensen, de "steden" hier in de buurt doen nog niks van LEZ of zo. Zo zullen er nog best wel wat regio's zijn.
Leave a comment: