Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opmerkelijke tweedehandswagens v.2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een puzzel kopen?
    Looking for a Lamborghini Jarama for sale? On Classic Driver you will find 1 Lamborghini Jarama cars as well as thousands of other iconic classic and performance cars.

Comment

• Achetez ou vendez gratuitement votre voiture Volkswagen d'occasion et profitez de l'offre auto la plus large en Belgique.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
        Gewoon perfect, voor mij toch althans. 😊
        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=276344960
        Voor mij liever een Bentley Azure
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Nieuwe wagen met 5km 10jaar oud.
          Enige vraag die is dus nooit ingeschreven in een land, hoe bekom je daar dan papieren van?
          Polo 6n 1.4

Comment

• Enige dat je kan doen is laten homologeren als enig voertuig.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• 10% van de vraagprijs betalen, naar een oudijzerhandelaar en verkopen voor 500€ en dan de shredder in. Beste oplossing voor zo'n chinese brol.

Comment

• Wel straf dat ze de naam Ssangyong misbruiken... Landwind is een merk op zich. Als ik me niet vergis zou Cardoen de verdeler ervan worden maar hebben ze zich teruggetrokken toen opviel dat de veiligheid nihil was van deze "Frontera".

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichten
                  kan erger : scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/t31.0-8/11144922_181049088893712_8522806983336230617_o.jpg

Comment

• De meeste zullen dit een saaie bak vinden maar voor mij is dit quasi de perfecte auto. Onopvallend (iedereen zal denken dat dit de zoveelste E200 CDI is), zeer snel, relatief zuinig, comfortabel en zeer scherp geprijsd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      De meeste zullen dit een saaie bak vinden maar voor mij is dit quasi de perfecte auto. Onopvallend (iedereen zal denken dat dit de zoveelste E200 CDI is), zeer snel, relatief zuinig, comfortabel en zeer scherp geprijsd.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ml?origin=PARK
                      Zou ook liever een E500 of BMW 550i ipv van AMG of M. Veel discreter, en al meer dan snel genoeg

Comment

• En stukken goedkoper in onderhoud.

Comment

De meeste zullen dit een saaie bak vinden maar voor mij is dit quasi de perfecte auto. Onopvallend (iedereen zal denken dat dit de zoveelste E200 CDI is), zeer snel, relatief zuinig, comfortabel en zeer scherp geprijsd.

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ml?origin=PARK
                          De vraag is heb je zo een motorisatie echt nodig in deze wagen.

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• De journalist/autocoureur zaliger Paul Frère zei in een interview dat niemand meer nodig heeft dan 300pk in een auto. De goede man zal wel gelijk hebben maar ondertussen blijft de vermogensrace voortduren.

Met een 2.1 diesel met 136pk komt men ook toe in een E en dan kan men zijn plezier halen in zuinig rijden. Maar qua rijplezier zal zo'n E500 toch een trapje hoger staan.

Ik zou zoiets willen hebben wegens de souplesse/loopcultuur van zo'n motor. Om even de auto die in uw gat aan het plakken is op de autosnelweg duidelijk te maken dat er iets anders dan een basisdiesel onder de motorkap ligt. Het geluid als ge die in de toeren jaagt, de onverstoorbare rust als ge aan het cruisen zijt, enz... enz...

Hoe saai zou het worden als alle wagens met dikke motoren/vermogens van de weg gehaald worden. Ik denk ook dat dit soort motoren in de nabije toekomst zullen sneuvelen onder de dictatuur van de co2-uitstoot. Dus waarom eens niet gek doen?

Comment

• Ik begrijp je wel maar tegenwoordig is een "ordinaire" 2 liter diesel al een bommetje... Ik denk niet dat de fun moet gezocht worden bij de dikke motoren. Eerder teruggaan naar de jaren 80 en 90 waarbij je moest werken aan het stuur om deftig te rijden. Die auto's hebben meer karakter en geven volgens mij meer fun ook al kunnen ze niet op tegen de nieuwe generatie dieseltjes.

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Een bommetje van een 2ltr kan nooit tippen aan de loopcultuur of souplesse van een groter blok
                                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Een bommetje van een 2ltr kan nooit tippen aan de loopcultuur of souplesse van een groter blok
                                  Een modern 2-liter bommetje kan wel haast zo geconstrueerd worden dat het die souplesse en het gevoel van een dik blok benadert. En over enkele jaren zal het ook zo zijn.

Comment

De journalist/autocoureur zaliger Paul Frère zei in een interview dat niemand meer nodig heeft dan 300pk in een auto. De goede man zal wel gelijk hebben maar ondertussen blijft de vermogensrace voortduren.

Met een 2.1 diesel met 136pk komt men ook toe in een E en dan kan men zijn plezier halen in zuinig rijden. Maar qua rijplezier zal zo'n E500 toch een trapje hoger staan.
                                    Qua rijplezier staat een E220CDI naar mijn mening al een paar trappen hoger dan een E200. Ik vond 163/170pk wel het minimum voor zo'n auto.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Ik zou zoiets willen hebben wegens de souplesse/loopcultuur van zo'n motor. Om even de auto die in uw gat aan het plakken is op de autosnelweg duidelijk te maken dat er iets anders dan een basisdiesel onder de motorkap ligt. Het geluid als ge die in de toeren jaagt, de onverstoorbare rust als ge aan het cruisen zijt, enz... enz...

Hoe saai zou het worden als alle wagens met dikke motoren/vermogens van de weg gehaald worden. Ik denk ook dat dit soort motoren in de nabije toekomst zullen sneuvelen onder de dictatuur van de co2-uitstoot. Dus waarom eens niet gek doen?

Tuurlijk is een dikke motor leuk maar je moet het ook kunnen en willen betalen. Ik reeds onlangs met een BMW 760 met V12 motor, blijkbaar kost zoiets rond de €3000 aan rijtaks per jaar. Voor mij is dat gewoonweg te veel en er komt nog een fors verbruik, onderhoudskosten en onvoorziene kosten bovenop. Tuurlijk rijdt dat zalig en maakt dat een super geluid maar voor mij is een 3L gewoon het maximum wat ik zou willen betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Een modern 2-liter bommetje kan wel haast zo geconstrueerd worden dat het die souplesse en het gevoel van een dik blok benadert. En over enkele jaren zal het ook zo zijn.

Geef eens een voorbeeld van zo'n moderne 2L?

Comment

• Tjoeners

Volkswagen Scirocco ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• vind ik nog wel wat hebben. Maar altijd dat stofzuigen hé...
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X