Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Moto 125cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
    Maar de echte motard kan ook de techniek in zo'n 125 cc met PGM-FI injectie best appreciëren.
    .
    Dan ben ik geen echte motard want ik vin de CBR125 zonder meer de meest belachelijke 125 die er te koop is op de markt.
    En voor de rest heb ik zeker niets tegen 125cc dingen. Verre van. Heb daar zelf ongelofelijk goede en adrenaline volle herinneringen aan. Maar een CBR 125 vind ik ronduit belachelijk.
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

klopt het dat je met een motor van 25kw moogt rijden als je al enkele jaren je autorijbewijs hebt?

zoals deze

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

ah nee, ik ben in de war. Dat is het gedoe dat je ouder als 21 moet zijn die 25kw regel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          Dan ben ik geen echte motard want ik vin de CBR125 zonder meer de meest belachelijke 125 die er te koop is op de markt.
          En voor de rest heb ik zeker niets tegen 125cc dingen. Verre van. Heb daar zelf ongelofelijk goede en adrenaline volle herinneringen aan. Maar een CBR 125 vind ik ronduit belachelijk.
          De meeste 125 cc 'grote banden moto's' die je ziet rijden zijn wel de CBR125's. Misschien dan wel belachelijk (vind ik trouwens niet), maar ze verkopen wel als zoete broodjes en da's wat telt voor een fabrikant.

Comment

En waarom vind je dat model dan minder en een andere 4 takt 125 niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              imponeren als in een m-pack op een bmw

sorry davy
              alle respect voor cbr 125-rijders

het ziet er uit als een fiets, maar dan wel een leuke
              hehe nee t is gewoon mooier
              zolang er geen m5 bijstaat natuurlijk of die grilles in de zijvleugels
              ja dat is hetgeen ik bedoel ze,t is niet lelijk maar te smal etc...
              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Ik zou zoiets ook wel zien zitten als derde voertuig in't gezin. Wat kost zoiets in verzekering en taks ongeveer? Ik ben 23 en heb 5 jaar autorijbewijs, 1 auto verzekerd op mijn naam.

En op hoeveel mag je rekenen eer je daar nog een vest en handschoenen en halm voor hebt gekocht? Nog andere zaken die noodzakelijk zijn?

Comment

tax 0
                  verz 134 voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                    Ik heb nen CBR125R staan, nieuw model met injectie.

(Model met de afzonderlijke koplampen)

Dus Te Koop

Bouwjaar 10/2007 (dus net 2 jaar oud)
                    Km: 5500 (dus bijna niets)

Normaal vraag ik 1900, maar voor het forum doe ik een speciaal effortke 1700 en je mag erom komen.

Is een koopje hoor.

Natuurlijk minder snel dan een RS of Mito, maar vele betrouwbaarder. Heb zelf een Mito gehad, en dat is qua prijs toch een heel ander budget.
                    Reken voor bvb. een goede Mito 2500-3000 Euro (ik heb de mijne verkocht voor 2700) + het feit dat zoiets onderhoudsgevoelig is.

Voor 1500 een tweetakt kopen, is een groot risico. Heeft hij ooit eens een vastloper gehad? De verkoper zal je het niet wijs maken en bij een testrit merk je er niets van tot je de motor eens echt gaat belasten.

Maar als je er een goede vindt voor 1500 Euro, go for it!

Ik zou voor een cbr 125cc gaan + deze prijs van 1700€ is correct met injectie motor heb dezelde gehad , rs125 heb ik ook gehad nooit meer voor de look ? Moet je constant mee in toeren rijden altijd + 4000 tr/min kun je niet rustig mee rijden . Ne 2 takt kopen voor 1000 à 1500 € dan koop je misserie heb Cagiva planet 125cc gehad dat vast gelopen was nieuw cylinder originele kost +- 700€ + piston 125€ en dan nog werkuren dan ben je weg voor 1000€ . Best en plezanste 2 takt is voor mij Cagiva planet 125cc . In 4 takt cbr 125 , xr 125 of Varadero 125cc , wat ook goed rijd is mz125 rt is met een rotax moteur'ke . Heb dit jaar toch 15 125'tig's gehad .

914 zijne cbr is een koopje

Comment

Meest belachelijke 125 op de markt?????,

Damn, dit fietsje heeft een watergekoeld blok met variable ontsteking en programmable injectie aan een lage prijs.

Hij ziet er misschien niet zo stoer uit, maar voor de techniek / prijs kan je alleen maar bewondering hebben. Dat bedoel ik dus met een "echte" motard.
                      Iemand die verder kijkt dan een brede kas.
                      Want dan kan je beter zo'n Chinese 125 Fireblade copy kopen, die ziet er heeeel dik uit maar heeft een blokje uit de jaren stillekes eronder en de afwerking is ...

Wil je looks + een interessant blokje, dan is de enige mogelijkheid een Yamaha YZF-R125, maar ... da's een iets ander kostenplaatje

Comment

Working...
                      X