Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[GZ] Opvolger Audi 90 quattro

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Had net de links die hier al in het topic stonden afzonderlijk gezet om een overzicht te hebben van eventueel te overwegen/ te gaan bekijken karren.

Reactie van mijn wederhelft: 'ik vind die Mercedessen nogal lomp en turkachtig'

ps: voor alle duidelijkheid - deze reactie is niet racistisch bedoeld (ons dochter gaat trouwens naar een creche waar meer buitenlandse begeleidsters zitten dan vlaamse).
    Als je in Gent zo'n CE ziet rijden natuurlijk...

Comment

Die witte pinkers zou ik er idd ook afhalen, gaat er ws nog wat van de prijs af

Hij zei toen nog "als het een LPT of FPT was had ik hem gehouden" dus dat wilt wat zeggen.
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Heb deze wagen al gezien in de rapte en de garagist was er over aan het stoefen. Echt 100% in orde volgens hem, zag er ook heel goed uit moet is zeggen. Hij had enkel wat roest onderaan de deur maar dat ging hij bijwerken. Zeer mooie auto, alleen wat basic maar de velgen + aero-kit maken hem speciaal.
        Dat hij vrij basic is kan mij niet veel schelen. Je weet toevallig niet hoeveel kms hij heeft?
        Edit: heeft de S altijd 145pk?

Comment

En een e30?

Comment

x2
            1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              En een e30?
              hij zoekt een auto, geen koekendoos

Comment

Die humor
                1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                  Dat hij vrij basic is kan mij niet veel schelen. Je weet toevallig niet hoeveel kms hij heeft?
                  Edit: heeft de S altijd 145pk?
                  Deze heeft 130pk, de S heeft 145 en de FPT 175 dacht ik hoewel je ook versies hebt met 185pk (rode ECU). De 145pk is super en makkelijk te tunen
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    En een e30?
                    Mocht ik verschillende karren kunnen kopen, dan zou er wel eentje bij kunnen. Maar er zijn momenteel andere die ik net iets liever zou hebben... Maar voor de rest niks tegen BMW.

Comment

Had net de links die hier al in het topic stonden afzonderlijk gezet om een overzicht te hebben van eventueel te overwegen/ te gaan bekijken karren.

Reactie van mijn wederhelft: 'ik vind die Mercedessen nogal lomp en turkachtig'

ps: voor alle duidelijkheid - deze reactie is niet racistisch bedoeld (ons dochter gaat trouwens naar een creche waar meer buitenlandse begeleidsters zitten dan vlaamse).
                      Als je in Gent zo'n CE ziet rijden natuurlijk...
                      Mja... Precies mijn vrouwke... Ik trek me er de ballen van aan wat mensen ervan denken! Zolang ik (jij) maar gelukkig ben(t) !

En euhm... Stuur jij je dochter naar een vreemde creche ?! Ik hoop dat ze goed nederlands kan als ze wat ouder is!

j/k hé !!!

Comment

Mocht ik verschillende karren kunnen kopen, dan zou er wel eentje bij kunnen. Maar er zijn momenteel andere die ik net iets liever zou hebben... Maar voor de rest niks tegen BMW.
                        Mag het een BMW zijn eigenlijk ?!

Comment

Deze heeft 130pk, de S heeft 145 en de FPT 175 dacht ik hoewel je ook versies hebt met 185pk (rode ECU). De 145pk is super en makkelijk te tunen
                          Ah, is dus niet dezelfde dan deze in post 67 (dat is wel een S).
                          Tuning is niet aan de orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                            Mja... Precies mijn vrouwke... Ik trek me er de ballen van aan wat mensen ervan denken! Zolang ik (jij) maar gelukkig ben(t) !

En euhm... Stuur jij je dochter naar een vreemde creche ?! Ik hoop dat ze goed nederlands kan als ze wat ouder is!

j/k hé !!!
                            Ze gaat naar een creche vlak bij ons, waar ze enkel biologische producten gebruiken. De eigenaars hebben een brede visie en nemen veel 'vreemd' personeel aan - prima begeleidsters.
                            De dochter spreekt nu al met de Gentse 'r' .

Comment

Mag het een BMW zijn eigenlijk ?!
                              Post maar als je iets interessants ziet, maar momenteel staat bmw zoals vermeld niet bovenaan het verlanglijstje.

Comment

Maar ze zal wel meertalig zijn.
                                OT maar waarom een creche waar ze enkel biologische producten gebruiken.

En dat een oude MB een turkenbak is dat krijg je altijd wel te horen totdat je er ene hebt en dan zijn de meeste toch wel jaloers.

Comment

Ah, is dus niet dezelfde dan deze in post 67 (dat is wel een S).
                                  Tuning is niet aan de orde.
                                  Idd, dat is een S. Fijne motor, heb ik een jaartje mee gereden. Er is een duidelijk prijsverschil tussen een S en een i.
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                    OT maar waarom een creche waar ze enkel biologische producten gebruiken.
                                    Is niet bewust zo gekozen hoor. Wij eten regelmatig biologisch geteelde producten, maar zijn absoluut geen vegetariers.

In Gent zijn er in de creches ellenlange wachtlijsten, sommige mensen gaan hun al inschrijven nog voor ze zwanger zijn. De creche was -toen wij aan het zoeken waren- pas geopend en op die manier vonden we onmiddellijk een plaats, toevallig in een biocreche. Nog geen minuut spijt van gehad. En het is op 10min te voet van bij ons thuis - ideaal dus.

Comment

Idd, dat is een S. Fijne motor, heb ik een jaartje mee gereden. Er is een duidelijk prijsverschil tussen een S en een i.
                                      Om het goed te snappen - is de S dan een LPT?

Comment

Om het goed te snappen - is de S dan een LPT?
                                        Gij leert snel!

Een S is eigenlijk de gulden middenweg. Wat meer pk's dan de i en vooral wat meer koppel (hoewel dat niet gigantisch is, 210nm dacht ik maar wel bij lagere toeren). Nadeel is de prijs natuurlijk...
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                          Gij leert snel!

Een S is eigenlijk de gulden middenweg. Wat meer pk's dan de i en vooral wat meer koppel (hoewel dat niet gigantisch is, 210nm dacht ik maar wel bij lagere toeren). Nadeel is de prijs natuurlijk...
                                          Het prijsverschil tussen die particuliere S (van 1ste eigenaar) en deze van A&P is niet zo groot. Bij de laatste zit er natuurlijk wel garantie op...

Comment

Working...
                                          X