Oorspronkelijk geplaatst door wotr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opmerkelijke tweedehandswagens.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten?? Kost die AMG zoveel en die 57S zo weinig?? Dat klopt toch niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten?? Kost die AMG zoveel en die 57S zo weinig?? Dat klopt toch niet?
Plus zo een ding koop je nieuw, stel je zelf samen...
Kennis van mij kan een Rolls Royce Phantom kopen voor 180.000€. Dat ding is 2 jaar oud en staan mss 50.000km op ofzo, waardevastheid kennen die dingen niet blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenidd,die prijzen kloppe niet echt.Zijn volgens mij 2 fake advertenties
15.700€ voor opties + directe levering is niet zoveel imho...
Bij een Modena was dat bvb 25.000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenidd,die prijzen kloppe niet echt.Zijn volgens mij 2 fake advertenties
ze verliezen waarde als geen ander !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
kijk ns wie we hier hebben.......
http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Romeo/4114441/Alfa_romeo_156_1_9_jtd_full_option_OVERNAME_MOGLK.htmlDe grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtenkijk ns wie we hier hebben.......
http://www.kapaza.be/Autos/Alfa_Romeo/4114441/Alfa_romeo_156_1_9_jtd_full_option_OVERNAME_MOGLK.htmlDe grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
allee, ze zijn toch wat interessante vragen aan 't stellen aan de verkoper
(zie degiokes' oude mijn-auto-topic)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenverkoopt Gio die wagen ?
En ... verkoopt em nu weer met 5000 kms minder...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenBdrie heeft al een bod gedaanmaar zijn naam is mis geschreven
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNee, Gio heeft die al verkocht aan ...
En ... verkoopt em nu weer met 5000 kms minder...
ah merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNee, Gio heeft die al verkocht aan ...
En ... verkoopt em nu weer met 5000 kms minder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTom, Rik,Ben?
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenBdrie heeft al een bod gedaanmaar zijn naam is mis geschreven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtenkijk ns wie we hier hebben.......
(doe gerust met me mee)
Comment
-
En ... verkoopt em nu weer met 5000 kms minder...Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenAchja, toen bdrie zijn verkochtte A3 terug tegenkwam, waren zijn kms ook teruggedraaid.Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTom, Rik,Ben?
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenBen, uit Sint-niklaas.
Tof dat jullie er zo kunne om lachen... maar is da eigelijk ni een beetje illegaal?
Comment
Comment