Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Misschien is het geen quattro maar heeft hij er gewoon zo'n quattro lipje op zijn handschoen kastje gehangen. Dat stuur en het front van de wagen zijn ook niet origineel.
en hij heeft maar één zoekertje op kapaza alhoewel hij garantie heeft en de fotos bij een garage lijken te zijn getrokken.
iemand met een garage die zulke wagens verkoopt heetft over het algemeen toch wel meer of één advertentie denk ik. Of ben ik mis?
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
Dit lijkt me ook zeker een koopje. Een beetje spijtig dat het een automaat is. Al zou ik onder ander omstandigheden toch niet twijfelen. Zalige (maar op foto wel vuile) kar!
Dit lijkt me ook zeker een koopje. Een beetje spijtig dat het een automaat is. Al zou ik onder ander omstandigheden toch niet twijfelen. Zalige (maar op foto wel vuile) kar!
Amai da's geen geld!!
Automaat is wel jammer maar wel met peddels aan het stuur he :-)
Ze gaan voor geen geld de deur uit in België... Tis naft hé en nog 1300 euro inschrijvingstaks..
Het is wel geen volledige full option; hij heeft geen knopjes voor de zetelverwarming.
Mijn model 2003 heeft ook andere koplampsproeiers, verwerkt in de bumper, niet rechtop staand. (Ik weet niet van wanneer ze dit veranderd hebben.)
Voor dat geld koop je weinig meer met een zelfde leeftijd/kilometerstand.
Misschien binnen een half jaar ofzo.. Ppff ik ben verlied op die bakken. maar liefst in t zwart! Winter, jou garage ziet er ook niet slecht uit . Zowel op 2 als op 4 wielen
Misschien binnen een half jaar ofzo.. Ppff ik ben verlied op die bakken. maar liefst in t zwart! Winter, jou garage ziet er ook niet slecht uit . Zowel op 2 als op 4 wielen
Comment