Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Panamera Hybrid zit vol problemen
Collapse
X
-
Guest repliedErgens begrijp ik hem wel. Hij heeft ooit eens een vrij nieuwe 996 op onderhoud gedaan. Voor alle duidelijkheid toen bestond OPC Mechelen nog niet. Na het onderhoud hoort hij een tikkend geluid in de motor. Hij belt direct naar het OPC en ze zeggen dat hij gewoon een van de dagen terug moet langs komen. Hij zou nog gevraagd hebben om een technieker of takelwagen te sturen maar was niet nodig. Hij rijdt direct terug en voor hij daar is loopt de olie uit de motor. Lang verhaal kort maken : rechtszaak verloren omdat hij niet kon bewijzen dat ze gezegd hadden dat hij nog ermee mocht rijden. Dus de man is nu wel snel wantrouwig en neemt het zekere voor het onzekere. Maar juist op een ander forum gelezen dat het zou opgelost zijn. Met felicitaties aan het OPC. Topic blijkt wel gesloten te zijn omdat het uit de hand liep. Het fijne weet ik er niet van maar zou iets tussen vroegere forumleden geweest zijn. Losse handjes of zoiets. Maar ik ken maar een kant van het verhaal dus verder moei ik mij er niet mee. Case closed.
-
dat hij direct al begint met aangetekende brieven omdat er iets mis loopt bij een onderhoud en update
nogal erg vijandig, niet?
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenhet probleem kan minimaal zijn, en OPC Mechelen kan het op een goede manier oplossen.
beetje raar of bedenkelijk dat hij direct al met getrokken messen klaar staat. 5u wachten op een takelwagen is wel raar, van zo'n merk mag je toch wel wat meer verwachten.
Leave a comment:
-
het probleem kan minimaal zijn, en OPC Mechelen kan het op een goede manier oplossen.
beetje raar of bedenkelijk dat hij direct al met getrokken messen klaar staat. 5u wachten op een takelwagen is wel raar, van zo'n merk mag je toch wel wat meer verwachten.
Leave a comment:
-
Guest repliedOud topic toevallig terug gevonden maar vermelden waard. Kennis van mij heeft een panamera S-hybrid en daarjuist even langs geweest. Nadat ik zijn post op een ander forum had gelezen. Zin porsche panamera S-hybrid was blijkbaar vorige week dinsdag naar OPC Mechelen geweest en daar hadden ze niet beter gevonden om nieuwe software te programmeren. Terwijl de wagen gewoon voor de grote beurt 60.000 km/4 jaar was binnen gedaan. Alhoewel de wagen slechts 35.000 km heeft maar omdat die 4 jaar is geworden grote beurt nodig. Dinsdagmiddag binnen en drie uur later al een sms dat de wagen klaar stond. Plus een dikke 1000 euro op factuur. Woensdag is hij zijn wagen terug gaan op halen. Hij reed er recht mee naar huis en vond dat de wagen nogal raar reed. Maar zet de wagen gewoon thuis in de garage. Deze morgen wou hij vertrekken en 50 meter van zijn deur valt zijn wagen stil. Blijkbaar alle mogelijke foutmeldingen. De wagen is ook niet meer aan de praat te krijgen. Hij belde Porsche Assistance en vijf uur later kwam gewoon VAB aangereden. Wagen op de takelwagen getrokken en richting OPC Mechelen gedaan. Als je nu tegen hem zegt OPC Mechelen dan zie je hem in een donderwolk veranderen. Enkel dat hij al wel een boze mail heeft gestuurd en zijn aangetekende brieven voor OPC Mechelen en Dieteren al klaar liggen. Dat gaat nog een fameus staartje krijgen. Zelfs 1,5 jaar na de laatste post hier blijven ze duidelijk bij OPC Mechelen prutsen.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenSpijtig dat de topicstarter zich niet meer laat horen...
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenHeb je dit op eigen initiatief gedaan of in overleg met de invoerder hier?
Alles in garantie?Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenEn hoe stelt de Panamera het nu?
Leave a comment:
-
En hoe stelt de Panamera het nu?
En wat Porsche Mechelen betreft,in het Mechelse hoor ik hoe langer hoe meer dat je geen alleenstaand geval bent maar dat ze in de naverkoop er een complete rotzooi van maken. Hahahaha,zo een show en zo een gebouw en nog niet eens weten hoe je product in elkaar zit.
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenDikke +1
Haha! Van mij eigenlijk een +2
Leave a comment:
-
die hybrids zijn veel te snel ontwikkeld
er is paniek bij de constructeurs omdat er binnenkort een max. gemiddelde co uitstoot voor alle gebouwde wagens komt
dit gemiddelde ligt zo laag dat ze het niet zouden halen met enkel kleinere auto's te bouwen
Leave a comment:
-
Een klein vogeltje wist me te vertellen dat ze bij Porsche momenteel zwaar braderen met die e-hybrids...
Recent een keer (mee)gereden met zo'n Cayenne, rijdt écht niet leuk imho
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door Panama313 Bekijk BerichtenWagen is binnen geweest in Duitsland!
Compleet achtercompartiment is gedemonteerd en opnieuw gehermonteerd. Verschillende clipjes waren afgebroken en slecht gemonteerd. Nu compleet rammelvrij!
Tevens ook de juiste software op het hydbride systeem gezet en de overgangen zijn veel zachter.
Eindelijk opgelost. Conclusie PORSCHE CENTRE MECHELEN ZIJN PRUTSERS
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panama313 Bekijk BerichtenWagen is binnen geweest in Duitsland!
Alles in garantie?
Leave a comment:
-
Exact het zelfde als bij Kefkie, Duitse garage en de wagen is gemaakt.
Leave a comment:
-
Guest repliedWagen is binnen geweest in Duitsland!
Compleet achtercompartiment is gedemonteerd en opnieuw gehermonteerd. Verschillende clipjes waren afgebroken en slecht gemonteerd. Nu compleet rammelvrij!
Tevens ook de juiste software op het hydbride systeem gezet en de overgangen zijn veel zachter.
Eindelijk opgelost. Conclusie PORSCHE CENTRE MECHELEN ZIJN PRUTSERS
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panama313 Bekijk BerichtenUpdate: wagen gaat volgende dinsdag binnen in Duitsland voor volledig nazicht en alle onvolmaaktheden te verhelpen en ik blijf er mee rijden
Leave a comment:
-
Guest repliedUpdate: wagen gaat volgende dinsdag binnen in Duitsland voor volledig nazicht en alle onvolmaaktheden te verhelpen en ik blijf er mee rijden
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHet is voor veel autotechniekers al moeilijk om op een conventionele motor een juiste diagnose te stellen zonder dat ze een kabel inpluggen en de computer het hen voorzegt... Laat staan dat ze het bij een hybride zomaar kunnen. Het zal lang niet zo simpel zijn als sommigen het hier met veel bombarie verkondigen.
Porsche Centre Mechelen lijkt me gewoon een garage die te snel is open gegaan met een slechte organisatie in de naverkoop. Forum lid NLS heeft me trouwens onlangs verteld met een gelijkaardig probleem met hun Hybride bij Porsche Mechelen.
Leave a comment:
-
Guest repliedOorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenTrue, daarmee zoals ik zei, zal het voor veel mecaniciens zeer moeilijk zijn een juiste diagnose te doen als ze voor het eerst een hybride zien. Wel jammer om te zien dat er dan blijkbaar weinig opleidingen gedaan worden voor toch minstens ééntje op te leiden per garage.
Het is voor veel autotechniekers al moeilijk om op een conventionele motor een juiste diagnose te stellen zonder dat ze een kabel inpluggen en de computer het hen voorzegt... Laat staan dat ze het bij een hybride zomaar kunnen. Het zal lang niet zo simpel zijn als sommigen het hier met veel bombarie verkondigen.
Leave a comment:
Leave a comment: