Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2dehands wagen thuis krijgen
Collapse
X
-
zeg flik, de wet verplicht verzekeringsmaatschappijen dan weer wel uitbreiding van dekking te verlenen voor een vervangvoertuig dat niet aan verzekerde toebehoort, en dit voor een periode van 30 dagen. verzekeringstechnisch is er geen probleem om de platen over te hangen, en de maatschappij moet niet op de hoogte gebracht worden. wat heb je daar op te zeggen, kleine? in zo'n situatie is er geen verzekeringsbewijs, behalve dat van het in de bijzondere voorwaarden omschreven voertuig. en toch mag 't van de wetgever. wist je dat? of leren ze dat niet op de police academy?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door julez Bekijk BerichtenHallo, ik heb via 2dehands.be een auto gekocht.
Ik ben gaan kijken, alles in orde en voorschot enzo gegeven.
Wat is nu de makkelijkste manier om die wagen te gaan halen?
Kan ik nummerplaten van een andere auto even overzetten, zo ja hoe zit dit dan met verzekering enzovoort...
Ik heb zelf de papieren van de auto nog niet, dus ik kan niet zelf al platen + verzekering etc vragen.
Thx
Jules
Dag Jules.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzeg flik, de wet verplicht verzekeringsmaatschappijen dan weer wel uitbreiding van dekking te verlenen voor een vervangvoertuig dat niet aan verzekerde toebehoort, en dit voor een periode van 30 dagen. verzekeringstechnisch is er geen probleem om de platen over te hangen, en de maatschappij moet niet op de hoogte gebracht worden. wat heb je daar op te zeggen, kleine? in zo'n situatie is er geen verzekeringsbewijs, behalve dat van het in de bijzondere voorwaarden omschreven voertuig. en toch mag 't van de wetgever. wist je dat? of leren ze dat niet op de police academy?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtengisteren gekeken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenwat gekeken? ik kijk niet naar teevee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzeg flik, de wet verplicht verzekeringsmaatschappijen dan weer wel uitbreiding van dekking te verlenen voor een vervangvoertuig dat niet aan verzekerde toebehoort, en dit voor een periode van 30 dagen. verzekeringstechnisch is er geen probleem om de platen over te hangen, en de maatschappij moet niet op de hoogte gebracht worden. wat heb je daar op te zeggen, kleine? in zo'n situatie is er geen verzekeringsbewijs, behalve dat van het in de bijzondere voorwaarden omschreven voertuig. en toch mag 't van de wetgever. wist je dat? of leren ze dat niet op de police academy?
maar het voertuig overbrengen ( zoals in de OP ) valt niet onder een 'vervangvoertuig' volgens mij
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenhet was gisteren "oh jeugdsentiment" police academy 3 op den TV... uit jeugdoverwegingen (heb zo toen ik klein was met mijn broer die films allemaal gewoon kapot gekeken) gekeken.... de volle 10 minuten....me afvragend waar ik toen met m'n verstand zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDat wist/weet ik
maar het voertuig overbrengen ( zoals in de OP ) valt niet onder een 'vervangvoertuig' volgens mij
Comment
Comment