Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2dehands wagen thuis krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
    Weet gij hoeveel keer per dag ik hoor "dit is de eerste keer dat ik dat doe, ik wist dat niet" en 9 op de 10 keer zijn ze aant liegen en weten ze meer dan goed genoeg dat ze in overtreding zijn

Das dan spijtig voor degene die het echt voor de eerste maal doen ( of het niet weten )
    Maar als ie voor 1 dag verzekerd is en den datum van de papieren komt overeen met den dag waarop ie rijdt was dan het probleem? (in zoverre dat er al nen dag op da papier staat)

Comment

zeg flik, de wet verplicht verzekeringsmaatschappijen dan weer wel uitbreiding van dekking te verlenen voor een vervangvoertuig dat niet aan verzekerde toebehoort, en dit voor een periode van 30 dagen. verzekeringstechnisch is er geen probleem om de platen over te hangen, en de maatschappij moet niet op de hoogte gebracht worden. wat heb je daar op te zeggen, kleine? in zo'n situatie is er geen verzekeringsbewijs, behalve dat van het in de bijzondere voorwaarden omschreven voertuig. en toch mag 't van de wetgever. wist je dat? of leren ze dat niet op de police academy?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door julez Bekijk Berichten
        Hallo, ik heb via 2dehands.be een auto gekocht.
        Ik ben gaan kijken, alles in orde en voorschot enzo gegeven.
        Wat is nu de makkelijkste manier om die wagen te gaan halen?
        Kan ik nummerplaten van een andere auto even overzetten, zo ja hoe zit dit dan met verzekering enzovoort...
        Ik heb zelf de papieren van de auto nog niet, dus ik kan niet zelf al platen + verzekering etc vragen.

Thx
        Jules

Dag Jules.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          zeg flik, de wet verplicht verzekeringsmaatschappijen dan weer wel uitbreiding van dekking te verlenen voor een vervangvoertuig dat niet aan verzekerde toebehoort, en dit voor een periode van 30 dagen. verzekeringstechnisch is er geen probleem om de platen over te hangen, en de maatschappij moet niet op de hoogte gebracht worden. wat heb je daar op te zeggen, kleine? in zo'n situatie is er geen verzekeringsbewijs, behalve dat van het in de bijzondere voorwaarden omschreven voertuig. en toch mag 't van de wetgever. wist je dat? of leren ze dat niet op de police academy?
          gisteren gekeken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
            gisteren gekeken?
            wat gekeken? ik kijk niet naar teevee.

Comment

wat gekeken? ik kijk niet naar teevee.
              het was gisteren "oh jeugdsentiment" police academy 3 op den TV... uit jeugdoverwegingen (heb zo toen ik klein was met mijn broer die films allemaal gewoon kapot gekeken) gekeken.... de volle 10 minuten....me afvragend waar ik toen met m'n verstand zat

Comment

Dat wist/weet ik
                maar het voertuig overbrengen ( zoals in de OP ) valt niet onder een 'vervangvoertuig' volgens mij

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                het was gisteren "oh jeugdsentiment" police academy 3 op den TV... uit jeugdoverwegingen (heb zo toen ik klein was met mijn broer die films allemaal gewoon kapot gekeken) gekeken.... de volle 10 minuten....me afvragend waar ik toen met m'n verstand zat
                En, heb je het gevonden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                  Dat wist/weet ik
                  maar het voertuig overbrengen ( zoals in de OP ) valt niet onder een 'vervangvoertuig' volgens mij
                  2 bougiekabels lostrekken, en je hebt een defect voertuig. beat that, sabelsleper.

Comment

Haha Loosveld ik ga echt nog sympathie voor u krijgen ... thx voor de tip

Comment

Working...
                    X