Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kwalitatief zijn dit allemaal goede wagens. Ik zou met alle wagens eens een testrit doen zodat je kan kijken welke je de leukste vindt. Ik verkies de Opel Astra. Ik ben geen vw liefhebber .
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Mijn voorkeur zou toch ook naar de Golf gaan. Qua prestaties (sensaties) zal elke benzine een stap terug zijn in vergelijking met een diesel, maar dat is gewoon een manier van beleven.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ik heb met een 307 1.6HDi 90 pk gereden, en ik vond dat die zich aardig uit de slag trok. Dus waarom niet kijken naar een Focus 1.6 TDCI? Da zijn normaal toch dezefde motoren? En Ford heeft ook fleetpacks...
Ford verkoper zei dat deze motoren niet meer gemaakt worden.
Bij Ford garage 10% + 1100 € bonus losgekregen, vandaar valt deze binnen het budget van haar werkgever.
Ford verkoper zei dat deze motoren niet meer gemaakt worden.
Bij Ford garage 10% + 1100 € bonus losgekregen, vandaar valt deze binnen het budget van haar werkgever.
De 1.6TDCI90 van PSA wordt op dit moment dacht ik idd niet meer ingebouwd... De 1.6TDCI109 van PSA wel maar die is zowieso duurder dan de, betere, 1.8TDCI115 van Ford.
De Ford Focus 1.8TDCI lijkt me dan ook de beste keuze. Misschien eens kijken naar een business uitvoering?
zolang je de benzine niet zelf moet betalen kan je toch lekker in de toeren gaan en zal die 1.4 ook wel goed vooruit gaan. Ik vind de Golf ook schoner dan de Polo. In GT uitvoering is de Polo wel de knapste maar het is reeds gezegd dat al die opties weinig restwaarde hebben.
Ik zou toch de Golf nemen, de On Tour is niet bepaald kaal te noemen
is het wel degelijk die 1.4 TSI ? zoja, dan zou ik echt geen SECONDE meer twijfelen ! Ik ken iemand die zoiets heeft en dat rijdt fan-tas-tisch goed voor een veertienhonderd
En plus ... een Golf is ZOVEEL meer auto dan een Polo. No offence tegenover de Polorijders maar het is gewoon zo.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
is het wel degelijk die 1.4 TSI ? zoja, dan zou ik echt geen SECONDE meer twijfelen ! Ik ken iemand die zoiets heeft en dat rijdt fan-tas-tisch goed voor een veertienhonderd
En plus ... een Golf is ZOVEEL meer auto dan een Polo. No offence tegenover de Polorijders maar het is gewoon zo.
het zou erg zijn mocht het niet zo zijn
aja, als die 1.4 die prestaties neerzet en je de benzine niet moet betalen zou ik ook voor de Golf gaan
Comment