Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 VW Golf V 1.4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    het gaat volgens mij over een platte 1.4

Inderdaad,ik denk dat ook 80pk pffff wat een traag ding!

Die 1.4 TSI is wel 18.510€ jongens.
    Nora!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
      Inderdaad,ik denk dat ook 80pk pffff wat een traag ding!
      als geen ander kan jij met je platte 318 dat bevestigen

Comment

Ah.

Atmo 1.4.

Dan liever de Polo.

Comment

als geen ander kan jij met je platte 318 dat bevestigen
          316i voor de zovéélste keer en met 115 wakkere pk's
          Nora!

Comment

ik ken nix van bmw

Comment

ik ken nix van bmw
              evenveel als den gene denk ik

Comment

ik ken nix van bmw

en ik nix van honden zo zie je maar iedereen heeft zijn gaven en fouten.
                Nora!

Comment

Ik heb enkele maanden met een Golf Plus met die 1400 gereden (20 000km) en dat viel wel mee. Het is natuurlijk maar wat je er van wenst ook, maar die wagen was dagelijks te rijden zonder problemen. Aangezien het een bedrijfswagen is ga ik er vanuit dat het een wagen is om veel kilometers te doen en dan zou ik resoluut voor de Focus gaan.

Je lijstje is op zijn zachtst gezegd nogal raar, aangezien die Focus hier eigenlijk buiten categorie is en een benzinemotor zelden wordt toegestaan in een bedrijfswagen.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik zou ook voor de Ford Focus gaan qua motor, qua comfort zou ik toch de Polo nemen. Weet niet in hoeverre de Astra/Golf zijn uitgerust?

Mijn keuze: Focus

Maar het is je vriendin die er mee moet rondbollen, dus aan haar de keuze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                      is het wel degelijk die 1.4 TSI ? zoja, dan zou ik echt geen SECONDE meer twijfelen ! Ik ken iemand die zoiets heeft en dat rijdt fan-tas-tisch goed voor een veertienhonderd

En plus ... een Golf is ZOVEEL meer auto dan een Polo. No offence tegenover de Polorijders maar het is gewoon zo.
                      Het is wel degelijk de gewone 1.4 80 pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                        Ik heb enkele maanden met een Golf Plus met die 1400 gereden (20 000km) en dat viel wel mee. Het is natuurlijk maar wat je er van wenst ook, maar die wagen was dagelijks te rijden zonder problemen. Aangezien het een bedrijfswagen is ga ik er vanuit dat het een wagen is om veel kilometers te doen en dan zou ik resoluut voor de Focus gaan.

Je lijstje is op zijn zachtst gezegd nogal raar, aangezien die Focus hier eigenlijk buiten categorie is en een benzinemotor zelden wordt toegestaan in een bedrijfswagen.

Het is inderdaad een raar lijstje (maar zo zijn vrouwen natuurlijk ook).
                        Ze heeft de volledige vrijheid gekregen van haar baas, zowel diesel als benzine, zolang het maar binnen het budget valt!
                        Ondertussen zijn haar twijfels nog erger en moeilijker geworden:
                        1. VW Golf V 1.4 (80pk) on tour (mooi pakketje)
                        2. VW Polo GT 1.4 TDI bijna full opt
                        3. Ford Focus Trend 1.8 TDCI
                        4. Peugeot 207 Sporty 1.6 HDI of 1.6i
                        5. Renault clio GT 1.5dci

Hoe was de Golf plus 1.4 eigenlijk in de hernemingen? Moet nog veilig rijden ook natuurlijk.

Voorlopig staat FOCUS op 1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter.ann Bekijk Berichten
                          Het is inderdaad een raar lijstje (maar zo zijn vrouwen natuurlijk ook).
                          Ze heeft de volledige vrijheid gekregen van haar baas, zowel diesel als benzine, zolang het maar binnen het budget valt!
                          Ondertussen zijn haar twijfels nog erger en moeilijker geworden:
                          1. VW Golf V 1.4 (80pk) on tour (mooi pakketje)
                          2. VW Polo GT 1.4 TDI bijna full opt
                          3. Ford Focus Trend 1.8 TDCI
                          4. Peugeot 207 Sporty 1.6 HDI of 1.6i
                          5. Renault clio GT 1.5dci

Hoe was de Golf plus 1.4 eigenlijk in de hernemingen? Moet nog veilig rijden ook natuurlijk.

De hernemingen zijn natuurlijk niet te vergelijken met een diesel, maar daar is goed mee te rijden.

Maar om echt veel kilometers te maken lijkt me die Focus hier de meest logische keuze. Het is de compleetste wagen met de beste krachtbron om kilometers te maken. Alle andere spelen in principe in een andere categorie dus de Focus is een logische winnaar.
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Is zo'n Focus even duur als een Golf
                            Ik zou die "stadswagens" 207,Polo en Clio niet nemen maar gaan voor een middenklasser die normaal gezien meer comfort bied en dat is wel aangenaam als je veel moet rijden.

Ga anders eens testrijden met de kanshebbers

*edit*

Ik heb de configuratos gecheckt en de Focus is +2000€ duurder dan de Golf. Raar
                            Last edited by ; 02/08/2007, 17:23.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Ik zou die "stadswagens" 207,Polo en Clio niet nemen maar gaan voor een middenklasser die normaal gezien meer comfort bied en dat is wel aangenaam als je veel moet rijden.

Ga anders eens testrijden met de kanshebbers

*edit*

Ik heb de configuratos gecheckt en de Focus is +2000€ duurder dan de Golf. Raar
                              Beter uitgerust, zwaardere motor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peter.ann Bekijk Berichten
                                Houden zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door findecano Bekijk Berichten
                                  Beter uitgerust, zwaardere motor?
                                  Zo bedoelde ik dat niet, ik heb het over het budget dat bij de Focus 2000€ hoger ligt.

Comment

Zo bedoelde ik dat niet, ik heb het over het budget dat bij de Focus 2000€ hoger ligt.
                                    Het stond hier al ergens dat hij/zij daar uitzonderlijk veel korting kregen waardoor die wagen wel binnen het budget kwam.
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                      Golf V 1.4 TSI.

122pk, 200Nm, 9,4 sec naar 100, wat meer moet een mens hebben van een 1400 naftje.
                                      Doe mij ook maar deze, maar dan in Ontour pakket

Comment

Ik rij sinds gisteren rond met een splinternieuwe Peugeot 207 5d 1.4 hdi en mijn eerste indrukken zijn de volgende:
                                        - traag (serieus verschoten toen ik een inhaalmaneuvre deed deze morgen... het "niet plankgassen" principe in de inrijperiode heb ik even moeten opzij leggen...)
                                        - ruimte achteraan (ik kan amper "achter mezelf" zitten)
                                        - luidruchtig op de autostrade aan 120 km/h
                                        - zetels bieden mij, met mijn smal lichaam, weinig of geen steun langs de zijkant

+ ruimte vooraan
                                        + dashboard

=> op basis van mijn eerste indrukken is dit wagentje perfect voor de meme en de pepe

(bij m'n eerste testrit met een VW Golf V was ik véél meer overtuigd van die wagen, dan ik nu overtuigd ben van de Peugeot)
                                        (bij m'n eerste testrit met een Ford Focus 1.6 diesel was ik nog meer overtuigd dan bij de Golf V)
                                        Last edited by ; 03/08/2007, 15:55.

Comment

De Focus is wel een vrij goed uitgerustte 1.8 diesel. De Golf is een kale 1.4 naft. Daar zit wel 'n verschilletje lijkt me.

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                          (bij m'n eerste testrit met een VW Golf V was ik véél meer overtuigd van die wagen, dan ik nu overtuigd ben van de Peugeot)
                                          (bij m'n eerste testrit met een Ford Focus 1.6 diesel was ik nog meer overtuigd dan bij de Golf V)
                                          Op gebied van afwerking zou de Golf de bovenhand kunnen nemen. Alhoewel dat 't verschil klein is. Op gebied van onderstel is de Focus gewoonweg de absolute top.

Comment

Working...
                                          X