Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2007 VW Golf V 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • 2007 VW Golf V 1.4

    Allen,

    Mijn vriendin staat voor een verscheurende keuze, ze mag namelijk een bedrijfswagen kopen van 16000 €.
    Nu zijn we gaan horen bij VW, Ford en Opel.
    Ze heeft volgende keuze:
    1. Golf V 1.4 on tour
    2. Polo GT 1.4TDI bijna Full option
    3. Ford Focus Trend 1.8 TDCI
    4. Opel Astra N joy 1.3 CDTI

    Nu weet ze absoluut niet wat te kiezen, het liefst van alles wil ze de GOLF. Maar beide hebben een beetje schrik van de motor.
    Kan iemand ons wat info bezorgen? En jouw keuze opgeven?

    Alvast bedankt voor de hulp.

    BTW, hoeveel moet ik los krijgen bij VW? zit momenteel op 5%

  • #2
    Persoonlijk zou ik dan voor de Polo gaan (ik ben wel VAG minded).

    Comment


    • #3
      Beetje moeilijke keuze maar ik zou precies ook voor de Polo gaan. Of mss de Ford Focus.

      @ mod: draadje mss naar 'Advies' verhuizen?

      Comment


      • #4
        Of de polo, of de focus
        verder zou ik met beide testrijden en dan zal je het meteen weten

        bij VW zou je toch zo'n 8% kunnen loskrijgen denk ik

        Comment


        • #5
          Welke bedrijfswagen?

          Allen,

          Mijn vriendin staat voor een verscheurende keuze, ze mag namelijk een bedrijfswagen kopen van 16000 €.
          Nu zijn we gaan horen bij VW, Ford en Opel.
          Ze heeft volgende keuze:
          1. Golf V 1.4 on tour
          2. Polo GT 1.4TDI bijna Full option
          3. Ford Focus Trend 1.8 TDCI
          4. Opel Astra N joy 1.3 CDTI

          Nu weet ze absoluut niet wat te kiezen, het liefst van alles wil ze de GOLF. Maar beide hebben een beetje schrik van de motor.
          Kan iemand ons wat info bezorgen? En jouw keuze opgeven?

          Alvast bedankt voor de hulp.

          BTW, hoeveel moet ik los krijgen bij VW? zit momenteel op 5%

          Mod. edit : Eén topic was wel voldoende.
          McClane
          Last edited by McClane; 31/07/2007, 17:29.

          Comment


          • #6
            Is het echt een aankoop of een lease?

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
              Of de polo, of de focus
              verder zou ik met beide testrijden en dan zal je het meteen weten

              bij VW zou je toch zo'n 8% kunnen loskrijgen denk ik

              Ik vrees dat 8% al veel zal zijn maar wie niet waagt,...

              Comment


              • #8
                Het gaat hier over een aankoop met afschrijving op 4 jaar. Ze moet er dus 4 jaar mee rijden.

                Comment


                • #9
                  ik denk dat ik voor de polo zou gaan, beter een kleinere wagen die goed uitgerust is, dan een grotere die standaard is.

                  als je naar de herverkoopwaarde kijkt, maken de opties eigenlijk nie veel uit (aldus de lease policy van mijn moeder haar werk, daar mogen ze blijkbaar alleen maar grotere standaardwagens kiezen omdat die in verhouding beter hun waarde behouden).

                  Comment


                  • #10
                    De Polo, sportief en mooie uitrusting. De golf gaat een beetje slapjes zijn met de 1.4 denk ik.

                    Comment


                    • #11
                      Ik zou de Focus nemen.

                      Comment


                      • #12
                        Zo'n witte polo GT met rood stof
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door peter.ann Bekijk Berichten
                          Allen,

                          Mijn vriendin staat voor een verscheurende keuze, ze mag namelijk een bedrijfswagen kopen van 16000 €.

                          1. Golf V 1.4 on tour
                          2. Polo GT 1.4TDI bijna Full option

                          Alvast bedankt voor de hulp.

                          BTW, hoeveel moet ik los krijgen bij VW? zit momenteel op 5%
                          Yeetz,

                          Die polo lijkt me een zeer vlotte auto, qua korting bij VW op een Golf of een Polo lijkt het me dat je mag tevreden zijn met die 5%! Garages die veel meer geven die verkopen de wagen met minimale winstmarge en moeten alles hebben van het onderhoud..

                          Een door mij samengestelde Polo:

                          GT- 3Deurs (17.621,04 euro)
                          ---------------------------------
                          Buitenkleur Zwart
                          Climatronic
                          Elektrisch Opendak
                          Easy-entry en Zetels VR Regelbaar
                          Zijd.Airbag Sideguard
                          Vloertapijten voor en achter
                          Verdonkerde Ruiten
                          Snelheidsregelaar
                          Licht en zichtmodule
                          Radio CD 200 + 8LS
                          Handleiding nederlands
                          ESP


                          Samengestelde GolfV (19.300,26 euro)
                          --------------------------------------------

                          OnTour Pakket + Shaduwblauw

                          Centrale Armsteun vooraan
                          Climatronic
                          Elektrisch opendak in glas
                          ESP
                          Handleiding nederlands
                          Radio-CD R300
                          Verdonkerde ruiten
                          Multimediastekker



                          Als ik het zo zie, geef mij maar de GolfV Ontour, een super pakket met nog tal van voordelen.. En je hebt dan ook een GolfV !!

                          Comment


                          • #14
                            Dus niemand kiest voor de Golf V, de motor zekers.

                            Comment


                            • #15
                              als ze graag de golf wil en ze moet de benzine zelf niet betalen...waarom dan niet gewoon de golf ?

                              die 1400 is geen racemachien, maar kan best mee

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                                Yeetz,

                                Die polo lijkt me een zeer vlotte auto, qua korting bij VW op een Golf of een Polo lijkt het me dat je mag tevreden zijn met die 5%! Garages die veel meer geven die verkopen de wagen met minimale winstmarge en moeten alles hebben van het onderhoud..


                                Als ik het zo zie, geef mij maar de GolfV Ontour, een super pakket met nog tal van voordelen.. En je hebt dan ook een GolfV !!
                                Voor de meerprijs van het onderhoud, moeten we niet veel schrik hebben. Zit nl een onderhoudscontractje bij, zelf dus niets betalen.

                                Mijn vriendin ziet qua uiterlijk ook liever een Golf V, maar ze vindt de motor wat aan de lichte kant (is een 1.8TDI gewoon van ford).

                                Comment


                                • #17
                                  Neem dan toch gewoon opnieuw een Focus






                                  Comment


                                  • #18
                                    Kanshebbers zouden Focus of de Polo GT zijn (Die GT's zijn echt knap).

                                    Maar ik denk wat je voor de prijs terugkrijgt kwa ruimte/rijcomfort enz. dat ik toch voor de Focus 1.8 TDCI zou gaan!

                                    Kben ook wel VAG minded maar puur rationeel gezien denk ik dat de Focus hier de ultieme winnaar is.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Ik heb met een 307 1.6HDi 90 pk gereden, en ik vond dat die zich aardig uit de slag trok. Dus waarom niet kijken naar een Focus 1.6 TDCI? Da zijn normaal toch dezefde motoren? En Ford heeft ook fleetpacks...
                                      1991 BMW E30 318is

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                        Beetje moeilijke keuze maar ik zou precies ook voor de Polo gaan. Of mss de Ford Focus.

                                        @ mod: draadje mss naar 'Advies' verhuizen?
                                        Idd moved.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

                                        Comment

                                        Working...
                                        X