Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Budget is relatief hee. Een auto van 2 of 3000 euro kan u na enkele jaren veel meer gekost hebben dan een auto van 10 k. Dienen kerel vraagt teveel voor zijn 190D met een 40 k gereden (ik geloof een 8k). Maar als je zoiets kan kopen voor een 5 a 6 k, dan zal je na 5 jaar goedkoop gereden hebben. (wagen ziet er op de foto's inderdaad nagelnieuw uit)
Budget is relatief hee. Een auto van 2 of 3000 euro kan u na enkele jaren veel meer gekost hebben dan een auto van 10 k. Dienen kerel vraagt teveel voor zijn 190D met een 40 k gereden (ik geloof een 8k). Maar als je zoiets kan kopen voor een 5 a 6 k, dan zal je na 5 jaar goedkoop gereden hebben. (wagen ziet er op de foto's inderdaad nagelnieuw uit)
Kan, dat klopt maar iedereen lijkt er vanuit te gaan dat dat ook zo is ☺ en dat heb je dan nog zelf in de hand. Een 190D met 40k is niet beter dan een met 200k met een deftige historiek. Auto's zijn gemaakt om te rijden
Een benz vind ik occasie nog de gemakkelijkste wagens . Het volk dat er mee rijd of heeft gereden ( buiten mij ) gaat er vrij goed mee om vergeleken met een bmw of audi.
De oude generaties hebben wel roestproblemen maar mechanisch zijn ze meestal wel ok omdat ze gemiddeld minder afzien.
Een benz vind ik occasie nog de gemakkelijkste wagens . Het volk dat er mee rijd of heeft gereden ( buiten mij ) gaat er vrij goed mee om vergeleken met een bmw of audi.
De oude generaties hebben wel roestproblemen maar mechanisch zijn ze meestal wel ok omdat ze gemiddeld minder afzien.
Als het over wagens van eerste eigenaar gaat ben ik akkoord, maar in die prijsklasse gaat het veelal om derde eigenaar ... De periode dat mensen een Benz kochten om tien jaar mee te rijden zijn al lang voorbij.
Ik haat caps lock zoekertjes. Zeker als er dan 'gekeurd' staat, maar op foto zie je dat die gewoon als oldtimer gekeurd is...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
ik hoef niet meer verder te zoeken, vandaag eentje gekocht. klein beetje werk aan
-de buttons op de sleutel zijn kapot, dus nieuwe behuizing aankopen. vermoed ook dat de batterijtjes ver op zijn.
-klein beetje roestplekjes (blaasje motorkap vermoedelijk van steenslag, kras in de deur die beginnen roesten is, oppervlakkige roest aan de wielranden achter... schuren en herspuiten dus.
-ook één achterdeur speelt wat met het slot. 3deuren sluiten direct, die ene deur sluit, opent, sluit, opent, sluit, opent en sluit dan uiteindelijk.
-spanrol van de multiriem tjierpt voor zot, dus riem en rol gaan we nog vervangen.
-velgen opkuisen en de koplampen eens polijsten
verkoper gaat proberen morgen nog te keuren, en anders maandag
of als je googled op afbeeldingen van 'Mercedes C200 Automaat met Navigatie' dan is de 1e en 3de foto hem ook. een grijze C200 break met grijze 5spaaks velgen en een witte nr plaat
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
okay thx nu wel zichtbaar
c-tje geworden, veel plezier ermee !
ik wou liever een C hebben, en dan de 200 versie om de taxen wat laag te houden. bij de E's vond ik enkel de 220 blokken (95pk, 134pk, 145pk) en dan hogere blokken (270CDI en 300D). mijn vrouw vind de bloklichten van de C niet mooi en wou dus een Eklasse hebben. totdat ik dus een foto toon van een Cclasse uit 2001 met die 'ronde' koplampen die tegen elkaar hangen ipv apart zoals een E. deze vond ze dus ook mooi.
break was geen verreiste, maarja, ik kwam deze tegen en das ook goed voor mij. de dodge is weg, benz break in de plaats.
deze heeft slechts 117pk en met zijn 1400kg zal het dus ook geen racemonster zijn. ideaal voor de vrouw om mee te leren rijden en voor mij om erna de golf niet te traag te vinden
Grootste minpunten zijn electronica (kinderziekte) en roest.
Vanaf de FL 2004 is dat geen probleem meer.
Ik rijd ook met een s203 FL, weinig probs mee gehad tot hier toe. Met de automaat is het echt zalig en gemakkelijk rijden.
het ene slot gaan we al vervangen/repareren,
naar de airco ook eens kijken, geraakte er niet aan uit hoe ik die door de roosters kan laten blazen. wel naar de deuren en naar de voorruit.
het display in de tellerunit is ook aan het vervagen, wordt dus fixen of vervangen. ik vermoed dat het scherm kapot gaat door de hitte in de zomer en niet electronica gerelateerd is?
die multiriem en spanrol ga ik misschien zelf wel proberen vervangen, en anders een garage zoeken ervoor
het ene slot gaan we al vervangen/repareren,
naar de airco ook eens kijken, geraakte er niet aan uit hoe ik die door de roosters kan laten blazen. wel naar de deuren en naar de voorruit.
het display in de tellerunit is ook aan het vervagen, wordt dus fixen of vervangen. ik vermoed dat het scherm kapot gaat door de hitte in de zomer en niet electronica gerelateerd is?
die multiriem en spanrol ga ik misschien zelf wel proberen vervangen, en anders een garage zoeken ervoor
Welkom in de wereld van de moderne auto-electronica .
Comment