Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat een W211 eigenlijk veel tammer rijd dan een E39.
Bij de eerste modeljaren zijn er de gekende problemen die hier al genoemd zijn en die centen kosten.
Ook goed opletten op roest want dat komt voor op alle denkbare en ondenkbare plaatsen.
Ik denk dat een 220cdi of een 270cdi de beste keuze is.
Maar die verbruiken wel meer dan een BMW omdat de techniek nog wat "ouder" is.
Als je ze gaat vergelijken dan denk ik dat je blij gaat zijn dat je terug in uw BMW zit.
Ik vind dat een W211 eigenlijk veel tammer rijd dan een E39.
Bij de eerste modeljaren zijn er de gekende problemen die hier al genoemd zijn en die centen kosten.
Ook goed opletten op roest want dat komt voor op alle denkbare en ondenkbare plaatsen.
Ik denk dat een 220cdi of een 270cdi de beste keuze is.
Maar die verbruiken wel meer dan een BMW omdat de techniek nog wat "ouder" is.
Als je ze gaat vergelijken dan denk ik dat je blij gaat zijn dat je terug in uw BMW zit.
Garfield
270 is juist de minst interessante . Zuipt als een varken en geweldig draait dat ook niet om maar te zwijgen over het lawaai. De facelift modellen zijn de beste en hebben veel betere motoren.
Ik vind dat een W211 eigenlijk veel tammer rijd dan een E39.
Bij de eerste modeljaren zijn er de gekende problemen die hier al genoemd zijn en die centen kosten.
Ook goed opletten op roest want dat komt voor op alle denkbare en ondenkbare plaatsen.
Ik denk dat een 220cdi of een 270cdi de beste keuze is.
Maar die verbruiken wel meer dan een BMW omdat de techniek nog wat "ouder" is.
Als je ze gaat vergelijken dan denk ik dat je blij gaat zijn dat je terug in uw BMW zit.
Garfield
Meestal heb je erg nuttige bijdragen, maar dit vind ik toch fel overdreven. Roest ook nog nooit gezien op de FL-modellen.
Een Benz rijdt inderdaad wat zapiger, dat zijn echte comfy cruise-karren. Afwerking is vrij compleet ook.
Een E39 ziet er sportiever uit, maar ik heb ooit gereden met een E39 520d break, dat reed totaal niet sportief en was ook vrij tam.
Misschien moet je eens met een 320 of 400cdi rijden, zal verre van tam zijn ...
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Meestal heb je erg nuttige bijdragen, maar dit vind ik toch fel overdreven. Roest ook nog nooit gezien op de FL-modellen.
Een Benz rijdt inderdaad wat zapiger, dat zijn echte comfy cruise-karren. Afwerking is vrij compleet ook.
Een E39 ziet er sportiever uit, maar ik heb ooit gereden met een E39 520d break, dat reed totaal niet sportief en was ook vrij tam.
Misschien moet je eens met een 320 of 400cdi rijden, zal verre van tam zijn ...
Wij doen schadeherstel aan auto's en je wil niet weten hoeveel roestplekjes we al moeten bijwerken hebben op de 1e W211 modellen.
Dat heb je niet op een E39 behalve op de achterkleppen van de Touring modellen.
320 of 400cdi is voor ons in Nederland verre van interessant ivm de Dieseltaksen.
De 270CDi is inderdaad geen vlieger maar die blijft wel rijden.
En een Benz verbruikt nu eenmaal wel meer als een BMW.
Oude techniek? De W211 is een vernuftiger ontworpen auto dan een E60.
Vergelijken met een E39 is gewoonweg absurd. Da's zoals een W202 vergelijken met een E90.
Hier zit een Mercedes fan volgens mij.
Als je gans de techniek van een BMW naast die van Mercedes legt is die van Mercedes ouder maar niet slechter.
Wij doen alle merken en dan merk je wel dat er verschillen in zitten onderling.
Wat BMW of Audi nu heeft dat heeft Mercedes 2 jaar nadien ook.
Hier zit een Mercedes fan volgens mij.
Als je gans de techniek van een BMW naast die van Mercedes legt is die van Mercedes ouder maar niet slechter.
Wij doen alle merken en dan merk je wel dat er verschillen in zitten onderling.
Wat BMW of Audi nu heeft dat heeft Mercedes 2 jaar nadien ook.
Garfield
Benz heeft veel meer op zijn palmares staan dan die andere merken ... ( sorry ook een benz liefhebber )
Comment