Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnend autohandelaar op zoek naar advies van ervaren autoverkoper :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

om garage platen te behouden moet je ook wel X-aantal wagens per jaar verkopen hé paljaskes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
      om garage platen te behouden moet je ook wel X-aantal wagens per jaar verkopen hé paljaskes
      Je hebt uw naam echt niet gestolen me dunkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten

hij heeft wel een punt… iedereen denkt zomaar auto marchant te kunnen spelen..
        het is geen gemakkelijke sector met veel niet-eerlijke mensen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          En hoe hoger de cilinderinhoud die je als maximum wil, hoe meer je betaalt...Voor je M zal die +2000 al moeilijk haalbaar zijn.
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
            Ja 7-8 wagens per jaar, dat is niets he

kost van Z plaat hangt ook af van het soort voertuigen en ciliderinhoud. Logisch dat zo'n plaat duurder is als je in lambo's handelt of golf'kes..

Comment

k geloof ook dat kostprijs afhankelijk is van de cilinderinhoud en ook het type plaat.

ZZ of proefritten plaat betaald weinig of geen tax en mag je ook niet altijd mee op de baan, enkel garagepersoneel. deze hebben een limiet van cilinderinhoud die op de verzekering slaat. de platen die ik regelmatig kon gebruiken (met iemand van garage erbij) waren verzekert tot 3500cc.

heb je Z platen of garageplaten, dan betalen die de normale tax van de cilinderinhoud op die platen. Z platen voor 4000cc zijn duurder dan Z platen tot 2000cc. je betaald ook de volle pot verzekering en zowat iedereen mag met die platen rijden (als uwe auto binnen is voor herstelling mag jij met een garagewagen met Z platen rijden). je zal zeker niet goedkoper af zijn met Z platen dan u auto gewoon inschrijven op gewone platen

Comment

Working...
              X