Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chassis vervangen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bied dan 2500€ inclusief herstelling en gekeurd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bels Bekijk Berichten
      Fcapri Bedankt voor de uitleg met illustratie!! Mijn vraag is eigenlijk grotendeels beantwoord! Dat het moeilijk te zeggen is hoeveel zo'n herstelling zou kosten, zonder er aan te beginnen.

Beemer, ik zal er nog eens over nadenken. Maar er zijn verschillende redenen waarom ik liever een camion koop dan een trailer. Paarden gaan er gemakkelijker op, bij slecht weer is het veiliger, is ook steviger voor wat minder makke paarden... En ook in het dagelijks leven doe ik nogal veel lange kilometers, naar midden Nederland en terug meerdere keren per week, dus wil wel een zuinige wagen hebben.

Nu het hoeft natuurlijk geen camion met een gebrek te zijn, liever niet natuurlijk. Maar deze kwam zo precies op mijn weg, is ook van een kennis. Nieuw betaal je gemiddeld 40 000 euro voor zo'n camion. Dus zelfs als ze 23 jaar oud zijn verkopen ze die niet aan 1000 euro. In perfecte staat kosten ze ,zelfs al zijn ze ouder dan 20j, toch nog bijna 10 000euro. Als je er 1 voor 1000-2000 weet staan laat het mij weten zou ik zeggen!
      u paarden zijn gewoon te verwent

Comment

Timmie, kan je filmpje nu niet bekijken maar hou mijn hart al vast ;-)

Maar zal mijn zoektocht moeten verder zetten. Heb zoals Tommy en mijn garagist zeggen een bod gedaan van 2500/3000 (afhankelijk van de kosten herstelling) maar wel gekeurd. Maar hierop willen ze niet ingaan.

Comment

Working...
        X