Beste medeforummers,
Op 22/04/2013 is er een bestelbon getekend voor een Citroën Berlingo 1.6i VTI 95 manueel kort Pro.
De levering was voorzien op 06/07/2013 maar tot op vandaag is de auto nog altijd niet toegekomen.
In het contract staat dat de levertermijn maximaal voor 25% mag overschreden worden wat dus het geval is.
Mijn vraag is, kan er extra korting afgedwongen worden gezien die 25% overschreden is of welke andere stappen kunnen ondernomen worden gezien de afspraken van het contract niet nagekomen zijn? Ik denk bvb aan extra korting.
Alvast bedankt voor de hulp.
Op 22/04/2013 is er een bestelbon getekend voor een Citroën Berlingo 1.6i VTI 95 manueel kort Pro.
De levering was voorzien op 06/07/2013 maar tot op vandaag is de auto nog altijd niet toegekomen.
In het contract staat dat de levertermijn maximaal voor 25% mag overschreden worden wat dus het geval is.
Mijn vraag is, kan er extra korting afgedwongen worden gezien die 25% overschreden is of welke andere stappen kunnen ondernomen worden gezien de afspraken van het contract niet nagekomen zijn? Ik denk bvb aan extra korting.
Alvast bedankt voor de hulp.

Comment