Hallo !
Ik sta voor een nieuwe wagen .
Heb altijd VW gereden namelijk de VW Golf 3 GTI 16 V .
Nu sta ik echt voor het dilemma of ik terug een benzine zou kopen of een diesel .
Natuurlijk is er het verbruik dat bij de benzine hoger is dan bij de diesel .
Maar waar ik me meer zorgen om maak bij de keuze is of het gevoel van rijden wel gewoon ga worden , want met een diesel rijden is toch anders dan met een benzine dit vooral motorgeluid , toerental en vermogen .
Ik maak me dus vooral zorgen dat ik het me ga beklagen dat ik voor een diesel zou gekozen hebben .
Anderzijds kan je met een chiptuning toch al redelijk wat vermogen halen uit een diesel .
De keuze ligt dus bij bij tussen een VW Golf TSI 160 PK en een VW TDI 136 PK .
Graag wat meningen hierover ?
Zijn er trouwens mensen op het forum die in dezelfde situatie hebben gezeten en wat is hun ervaring ?
Teleurgesteld met de overgang van benzine naar diesel ?
Ik sta voor een nieuwe wagen .
Heb altijd VW gereden namelijk de VW Golf 3 GTI 16 V .
Nu sta ik echt voor het dilemma of ik terug een benzine zou kopen of een diesel .
Natuurlijk is er het verbruik dat bij de benzine hoger is dan bij de diesel .
Maar waar ik me meer zorgen om maak bij de keuze is of het gevoel van rijden wel gewoon ga worden , want met een diesel rijden is toch anders dan met een benzine dit vooral motorgeluid , toerental en vermogen .
Ik maak me dus vooral zorgen dat ik het me ga beklagen dat ik voor een diesel zou gekozen hebben .
Anderzijds kan je met een chiptuning toch al redelijk wat vermogen halen uit een diesel .
De keuze ligt dus bij bij tussen een VW Golf TSI 160 PK en een VW TDI 136 PK .
Graag wat meningen hierover ?
Zijn er trouwens mensen op het forum die in dezelfde situatie hebben gezeten en wat is hun ervaring ?
Teleurgesteld met de overgang van benzine naar diesel ?
Comment