Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Checklist Audi A6 Avant 3.0 TDI Quattro

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Onze vorige audi A6-en hadden meer dan 400.000km en zagen eruit al was er 50.000km met gereden en perfect onderhouden. Niemand ten landen moest die nog hebben. Jammer...
    Dat hangt natuurlijk af van je vraagprijs:
    Sommige eigenaars denken ook dat ze mogen vragen alsof hun wagen maar 50.000km gedaan hebben ipv 400.000km in werkelijkheid.
    Daar zit het verschil juist met Duitsland: mijn ervaring daarin (reeds 5 wagens) leert dat ze in Duitsland sterk hun prijs laten zakken als de wagen veel km's heeeft, zelfs als die picobello onderhouden is,
    terwijl ze in België lans de verkoperkant hun graag blijven vastpinnen op het bouwjaar van de wagen. Zo krijg je makkelijk verschillen van 5000 euro en meer op een wagen ongeveer 4 jaar.

Bij de koop vraag je naast het ingevuld onderhoudsboekje ook best naar de onderhoudsfacturen (als ze al niet aangeboden worden), dat geeft ook al meer zekerheid van het onderhoud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
      Toen ik in de pampers zat?
      Je bent'ocharme' 13jaar ouder
      Hier zijn een paar foto's van wat ik bedoel,de auto(audi a4 b7 van eind 2006) Het was echt schandalig,misschien dat dit door de kleur kwam maar zou toch niet mogen(grijs dashboard,grijs stuur enz..)

Mijn ouders zijn juist zuinig op hun auto's,als je niets interessants te melden hebt,zwijg je beter.
      Leren lezen is blijkbaar zeer moeilijk voor u. Mijn tekst gaat net over het feit dat particulier ook tot de mogelijkheden behoort.
      Mijn zin daaronder is louter om je opbouwende, zeer goed geargumenteerde tekst van repliek te dienen.
      -

Comment

Interieur met 355.000 km

DSCN0460.jpgDSCN0461.jpg
        Last edited by ; 30/04/2012, 20:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
          ...
          Hier zijn een paar foto's van wat ik bedoel,de auto(audi a4 b7 van eind 2006) ...
          hehe, huidige bedrijfswagen met 295kkm heeft hetzelfde voor, ik denk dat dat een slechte verf (voor die ondergrond) is, maar het voordeel is, na 300.000 ziet ie er uit alsof ie maar 60.000 heeft gedaan ;D

Comment

Working...
          X