Beste lezers, Gisteren een ongeval gehad. Gelukkig zijn er geen slachtoffers. Ik was in de fout. Tegen 35 km/u een Frontale aanrijding op trekhaak van de voorligger. Mijn nieuwe Ford Focus econetic van 2009 (35000km) staat momenteel bij de takeldienst. De motor draait nog. Voorste airbags zijn beide afgegaan hierdoor is de voorruit gebarsten. Hij is serieus geraakt maar enkel vooraan rechts is de schade het grootst..
Een snelle schatting van de herstel-kosten is 5000 à 6000€ waar ik zelf voor opdraai.
Voor een Ford Focus van hetzelfde jaartal en kilometerstand is de vraagprijs 10.000 à 13.000€.
Wat doe ik nu het best? Ik ben altijd zéér trots op m'n autootje geweest en wil er gerust nog kosten aan doen maar is dit het allemaal nog waard?
(foto's in bijlage)
Alvast bedankt voor jullie mening.
Een snelle schatting van de herstel-kosten is 5000 à 6000€ waar ik zelf voor opdraai.
Voor een Ford Focus van hetzelfde jaartal en kilometerstand is de vraagprijs 10.000 à 13.000€.
Wat doe ik nu het best? Ik ben altijd zéér trots op m'n autootje geweest en wil er gerust nog kosten aan doen maar is dit het allemaal nog waard?
(foto's in bijlage)
Alvast bedankt voor jullie mening.
Comment