Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een vraagje i.v.m. verschillende Monovolumes...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mercedes Viano: gewoon de max : ruimte, handig, oerdegelijk, kwaliteit, enorm rijplezier,...
    Handigheid, B.v. het vastklikken van de kinderen: je hangt niet meer buiten de wagen en wringen in alle mogelijke bochten; NEE je stapt gewoon in je Viano, zo handig, zo sparend voor je rug .
    Ik wil geen ander wagen meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door christel_dewit@hotmail.co Bekijk Berichten
      Ik ben thans zeer tevrede van onze galaxy die wordt nu feb 4 jaar ik verkoop hem nu omdat ik een wagen van het werk krijg ik zal mijn volume wagen nog gaan missen ik heb 5 kinderen en 3 die nog mee gaan met mama op vakantie he we kunne wat laden hoor een dak koffer en we zijn met 7 man 3 kinderen en 4 volwassene op vakantie geweest plaats genoeg de galaxy heeft veel been ruimte maar ieder moet voor zich afwegen waarom men die auto wil of koop
      Ben jij dat, Kartouchke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Omdat dat auto's zijn die ik persoonlijk mooi vind ja.
        Maar ik lees hier geregeld dat er mensen zijn die uitkijken naar een monovolume omdat ze kinderen hebben, maar die eigenlijk niet mooi vinden. En dan begrijp ik het niet.
        Ik vind mijn Touran lelijk, maar dat is echt toch wel het minste van mijn zorgen hoor. Er zijn veel dingen die voor mij veel belangrijker zijn dan het uitzicht en ruimte is daar zeker 1 van. Onze A4 is veel knapper, maar als ik de kleine er in steek, een beetje bagage en instap weet ik weeral waarom ik liever mijn Touran heb
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Heel erg bedankt voor jullie reacties dames en heren, ik zal er rekening mee houden en er nog eens goed over nadenken...

Uiteraard zijn andere meningen, reacties, tips & adviezen meer als welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Ik vind mijn Touran lelijk, maar dat is echt toch wel het minste van mijn zorgen hoor.
            Als je rijdt, zie je jezelf natuurlijk niet.

Ik ken uw Touran natuurlijk niet, maar lelijk zou ik de Touran in het algemeen niet durven noemen, eerder onopvallend.

Comment

Ok, ik heb mijn kameraad deze tread laten lezen en hoogstwaarschijnlijk zal hij voor de nieuwe Zafira Tourer gaan

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties hoor

Comment

Working...
              X