Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goeiendag, weet er iemand hoeveel ik +- zou moeten betalen aan verzekering per jaar als ik een KTM 125 duke zou kopen ? en wat alle bijkomende kosten zijn ? (taks, ... )
Een doorsnee auto moet al redelijk optrekken om je voor te blijven Maar vanaf 70 gaat het wel trager.
2-takt gaat mss sneller, maar vervuilt een pak meer, jankt veel erger dan een 4-takt, en verbruikt een pak meer.
Datvervuilen valt best mee! Ze moeten ook aan de emissie normen voldoen, net als de 4T.
Dat janken kan best mooi zijn, indien er een passende uitlaat opzit. Hoe groter de CC inhoud, hoe mooier en voller een 2T klinkt. Een 125 valt al helemaal niet meer te vergelijken met een 50cc 2T.
Verbruiken doen ze idd meer. Maar gezien je zelden iemand tegen komt die 10.000km/jaar met een 125cc doet, speelt dat zelden rol. En dan nog zal je minder verbruiken dan een auto en het extra rijplezier tegenover een 4T is dat meer verbruk écht wel waard!
Het enige nadeel van een 2T is dat ze wat slijtgevoeliger zin en niet happig naar dingen als snelweg. Maar voor de rest kan je daar maar weinig verkeerd over zeggen. Ze zijn ook onderhouds vriendelijker gezien je nooit kleppen moete stellen of meer van dat.
Aja, qua vermogen mag je stellen dat een 125cc 2T het dubbele levert van een 4T, zo een 29 tot 34pk tov +/-15pk voor een 4T
Schijnt 1 van de beste 125's te zijn!
Motorrijder heeft 'm onlangs getest in Parijs
Geen wonder. Kijk naar dat veer en rem materiaal En dat kader! Daar komt gewoon geen enkele andere 125cc in de buurt van! (de oude gardes buiten beschouwing gelaten natuurlijk)
Geen wonder. Kijk naar dat veer en rem materiaal En dat kader! Daar komt gewoon geen enkele andere 125cc in de buurt van! (de oude gardes buiten beschouwing gelaten natuurlijk)
idd , Qua prijs/kwaliteit zit dat wel goed bij deze denk ik
Comment