Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opvullen van airco tijdens garantie ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    akkoord carlito
    maar als niet
    Kijk, op zich is het simpel.

Als het aan mij lag, en dus mijn persoonlijke mening, moest je dat niet betalen, punt. Deels omdat ik mij kan indenken wat er met die auto allemaal gebeurd is (niets), en deels omdat ik dat persoonlijk niet meer dan correct vind.

Maar: als er 1 ding is wat ik de laatste tijd geleerd heb is het wel dat ik 3 keer moet nadenken wat ik zeg. Niet in mijn vrije tijd, maar wel in het openbaar (wat dit forum absoluut is) en zeker als ik aan het werk ben en ik spreek met klanten.

En aangezien ik geen beslissingsrecht heb op de werkvloer, en al zeker niet naar garantie toe kan ik niet zeggen "ohja, dat moet garantie zijn".

Maar ik denk dat jij ook wel weet hoe ik denk

Comment

nu na het telefoontje van mb/smart zakt mijn broek hemaal af

kan zijn dat auto fabrieks-af niet goed is opgevuld, en aircogas is nou eenmaal geen garantie
      manana bellen of ze dat in mail of brief willen zetten

Comment

normaal ging ik nog eens een telefoontje krijgen van das haus
        kreeg ik niet meer

voor mij is de kous ook af, voor €121 doet een mens niet te veel toeren ook als is't veel centen

noot aan mezelf : volgende aankoop opvulling airco tijdens garantie in aankoopcontract laten zetten

Comment

noot aan mezelf : volgende aankoop opvulling airco tijdens garantie in aankoopcontract laten zetten
          zou ik dat voor het koelcircuit of remmen ook moeten laten doen als ze dat niet genoeg opvullen ?

Comment

zou ik dat voor het koelcircuit of remmen ook moeten laten doen als ze dat niet genoeg opvullen ?
            Dat kan je natuurlijk zelf makkelijk nazien.

Comment

waar !

wordt een mens nog geacht zijn vloeistoffen zelf te checken tss de intervallen

Comment

waar !

wordt een mens nog geacht zijn vloeistoffen zelf te checken tss de intervallen
                Officieel wel.

Maar er zijn genoeg waarschuwingssignalen natuurlijk.

Comment

Is het misschien ook zo dat aircogas vervliegt bij een te weinig gebruik van de airco?

Comment

ik gebruik mijn airco's altijd even weinig

behalve die van de g die ontplofte na 2 k no prob

Comment

moest ik de kans hebben gehad mijn gaslevel te meten had ik dit mss niet voorgehad

Comment

kreeg net een dankbare telefoon van het huis : het is niet normaal dat de fabriek de airco niet volledig opvult

Comment

kreeg net een dankbare telefoon van het huis : het is niet normaal dat de fabriek de airco niet volledig opvult
                          En dat betekent garantiegeval?

Comment

jah, dat zou ik toch mogen denken

Comment

jah, dat zou ik toch mogen denken
                              Je hebt dus nog niet moeten betalen want de airco is toch reeds hersteld?

Comment

ik heb dat proper betaald toen ik de auto ging afhalen, wat nu gaat volgen heb ik nog geen idee

Comment

omdat het van vorige week vrijdag geleden was iets van smart gehoord te hebben vanmorgen ff gebeld...direct juiste persoon aan de lijn...brief ter bevestiging was onderweg, creditnota volgt bij hetvolgende bezoek voor einde garantie om airco te checken op lekken

internetgeneratie heeft geen geduld

nou is het eerlijk gezegd maar hopen dat ze een lek vinden, anders vrees ik, ergens - zaag-zaag - binnen de 2 jaar er te staan voor volgende opvulling

bedankt voor de, naar mijn mening correcte afhandeling

Comment

brief lag voor mijn tel in de bus, te gek eigelijk

Comment

omdat het van vorige week vrijdag geleden was iets van smart gehoord te hebben vanmorgen ff gebeld...direct juiste persoon aan de lijn...brief ter bevestiging was onderweg, creditnota volgt bij hetvolgende bezoek voor einde garantie om airco te checken op lekken

internetgeneratie heeft geen geduld

nou is het eerlijk gezegd maar hopen dat ze een lek vinden, anders vrees ik, ergens - zaag-zaag - binnen de 2 jaar er te staan voor volgende opvulling

bedankt voor de, naar mijn mening correcte afhandeling
                                      Toch mooi opgelost dan van MB.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Toch mooi opgelost dan van MB.
                                        Ieder zijn mening, maar om een premium-merk te zijn (Smart of niet, het is van mb) vind ik dat ze zich er toch makkelijk vanaf willen maken. Het is dat de persoon zelf moest aandringen en het dan nog een heel eind duurde. Misschien hangt dat ook een beetje af van dealer tot dealer en merk tot merk.

Comment

nee phacoid ik vind van niet

maar ik ben wel van de internetgeneratie

Comment

Working...
                                          X