Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat scudo, citroen jumpy of peugeot expert?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Scudo net terug gaan halen en eventjes erin gewreven dat ik de vervangwagen (niet-fiat) veel leuker vond
    Die mens aan de balie zei dat ze niets abnormaals hebben vastgesteld 3 liter olie op 1 week en dan niets mis
    Man ik zal blij zijn als die Vito's er zijn !

Comment

Bedankt voor alle commentaren.
      Het blijft een moeilijke beslissing. Ams je op het internet leest van andere merken,...

vito: roest langs alle kanten
      ford transit: roest, erg klep slecht, ....
      soit, we zullen wel zien.

Comment

Vito is volgens mij de probleem bestelwagen nr 1
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Vermoedelijk gaan we toch veer eentje van deze drie. We hebben al de andere ook gedaan...maar vaak valt de prijs tegen,..of vaste zitbanken zonder mogelijkheid om uit te halen,...
          En gelijk welk model auto je intikt in google,...je krijgt van allemaal wel iets.

Vito 's blijken makkelijk te roesten.
          Ford transits hebben motorproblemen in 1 ste versnelling, roken te veel,...
          Soit,...een mens zou zich de vraag stellen of er nog goede auto's bestaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            Vito is volgens mij de probleem bestelwagen nr 1
            Op die roest is toch zeker 10 jaar garantie? Ik kan u verzekeren dat ge niet gaat lachen als ge met brol moet rondrijden als ze bij ons op't bedrijf hebben

Misschien dat het wel iets kan helpen:
            Mijn stiefvader is aannemer en reed tot voor enkele jaren met Sprinters, Vito's en Atego's en heeft heel alles buiten gestampt. Grotere sleuren bestaan er niet volgens hem, en heeft nu alles van Renault. Daar is ie wel tevreden van, en zijn werkvolk ook dus...

Comment

Lap...dat is de enige die ik nog niet bekeken heb. :p
              Zal er morgen eens werk van maken.

Het probleem dat ik lees ivm met de vito is dat het roest niet onder garantie valt omdat ze het benoemen als vliegroest. ...soit, je moet het kind een naam geven,...volgens hen is dat omdat je de wagen niet voldoende wast, er vliegen kleine stukjes roest in je carroserie...dus het roest start van buitenuit...GEEN garantie.
              Het roesten moet van binnenuit starten ...hahaha...weer zo'n mooie uitleg die je niet makkelijk kan weerleggen.

Nu goed. ik ken mensen die een vito hebben die heel tevreden zijn. ik wil enkel maar zeggen dat het moeilijk kiezen is, omdat je over alle merken wel negatieve zaken vind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The wasp Bekijk Berichten
                Lap...dat is de enige die ik nog niet bekeken heb. :p
                Zal er morgen eens werk van maken.

Het probleem dat ik lees ivm met de vito is dat het roest niet onder garantie valt omdat ze het benoemen als vliegroest. ...soit, je moet het kind een naam geven,...volgens hen is dat omdat je de wagen niet voldoende wast, er vliegen kleine stukjes roest in je carroserie...dus het roest start van buitenuit...GEEN garantie.
                Het roesten moet van binnenuit starten ...hahaha...weer zo'n mooie uitleg die je niet makkelijk kan weerleggen.

Nu goed. ik ken mensen die een vito hebben die heel tevreden zijn. ik wil enkel maar zeggen dat het moeilijk kiezen is, omdat je over alle merken wel negatieve zaken vind.
                Haha, zalige uitleg wel !

Mijn buurman (die ook aannemer is) rijdt ook met een Vito en is daar waanzinnig enthousiast over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  Op die roest is toch zeker 10 jaar garantie? Ik kan u verzekeren dat ge niet gaat lachen als ge met brol moet rondrijden als ze bij ons op't bedrijf hebben

Misschien dat het wel iets kan helpen:
                  Mijn stiefvader is aannemer en reed tot voor enkele jaren met Sprinters, Vito's en Atego's en heeft heel alles buiten gestampt. Grotere sleuren bestaan er niet volgens hem, en heeft nu alles van Renault. Daar is ie wel tevreden van, en zijn werkvolk ook dus...
                  Mijn nonkel heeft op zijn bouwbedrijf in principe ook enkel MB rijden. De laatste die hij kocht was een dringende vervanging en hij heeft een zijstap gemaakt naar Renault, maar dit is niet voor herhaling vatbaar voor hem ... ook het werkvolk is niet blij met de Renault ... De laatste niet MB waar het werkvolk tevreden over was en hij ook was een Lada Wel 25 jaar geleden Hij heeft ook nog een DAF bollen, maar dat was een tweedehandsaankoop en die is intussen ook 15 jaar oud dus niet echt een eerlijke vergelijking De voertuigen worden aangekocht en opgereden, de meeste bestelwagens gaan dan ook minstens 300 000 kilometer mee en minstens 10 jaar.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                  X