Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bompa wordt vriendelijk verzocht zich niet te moeien in topics van Insigniake. Uw nickname says it all.
Nee, nee, alle gekheid op een stokje... Humor in het leven mag hé jongens...
Idd Bompa, een gezellige showroom is het wel, maar kan je mij ook informeren betreffende de service, prijs-kwaliteit, kortingen ivm aanschaf nieuwe wagen enz...?
da's een goede garage. heel sympathieke mensen, bestaat al erg lang en hebben genoeg ervaring. is oorspronkelijk een familiebedrijf maar is een beetje uit z'n voegen gegroeid, hebben intussen verschillende vestigingen (lokeren, gent, sint-martens-latem) maar ik neem aan dat je die garage in ledeberg bedoelt?
da's een goede garage. heel sympathieke mensen, bestaat al erg lang en hebben genoeg ervaring. is oorspronkelijk een familiebedrijf maar is een beetje uit z'n voegen gegroeid, hebben intussen verschillende vestigingen (lokeren, gent, sint-martens-latem) maar ik neem aan dat je die garage in ledeberg bedoelt?
Nee, nee, alle gekheid op een stokje... Humor in het leven mag hé jongens...
Idd Bompa, een gezellige showroom is het wel, maar kan je mij ook informeren betreffende de service, prijs-kwaliteit, kortingen ivm aanschaf nieuwe wagen enz...?
Alvast bedankt Bompa !
Grtz
twelve points for insinjaaken, doeze pwaan poer insinja!
Comment